AndroidHealthClinic

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik denk van niet, omdat het een dynamische en geen statische oefening is, waar je juist behoefte aan hebt in de squat.
 
De beste buikspieroefening voor stabiliteit in de squat is de squat.
 
lekker getraind vandaag, ben benieuwd over een paar weken. kijken wat het 'schema' je voor kracht levert.
 
De beste buikspieroefening voor stabiliteit in de squat is de squat.

Ja, ik denk het ook wel ja. Of dingen als yoke of pin squat lockouts. Ik heb trouwens nog nooit stabiliteits-problemen oid gehad tijdens het squaten. Ik doe het eigenlijk vooral omdat het zo in het programma staat, en wat extra core-werk is natuurlijk nooit weg.
 
Week 2, training 2

Squat
5x5x90

Deadlift
5x5x135

Seated Pin Press
5x5x55

Chins, supinated
5x5xbw+5

- ik schaam me om te zeggen dat de deadlifts en MP's zwaar waren :o. Groove was ook k*t bij die MP's omdat ik voortuderend kramp kreeg in mn abductors, toch denk ik dat ik wat te optimistisch ben geweest daarmee. Ik vul de excelsheet iets lichter in daarvoor.
 
Squat
5x80
5x90
5x100
5x110
1x122,5
5x122,5 pr

Bench Press
5x5x75

BOR
5x5x70

Dips
3x8xbw

Dumbbell Curls
3x8-10x17
 
nice pr ind, squat je nog steeds full?
 
Nee, wel een stuk onder parallel.
 
Netjes man! :thumb: :thumb:
 
Huh maak je in week twee al PR's?
 
Waarom geen PR na 2 weken ??? Wimmos.
Dat kan toch, als je vooruit gaat in kracht kun je elke week een pr maken.
Voor rompstabiliteit bij squat kun je ook aan sidebends denken, gebruik zwaar gewicht en een kleine ROM.
 
Huh maak je in week twee al PR's?

Met 1x145 squat zal er idd meer in moeten zitten, maar ik heb nog nooit meer dan 3 reps met 120kg gesquat, dus het is wel degelijk een PR.


Ik zit er trouwens flink aan te twijfelen of ik nog wel verder wil gaan met trainen.
 
Ik zit er trouwens flink aan te twijfelen of ik nog wel verder wil gaan met trainen.

???

why? :o

je was into strongman shit nu toch? wil je dat niet door zetten?
 
Strongman is echt supervet, maar hier in de buurt kan ik nergens fatsoenlijk trainen daarvoor, of fatsoenlijke begeleiding krijgen.

De motivatie is gewoon grotendeels weg. Verder heb ik ook geen zin meer om te bulken of cutten. Waarschijnlijk dat ik vanaf nu gewoon eet en train wanneer ik zin heb, dus zal er nauwelijks nog vooruitgang zijn. Ik blijf wel nog gewoon een paar keer per week trainen, om niet als holocaust survivor door het leven te hoeven gaan. En ik ga me wat meer richten op bw-stuff en explosieve lifts enzo.
 
Met 1x145 squat zal er idd meer in moeten zitten, maar ik heb nog nooit meer dan 3 reps met 120kg gesquat, dus het is wel degelijk een PR.


Ik zit er trouwens flink aan te twijfelen of ik nog wel verder wil gaan met trainen.

Je wil toch niet als een ecto eindigen :o

Ik heb btw vooruitgang geboekt op al mn stats zonder fatsoenlijk te eten.. het is echt niet onmogelijk.
 
En ik ga me wat meer richten op bw-stuff en explosieve lifts enzo.

is oly lifting dan niet gewoon een nieuwe uitdaging? of ka nje daar ook geen begeleiding in krijgen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven