XXL Nutrition

Log van Black Rush (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
jammer dat we niet zien hoe diep je net gaat bij de squats. Als deze rows al "niet strikt" genoemd worden, dan smijt ik die bar gwn omhoog :p. Alles waar in mn log "pendlay rows" staat moet vervangen worden door yates, heb die 2 blijkbaar verward :).
 
Rows hoeven ook niet perse superstrict te zijn, om je rug te trainen imo.

Normaal gesproken wissel ik ze meestal af tussen strict en wat gecheat. Alleen bij bill starr moet je gewoon een keuze maken, dus heb ik gekozen voor zo strict mogelijk.

Vandaar ook het filmpje trouwens; iedereen heeft een ander idee bij 'cheat'. Voor sommige is het pas cheat als je je onderrrug 30cm de lucht in gooit bij andere is het al cheat als je je rug niet stil houdt. Ikzelf hoor bij de laatste :P.
 
Laatst bewerkt:
goeie squats gozer
 
Week 6, training 1.

Bench
3x70
3x80
3x90 pr

Squat
3x3x105

Rows
3x70
3x80
3x90 ( cheat )

Cable Crunch
3x10x185 pr

Erna nog wat shrugs

- bench is nice, 4e rep zat er misschien nog wel in
 
moest je weer beter doen op die bench ja? :headbang:
 
Bestwel een spannend duel tussen jullie 2 :p

Nice BP man, ook bij jou is 100kg binnen handbereik.
 
moest je weer beter doen op die bench ja? :headbang:

Sorry kerel.. ik volg alleen maar het programma :o.

Bestwel een spannend duel tussen jullie 2 :p

Nice BP man, ook bij jou is 100kg binnen handbereik.

tnx.
Over 2 weken ga ik maxen. Ik heb dan vakantie, ik maak Bill Starr ook niet helemaal af. Als ik vakantie heb, wil ik niet 9 werksetjes per training doen. Ik mis dan wel de laatste 2 weken van het programma'tje, maar dat is niet zo erg.
Ik denk ( hoop ) dat ik mn doelen voor 2007 wel haal; bench 100, Squat 125, Deadlift 160. De squat zal het moeilijkste worden. Als ik het haal heb ik een totaal van 385.. zie je dat Wimmos? :P
 
Ik denk ( hoop ) dat ik mn doelen voor 2007 wel haal; bench 100, Squat 125, Deadlift 160. De squat zal het moeilijkste worden. Als ik het haal heb ik een totaal van 385.. zie je dat Wimmos? :P

Ja :( Het zou nog nipt kunnen geweest zijn als ik de komende 8 weken geen 2x per week zou trainen maar meer, maar die voorsprong haal(de) ik sowieso moeilijk in. Ik zal aan 370-375 zitten tegen eind december schat ik.
 
Vrees niet, vrome vrind.. het is nog niet gelift hoor.
 
Week 6, training 2

Deadlift
3x3x135 (pr)

MP
3x3x50 (pr)

Chins
4x6xbw+5

- kon vandaag niets pronated deadliften ???
- chins en MP's zijn van armen gestrekt tot aan sleutelbeen
 
Laatst bewerkt:
Week 6, #3.

Squat
3x90
3x100
3x113

Bench
3x3x85 pr

'Pendlay' Row
3x3x85 'pr' ( hetzelfde gecheat als de vorige week )

Close grip bench
3x10x60 pr nice

staggered met 45kg cheat curls.

- voelde me k*t, had hoofdpijn. Ook dikke steken in mn kop na de rows
- close grip benches gingen lekker, ga ik na bill starr zeker vaker doen
 
Heb al een paar dagen niet meer getraint.. verkouden en last van mn knieën en rechterschouder. Is nu allebei voor het grootste deel over. Vanaf morgen begin ik met ub/lb. Ik ga de komende tijd wat hoger in reps trainen en ff wat minder de oefeningen van Bill Starr doen.
 
goeie close grip dude! Jammer dat je je wat minder voelt, ik heb het ook 2x gehad tijdens bill, denk dat dit wel aantoont hoe zwaar het schema is.
 
Vandaag UB

Dumbbell Press
8x30
7x32
4x34
8x30
7x32
4x34
vast wel pr

Seated Row
12xfull block
2x8xfb+22kg pr denk ik
10xfb+11kg

Dumbbell Overhead Press ( 1 arm, eerste rep 'powerclean' )
4x5x22 eerste keer

Face Pulls met dumbbell
10x18
2x8x20 pr

Barbell curl
2x9x32

Dips
10xbw
 
Lekkere training.. veel pr's. Die Dumbbell presses zijn ook wel netjes.
 
hoe zorg je voor extra gewicht op de seated row? dumbbell opleggen? Blijft dat liggen dan?
 
Is gewoon zon kabelsysteem, extra schroevendraaier ergens in het midden en daar dan een schijf aan hangen. Eerst hingen er 2 van 25 pond aan, erna 1 van 25 pond.
 
Laatst bewerkt:
vandaag LB

Deadlift
opwarmen
1x135
1x145 evenaring oud pr
1x155 pr
1x165 pr

Erna wou ik nog wat frontsquats proberen, maar verrekte hierbij een spiertje bij mijn onderrug ( rechts ) weet niet waar het aan lag, omdat ik niet in de spiegel keek. Hierna kon ik geen squats meer doen ofzo.

Kuiten
stuk of 5-6 setjes

Decline Sit-ups
3x10xbw+15

Erna maar naar huis gegaan, kon toch niet veel meer doen.

- best tevreden met die deadlift :D 2xbw
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond thuis

One Arm dumbbell OH-press
5x5x22 pr

Towel chins
5xbw
4x4xbw
3xbw
volume pr

Hammer curls
2x10x17

- grip is echt veel beter geworden de laatste tijd, nice
- ****ing knie werkt niet mee. Ik heb al een paar dagen last van en kan hem niet strekken. De pijn zit onderaan de knie, maar ik kan wel bw full squats maken zonder dat het pijn doet dus heb echt geen flauw idee waar het aan ligt.
 
goeie curls, lopen de DB's met de kilo omhoog bij jou?

Knie gwn laten rusten, is jammer dat het net is in je vakantie wanneer je veel had willen trainen, maar tgaat niet verbeteren door te squatten oid..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven