Fitness Seller

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
schitterende deads, wat ik vooral zo mooi vind is jou breath control.. ik moet woensdag ook 5x150, maar ik weet zeker dat ik vanaf de 2e rep al sta te hijgen als een gek
 
Gister een stuk of 8-10x mn keg gepresst, zit net niet helemaal vol. Zal wel een kg of 60 wegen denk ik.


Vandaag:
Squat
3x3x125 PR

Pronated Shrugs
8x90
8x100
8x110 pr

Cheat shrugs ( eerste keer )
8x120
8x130

standing dumbbell press, 1 arm
3x5x22
relaxed

Chins
2x10xbw pr

circuitje met push-ups in chains, supine rows en GHR, stuk of 3 keer gedaan

Fat-bar holds, pronated
5sec x85
5sec x95
nog een minuut staan worstelen met 105, kreeg hem op het laatst net 1x gelift
En nog wat in COC's geknepen ( ja ik weet het, het klinkt erg fout )

- beetje rustig aan begonnen met het meeste, squats waren wel zwaar.
 
Goede squats. In februari deed je nog maar 1x125 denk ik?
 
das dan toch gewoon een power shrug, of zit ik dan weer dingen door de war te halen?
 
Bij powershrugs en cleanpulls pull je ook met je heupen/rug, dat doe ik niet.
 
allright.. ach ja.. whats in the name he.. als je er sterker door word, word je er sterker door
 
Ik film het wel een keer, is het meteen duidelijk :p.
 
Deadlift
opgebouwd met singles, wou 1x180 proberen maar gefaild
10x140 pr ( geen breathing style )
2x160

Bench Press, clean grip
5x5x80 pr
2x85 pr
1x90 pr
1x92,5 pr
15x60 pr
YES! vorige week had ik iets van 5x3x80 als max, dat was de eerste keer dat ik benchte met clean grip. Gelukkig gaat het nu goed.

Dumbbell Row
8x45 pr?
4x6x50 pr

Dips
8xbw
4xbw+10 ( 5e fail )
4xbw+10
6xbw

supersetted met
Alternate Dumbbell Curl
2x8x19
6x19

Standing Wrist Curls
3x8x40

Pinch Grip
2 setjes
 
Wat is clean grip? Rest is netjes, op de dips na dan.
 
clean grip is gewoon in het midden van de groef, tussen close en wide grip in.
 
Waarom grip change op je BP? ben je zo sterker?
 
Nu ongeveer net zo sterk, maar ik denk dat ik over een tijd een stuk sterker ben met clean grip.
Wide grip vind ik de laatste tijd veel onnatuurlijker aanvoelen, en krijg ik last van mn pols. Al met al leverde dat een k*tbench op, nu gaat het al stukken beter.
 
Hoe wijd moet ik me dat dan voorstellen die grip van je nu? Ik bench altijd met mijn pinken op die groeve, voelt voor mij het meest natuurlijk aan (geen polsklachten).

Verder lekkere trainingen, meeste oefeningen ben je sterker dan ik, maar bench scheelt niet veel. :)
 
Bij mij is het ongeveer 3cm smaller als pink op de ringen. Bench is gewoon erg gezakt, ik heb al eens 2x100 gebencht met regular grip en erna alleen maar incline en close grip gebencht. Ik dacht dat mn gewone bench dan ook wel zal stijgen; niet dus. Het resultaat was dat regular bench superslecht aanvoelde en erg gezakt was. Vandaar dat ik nu overstap op een tussenweg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven