AndroidHealthClinic

Log van Black Rush (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede OH press! En lol met die DB leg raises :) hou je je benen gestrekt als je ze doet, of breng je ze gebogen naar boven? Gestrekt maakt er nog een beenoefening van ook :thumbs:
 
oh-presses vind ik eigelijk te laag, meen eens gelezen te hebben dat ze strict zo rond de 60-80% van je bench horen te liggen.

Benen zijn ongveer gestrekt, knieën net niet helemaal lockt. Voelde het trouwens wel een beetje aan mn quads ja.
 
Week 4, training 1.

Squat
5x5x100 PR

Bench
5x56
5x64
5x72
5x80
5x88 ( spotter zei dat hij er niet aan was geweest, weet het helaas niet zeker, was wel ontzettend zwaar :P )

Pendlay Row
5x55
5x65
5x74
5x80
5x == laatste set telt niet, te veel gecheat en partial reps

Hyperextensions
2x10xbw+15kg

Rope Crunches
4x10x175

Nog wat shrugs..

- niet echt tevreden
 
niet tevreden? Je bench is toch héél goed! 5x88, die 100 is zeker binnen.
 
Die bench kan ook goed 3x88 zonder hulp zijn geweest.. weet het helaas niet. Als dat zo is zit ik zéker nog onder de 100.

Maar het was vandaag ook een k*tdag, ik moest al best veel rennen op school en was al best moe voordat ik ging trainen.
 
Bench is idd wel netjes.
 
**** it.. ik doe week 3 opnieuw vanaf training 2 denk ik. Better safe than sorry. ( oid :P )
 
had nog niet gemerkt dat je had geskipt. Waarom was dat?

Ik denk dat je in de volumefase beter zoveel mogelijk het script volgt, zoveel mogelijk loaden als je kan! De andere fase is subjectiever, hangt af van je mentale sterkheid op dat moment.
 
als week 4 erg zwaar valt kan je het beter gewoon daarna deloaden, ookal haalde je niet precies wat je had gedacht, anders ga je maar door en kan je wel overtraint raken zonder dat je er extra gains voor terugkrijgt.
 
had nog niet gemerkt dat je had geskipt. Waarom was dat?

Ik denk dat je in de volumefase beter zoveel mogelijk het script volgt, zoveel mogelijk loaden als je kan! De andere fase is subjectiever, hangt af van je mentale sterkheid op dat moment.

Ik had training 3 van week 3 geskipt omdat ik geen tijd had en ik had last van mn knieën. Ik heb vrijdag alleen gebencht, wel volgens het programma.

als week 4 erg zwaar valt kan je het beter gewoon daarna deloaden, ookal haalde je niet precies wat je had gedacht, anders ga je maar door en kan je wel overtraint raken zonder dat je er extra gains voor terugkrijgt.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat als je het niet haalt, dan gewoon terug moet gaan naar het gewicht wat je wel kan, totdat het zwaardere wel weer lukt. Kan het alleen niet meer vinden, ga nu nog eens ff zoeken.
 
Ik doe week 3 toch niet opnieuw. Ik heb binnenkort een deload nodig. Als ik week 3 opnieuw zou doen, zou ik pas over 2 weken deload hebben, nu heb ik het volgende week. Hoe ik de deload doe weet ik nog niet.

Squat
5x5x85

Deadlift
5x5x135 ( PR )

Chins
2x8xbw
7xbw

Leg raises
2x10

- geen OH-press ivm met schouder
 
lekkere dead, ik word geowned.
 
Alleen op de deadlift hoor :D. Op massagains own jij me dik. Ik eet te slecht :P.
 
Nice deadlift+chins man!
 
tnx.


Week 4, training 3.

Squat
5x70
5x80
5x90
5x100
5x110 ( PR ) :rocker: :rocker:

Bench
5x5x82 ( PR )

Pendlay Row
5x5x82 ( pr ) ( niet strict )

Dips
2x9xbw ( pr )
8xbw

Barbell Curl
8x37
3x7x42 ( pr )

- squat :cool: bij de allerlaatste rep verloor ik bijna mn balans, toch gewoon de rep af kunnen maken
- bench ben ik ook erg blij mee, 100 komt in zicht
- rows waren niet zo strict, maar wel nog binnen de perken :P
- BB curl laatste paar setjes wat cheatstyle
 
Nice squat en bench:cool:
 
tnx :D in de kerstvakantie kom ik de 100 bench bij jou liften, deal?
 
onder parallel ( = quads lager dan horizontaal )
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven