MuscleMeat

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
AlexT idd. Rare jongen is het.

Vandaag:

Bench
6x80
4x2x90
3x5x80
1x85
k*tbench

Chins, supinated
2x8xbw
7xbw
5xbw

Squat
3x1x107,5

Dumbbell Curls
3x8x19

Shrugs
3x8x90

- al een tijd geleden dat ik setjes boven de 5reps deed met chins
- bench ging moeizaam, de rest tamelijk rustig aan gedaan
 
Gister:
5x1x107,5

Straks ga ik weer eens naar de gym, als ik geen 44kg dumbbell snatch heb wil ik negatieve karma! Mn wereld zal instorten!
 
Gaat lukken :thumbs: Wat een sig weer trouwens :roflol:
 
Gister:
5x1x107,5

Straks ga ik weer eens naar de gym, als ik geen 44kg dumbbell snatch heb wil ik negatieve karma! Mn wereld zal instorten!

Je krijgt van mij karma als je een 44kg barbell snatcht.
 
Squat
7x1x107,5

Dumbbell Snatch
opwarmen
1x36
1x40
1x42
1x44 pr! easy!

Push Press ( eerste keer )
3x55
2x1x65
5x1x75
0x80
2x1x80
2x0x85
1x85
hell yeah! eerst keer pushpress, meteen BW

Close Grip Bench
10x3x80 pr

Cable Side Raise
2x8

Seated Dumbbell Press
12x18 pr
11x18, 12e fail
10x18
 
Goede pp al, zit een stuk meer in als het pas de 1e keer was.
 
coole trainingen, feli met je PR's!

Gaan de db's nog zwaarder dan 44 kg? Of wordt het vanaf hier baarladen geblazen? :D
 
Ze gaan tot 50 :D. Over 2 weken probeer ik een double met 46.
 
Laatst bewerkt:
Chins, wide pronated, thumbless grip
3xbw
5xbw
3xbw+5
5xbw
3xbw+5
5xbw
3xbw+5
eerste keer weighted


Squat
9x1x107,5

CS Row
5x5x60pr

- matig volume, ik moet zo werken.
 
lekker bezig, hoe bevalt dat squat systeem ?
 
Tot nu toe goed, ik ben wel benieuwd hoeveel squatPR ik eruit haal.
 
2 weken niet fatsoenlijk getraind. De eerste week heb ik wel een beetje getraind, maar slecht. Geen motivatie, wel nog 1x145 gesquat. Steve Justa heb ik niet afgemaakt omdat ik in de 2e week door omstandigheden alweer 3 dagen gemist had, en geen zin had om verder te gaan. 4-5 dagen achter elkaar meer dan een half uur easy squat singles doen gaat erg vervelen. Al beviel me dat high-frequency wel erg goed. Misschien ga ik in de toekomt iets vergelijkbaars doen met 3x3 ofzo zodat de tijd beperkt blijft.

Vanaf nu richt ik mijn trainingen vooral op OH en deadlift en andere lifts vanaf de grond, aangezien ik over 6 weken mee doe aan de Sterkste Man van Merchtem waarin het vooral veel pull en laadwerk is. Bench gaat waarschijnlijk naar 1x per week en squat 1á2 keer. Ook weer wat circuits erin voor wat meer conditie.

Vandaag een beetje getraint, niet echt iets bijzonders. Wat gekloot met mn nieuwe ringen, dips gaat erg moeilijk, pushups gaan redelijk goed.
Wel nog een PR op deadlift, 5x150. Zal zo wel ff filmpje posten, hopelijk heeft iemand commentaar op mn techniek.
 
2 weken niet fatsoenlijk getraind. De eerste week heb ik wel een beetje getraind, maar slecht. Geen motivatie, wel nog 1x145 gesquat. Steve Justa heb ik niet afgemaakt omdat ik in de 2e week door omstandigheden alweer 3 dagen gemist had, en geen zin had om verder te gaan. 4-5 dagen achter elkaar meer dan een half uur easy squat singles doen gaat erg vervelen. Al beviel me dat high-frequency wel erg goed. Misschien ga ik in de toekomt iets vergelijkbaars doen met 3x3 ofzo zodat de tijd beperkt blijft.

Vanaf nu richt ik mijn trainingen vooral op OH en deadlift en andere lifts vanaf de grond, aangezien ik over 6 weken mee doe aan de Sterkste Man van Merchtem waarin het vooral veel pull en laadwerk is. Bench gaat waarschijnlijk naar 1x per week en squat 1á2 keer. Ook weer wat circuits erin voor wat meer conditie.

Vandaag een beetje getraint, niet echt iets bijzonders. Wat gekloot met mn nieuwe ringen, dips gaat erg moeilijk, pushups gaan redelijk goed.
Wel nog een PR op deadlift, 5x150. Zal zo wel ff filmpje posten, hopelijk heeft iemand commentaar op mn techniek.

Blackrush,

Wat heb je gedaan van steve justa juist? Die dagelijkse singles aan 70% met opbouwend volume?

Edit: zie het nu, het is dat dus.

Ben zelf ook van plan om dat te gaan doen in september voor de deadlift. Ik doe nu 5x per week front squat, voelt goed aan.
 
YouTube - 5x150 deadlift comments please


@ paddos, het voelt zeker goed. Squats gaan ook steeds soepeler en sneller, maar ik vond het vooral te lang duren iedere keer.
 
Nette deadlifts.. geen commentaar.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven