Fitness Seller

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
aardige squat. lekker weer gaan bulken, succes!
 
Vooral blijven volhouden, ook je onderdelen blijven doen.
Daar ga je veel winst op halen.
Vergroot de afstand bij de laadrace tot 20m, dat gaat heel veel uitmaken en conditioneel veel zwaarder zijn, en dat is waar het om draait.
Zwaardere gewichten komen vanzelf wel daarbij als je kracht beter wordt.
 
Falen op benen bij Farmers:(
Dat moet met je squat nu toch wel verleden tijd zijn! We gaan het zien in Ede.
 
Jesaja begon idd nogal te zwalken op het laatst.
Ik moet wel zeggen dat ik mijn kuiten en enkels (ik heb wel nog zwakke enkels door een chronische peesontsteking) ook nogal begon te voelen na de 150m.
Maar het waren toch uiteindelijk mijn handen die opgaven (omdat de boel verdoofd raakte en ik geen controle over mijn onderarmspieren meer had, grip ansich was nog steeds niet op)
 
Grip was totaal geen probleem.. ik kreeg mn voeten op een bepaald moment gewoon niet meer vooruit.. dat was erg k*t.
 
RIP Black Rush :(

En dan te zeggen dat ik op het punt stond hem karma te geven:p
 
De laatste paar dagen vond ik hem al stil op DBB, zie nu pas dat ie gebanned is... Waarom? Toch niet vanwege dat akkefietje met Cyan, hè?
 
Soms als mensen weggaan zijn ze in 'geest' nog steeds bij ons.
 
Ik steek dadelijk wel ff een kaarsje voor 'm op. Beter laat dan nooit hè!
 
De laatste paar dagen vond ik hem al stil op DBB, zie nu pas dat ie gebanned is... Waarom? Toch niet vanwege dat akkefietje met Cyan, hè?

Ik denk het net wel. Ik stond op het punt hem karma te geven voor zijn scheldpost op cyan, toen plots de pots verdween èn bl gebanned was.
 
Zooo zonde hè, een groot en wijs man is van ons heen gegaan... Alleen maar vanwege één scheldpost... Geen waarschuwing, meteen bannen... Dat zie ik hier de laatste tijd wel vaker...
 
Zooo zonde hè, een groot en wijs man is van ons heen gegaan... Alleen maar vanwege één scheldpost... Geen waarschuwing, meteen bannen... Dat zie ik hier de laatste tijd wel vaker...

Wie zegt dat hij al geen waarschuwingen had?:p
 
Ik ga niet al zijn posts doorspitten, maar ik heb niet het idee dat hij meer van dit soort posts heeft geplaatst.
 
En daarna niet meer door iemand anders geciteerd, zoals Jesaja deed?
(verwijderde posts zijn idd niet meer terug te vinden, maar is het niet zo dat alleen extreem grove posts worden verwijderd?)

Het is me iig nooit opgevallen die hij vaker van dat soort geintjes heeft uitgehaald.
 
Laatst bewerkt:
ja, zie nu net ook pas dat hij gebanned is geworden.... zal wel een heel erg goede reden voor zijn geweest want hij was dedicated. achja, misschien ook maar beter zo

de meesten hier brengen meer tijd door op het forum om te ouwehoeren dan te trainen
 
nog nooit van een weekban gehoord dames? ;)
 
nog nooit van een weekban gehoord dames? ;)

en bedankt..!! kwamen we hier net zo melancholisch- soap-achtig op dreef moet je het weer verpesten jah... :mad:
 
Hij had wss al een paar kaartjes te pakkken zoals ik en dan krijg je een weekban.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven