MuscleMeat

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
shrugs waren ook super easy, wou ze niet al te zwaar doen omdat traps niets gewend zijn en omdat ik overmorgen weer moet deadliften.
Dat met die benen had ik wel al wat langer, sinds dat ik 3x in de week squat eigelijk.
 
Week 2, training numeroo 2

Squat
5x5x75

Deadlift
5x5x115

Behind neck press
3x5x40
toen overgegaan op MP( close grip ), kijken hoe het ging
2x5x40
bij laatste reps weer wat last van rug, ik denk dat ik m toch maar behind neck blijf doen.

Chins ( pronated )
3x6xbw

Leg raises
2x10xbw

Farmer walks
3x

-heb nu een mp3-speler :D, very nice voor onder het trainen.
-squats gingen nu allemaal easy
-grip blijft zwak
 
Behind neck press
3x5x40
toen overgegaan op MP( close grip ), kijken hoe het ging
2x5x40
bij laatste reps weer wat last van rug, ik denk dat ik m toch maar behind neck blijf doen.

En de gewone shoulder press vind je niets?

En waar heb je last in je rug bij mil. press?

Ik zou een beetje oppassen met behind the neck press want is een beetje gevaarlijk oefeningetje.
 
Wat is een shoulder press dan? Met dumbbells of een machine oid?

Ik krijg altijd last met MP omdat mn onderrug dan hol trekt, bij BHP niet. Of betwijfel eigenlijk of het wel zo gevaarlijk is.. ik voel er nooit iets bij. Misschien wordt het wel erger als je blessuregevoelige schouders hebt.
 
touwtjes van mp3speler niet in de weg bij squats of deadlift?

Leg raises moet je harder kunnen, de rest is allemaal al ok
 
Geen last van draden bij oefeningen, bij chins doe ik m wel af.

Leg raises kunnen nog iets zwaarder, beste is 3x12 geloof ik. Wil ze ook nog wat opbouwen en ze zwaar doen in week 3-4.
 
Shoulder press is het zelfde als mil. press alleen dan met een brede grip, bij mill press zit je rondom schouder breedte en bij shoulder press dus wat breder.

Misschien een riem omdoen voor pijn in onderrug, of even naar techniek kijken misschien
 
Week 2, training 3.

Squat
5x60
5x70
5x75
5x85
5x95 ( best zwaar )

Bench
5x5x70 YouTube - 5x70 bench

Pendlay Row
5x5x70 YouTube - pendlay row
YouTube - pendlay row 5x70

Skullcrusher
3x8x32 YouTube - skullcrusher

Barbell Curl
2x8x37 YouTube - barbell curl
8x42 PR YouTube - barbelll curl

Nog wat shrugs en pinch grip farmer walks

- voor de duidelijkheid; bij die rows, zijn het 2 schijven van 20kg + 2 schijven van 5 pond + sluitstukken. Dus eigenlijk is het 69,5 kg. :P
- laatste rep van 42 bb curl was wat gecheat, staat er helaas niet op want de batterijen waren op.
 
leuke clipjes. Wel oppassen met je hoofd draaien in het midden van een oefening (de rows). Als je wil zien hoe je rowt, draai je dan samen met de bar zodat de bar evenwijdig is met de spiegels. Lijkt me veel beter voor je nek.
 
tnx.. ik kijk meestal even bij de eerste reps of mn onderrug niet bol is, daarna kijk ik gewoon voor/boven me. Volgens mij is de kracht op je nek niet echt gevaarlijk bij rows, en liever dat dan rowen met een bolle onderrug :).
Volgende week, week 3. Ben benieuw, ik denk dat de squats het zwaarste zullen zijn.
 
Looks fine...
 
tnx.. ik kijk meestal even bij de eerste reps of mn onderrug niet bol is, daarna kijk ik gewoon voor/boven me. Volgens mij is de kracht op je nek niet echt gevaarlijk bij rows, en liever dat dan rowen met een bolle onderrug :).
Volgende week, week 3. Ben benieuw, ik denk dat de squats het zwaarste zullen zijn.

Toen ik thuis trainde keek ik soms opzij als ik aan het barbell curlen was, met een geknelde zenuw tot gevolg, waarvan ik een week mn nek niet meer kon draaien zodat die een hele week schuin bleef staan. Dat doet echt zot veel pijn en tziet er zo zielig uit :D Wou je dus maar verwittigen, beter voorkomen dan genezen!

Volgende week, week 3. Ben benieuw, ik denk dat de squats het zwaarste zullen zijn.

Bij mij waren squats nooit het zwaarste maar ja ik ben niet goed van start gegaan qua inschatting.

Succes!
 
Hej leuke clips man!
 
Toen ik thuis trainde keek ik soms opzij als ik aan het barbell curlen was, met een geknelde zenuw tot gevolg, waarvan ik een week mn nek niet meer kon draaien zodat die een hele week schuin bleef staan. Dat doet echt zot veel pijn en tziet er zo zielig uit :D Wou je dus maar verwittigen, beter voorkomen dan genezen!

tnx, zal er op letten. Of ik ga wat schuiner voor de spiegel staan, hoef ik mn nek ook niet zo ver te draaien :D.

Bij mij waren squats nooit het zwaarste maar ja ik ben niet goed van start gegaan qua inschatting.

Ik heb ze gewoon ingevuld in dat excel programma, maar vandaag en maandag waren ze veruit het zwaarste.



Hej leuke clips man!

tnx
 
Week 3, training 1

Squat
5x5x95 ( volume pr )

Bench
5x55
5x60
5x70
5x75
5x85 ( pr )

Pendlay Row
5x55
5x60
5x70
5x75
5x85 ( pr )

Cable crunch
10x130
3x10x160 ( pr )

Hyperextensions
2x10xbw+12kg ( pr )

- tamelijk zwaar, laatste setjes waren soms best moeilijk
- hyperextentensions heb ik nog bijna nooit met extra gewicht gedaan, weet niet of ze zwaarder kunnen
 
gaat lekker kerel, pr's zoals het hoort :)
 
Netjes man.. de pr's beginnen te komen. Nice pendlay Rows ook..
 
Week 3.. nummertje 2

Squat
5x5x85

Deadlift
5x5x125 ( volume PR )

OH-press ( paar setjes als Military en een paar Behind Neck, grip was verschillend tussen smal en wijd )
5x5x45

Chins
8xbw
7xbw
6xbw

Leg raises
10xbw+5kg
5xbw+5kg
12xbw

- bij OH-press beetje last van linkerschouder, ff in de gaten houden.
- bij de leg raises had ik een dumbbell tussen mn voeten geklemd, alleen bij de 2e set vloog hij bijna de zaal door :o.
- chins achteraan in de training doen was zwaar
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven