XXL Nutrition

Log van Black Rush

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
je hebt de squat binnen! Nice! Bench nipt of had je nog reserve? Onze rows zijn gelijk denk ik.
 
Bench was redelijk nipt.. 6 reps of nog een setje van 5 had er waarschijnlijk niet meer ingezeten
 
@ baskruis.. jij gaat 2007 in als Basrondje
 
Week 5, training 1. ( deload )

Squat
3x3x100

Bench
3x70
3x79
2x88 ( 3e fail )

Pendlay Row
3x70
3x79
3x88

- fail op de bench komt ( denk ik ) omdat ik op school best vaak moest opdrukken ( op 1 arm en handen dicht bij elkaar, moordend voor triceps )
 
en vorige keer nog 5x88! Nouja geeft niet, tis maar deloaden.
 
Ik denk achteraf dat die k*tspotter er toch aan heeft gezeten, al zei hij zelf van niet.
 
Ik denk achteraf dat die k*tspotter er toch aan heeft gezeten, al zei hij zelf van niet.

Vraag hem direct of hij je wil spotten als je 5x100 bencht, en als ie daarna beweert niet te helpen, dan doe je maar wat OH squats met hem.
 
:D..

Ik heb vrijdag trouwens wel volgens het programma 5x5x82 gebencht, zou in theorie ongeveer even zwaar moeten zijn.
 
Week 5, training #2

Deadlift
3x3x130

MP
3x3x48

Towel Chins
4x4xbw ( pr )


- alles easy
- deadlift waren de eerste 2 sets pronated en van de laatste set alleen de eerste rep. Grip is stuk beter geworden, ook te zien aan de towel chins. Nice :D.
 
130kg pronated vind ik al best lekker!
 
Week 5, #3 ( deload )

Bench
3x3x82

Squat
3x90
3x100
3x110 ( te weinig rust genomen, was veel zwaarder als verwacht )

Pendlay Row ( niet strict )
3x3x82

- zal straks wel filmpjes van squat en rows uploaden
 
ow relaxed dat je filmpjes hebt gemaakt dude..


of die rows strict zijn beoordelen wij wel :D
 
Week 5, training #2

Deadlift
3x3x130

MP
3x3x48


die mp heb ik gisteren gedaan met die gewichten (en zelfde reps/sets)

en die deadlift staat voor aankomende vrijdag genoteerd (ook hetzelfde)

lachen man :D

ga trouwens niet aankomende week, maar de week erna ook maar is met Billster beginnen (wilde ik al heel lang) dan zou ik ergens eind maart volgend jaar op die 400 moeten zitten (maar goed eerst zo ver zien te komen)
 
Die squats zien er wel netjes uit.. rows zijn inderdaad wat minder strict maar dat geef je zelf ook al aan.
 
goede squat

Maar wat ik mij afvraag bij pendlay row. Zolang je de bar neerlegt, blijft het een pendlay, ongeacht of je een cheat? Of moet deze echt strikt zijn.
 
Officieel moet ie echt strict zijn.
 
Zoals jesaja al zegt moet hij zonder cheat zijn, en ik geloof ook met een horizontale rug en je schouderbladen bij elkaar duwen bovenin. Zon beetje het tegenovergestelde van de Yates Row
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven