Fitness Seller

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Depends, als er officiele regels zijn en refs bij komen is het wel veilig, anders idd k*t.
 
Voor dat armworstelen zijn er technieken die je kunnen helpen, is zeker niet zomaar krachtsvertoon. Vroeger op DBB geloof ik der al topic over tegengekomen.
 
Voor dat armworstelen zijn er technieken die je kunnen helpen, is zeker niet zomaar krachtsvertoon. Vroeger op DBB geloof ik der al topic over tegengekomen.

Ja, zo hard mogelijk in de hand van de ander knijpen :D
 
Tnx. Had hem gisteren ook al gekeken.

Clean and pushpress
een heleboel singles, doubles en triples

Deadlift
beetje opwerken, 1x170, 1x180 kreeg ik niet van de grond

Farmer Walks
20mx75, damn kk pijn aan mn handen
45mx75
20mx85 pr, kon nog wel iets verder lopen, maar er kwam een bocht aan die ik niet meer haalde :D
 
Binnenkort trek je die 180 naar boven man!
 
wat vreemd van die 180 DL. 175 haalde je al in februari toen ik erbij was. Denk dat je toen zelfs al de 180 probeerde.

Squat is wel veel verbeterd sindsdien zeker?

EDIT: wimmos :).
 
Toen was het met riem. Daar haalde ik toch wel 10kg uit. Mn RAW 1RM zal nu zon 175 zijn denk ik. Maar toch is mn deadlift niet echt hard vooruit gegaan tegenover mn squat idd. Maar ik verwacht dat hij nu flink gaat stijgen met events ed.
 
Crusifix Hold,
2x20-30sec x13kg

Clean&Jerk/Pushjerk
3x3x60
2x2x70
0x80 stang op mn kop
1x80
we hebben geen bumpers, iedere keer stuitert die stang op mn quads dus, dat laten zakken vreet ook energie

Tractor Pull
hehe, kk zwaar. 1e keer had ik 3meter in 20seconden ofzo.. 2e keer geen beweging er meer in te krijgen

Medley
eerst keg, 2x50 heftruckgewicht, en een stone van ongeveer 40kg laden over 12meter. Erna een Jeep pullen over 15 meter.
1x 1:12min
1x 1:11min
kk gay, een laadrace moet echt minstens anderhalve minuut duren, en maar 1x te doen zijn. De gewichten zijn gewoon te licht, maar de volgende keer verzinnen we er wel iets op

Farmers
ik wou gewoon 100 meter lopen met 75kg, en kijken hoe vaak ik moets stoppen. De eerste stop was na 50 meter, had hem k*t vast. Na 20sec ofzo opnieuw 50 meter, maar failde hem 3 meter vantevoren ofzo :mad:.
100meter met 2 stops dus.
Ik fail mn farmers altijd op grip btw.
 
Ik fail mn farmers altijd op grip btw.

Is dat niet altijd zo?

Jerks zijn best goed! Ik moet hem ook altijd laten stuiten op de quads, is ook een killer voor mn polsen.
 
Nee.. ik failde mn farmers omdat ik mn benen niet meer kon bewegen :)

Ik zei je toch dat die crucifix wel meeviel.
 
Ik vind die crucifix echt een gigantische k*toefening. Het is ook maar niet hoe strikt je hem doet, met armen volledig gestrekt en dus gelockte ellebogen is het meteen een heel stuk zwaarder.

Wimmos; hoezo zwaar op je polsen?
 
Incline Bench
5x80 zwaar, :rolleyes:
3x80
1x80, wide grip, ff proberen. Voelde k*t
2x80

Squat
3x110
7x120 'pr'
3x130 'pr'
1x135

dumbbell Rows
10x42
3x8x47 pr

BB Curls, staggerd met Extensions
3 sets geloof ik

Fat Bar Hold ( pull vanaf knie )
1x10sec x 105, pr.. nice eerst kon ik 105 niet eens liften

Barbell Rolls
4x op en neer achter elkaar

- bench ging k*t, begin van de training ging ook erg slecht. Had vantevoren ff geslapen omdat ik me moe voelde, maar uiteindelijk voelde ik me ook nog duf omdat ik net wakker was.
 
Nette Squat dat trek ik niet!
 
Squat is nog steeds zwaar pussy. Volgende week denk ik 10x120.

Ik heb trouwens ook nog 12x60 incline bench gedaan, dikke lactaatopbouw :P.
 
Lekker bezig man, je gaat goed vooruit!
Wat is je BW nu?
 
:roflol: Ik ga echt niet goed vooruit, ben nog steeds bezig met terugkomen van mn stop van een tijdje terug. Met een beetje geluk zit ik nu weer op mn oude niveau, maar dat weet ik niet eens zeker. Mn gewicht weet ik niet precies, 81-82 ofzo, maar ben vandaag weer begonnen met bulken. Wil in Ede toch minstens 85 wegen.
 
Niet zeuren....gewoon die knop om in je hoofd en kanallen. Dan zit je zo op je oude niveau of hoger!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven