XXL Nutrition

Log van Black Rush (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Squat
3x3x95

Bench Press
3x3x80

Chin up ( supinated )
2x3xbw+16
1x3xbw+14

Alles PR.
De ROM van chins was iets korter dan normaal, kin wel nog steeds een redelijk stuk boven de bar.
Had mn camera meegenomen, maar de batterijen waren leeg :(.
 
Squat
3x3x95

Bench Press
3x3x80

Chin up ( supinated )
2x3xbw+16
1x3xbw+14

Alles PR.
De ROM van chins was iets korter dan normaal, kin wel nog steeds een redelijk stuk boven de bar.
Had mn camera meegenomen, maar de batterijen waren leeg :(.

Kijk.. that's the shit.. dat zijn lekkere trainingen. Alles pr :thumbs:
 
Dank u, allebei.

Squat was onder parallel trouwens en bench zonder stop.
 
Nog steeds een bodyweight van 81? Goeie chins, de rest kan natuurlijk beter bro!
 
onder parallel maar minder dan full? Aardige bench, als je 3x3x80 haalt zit je wel aan een RM van +90 denk ik.
 
Squat
4x5x85
5x95 :eek:

Incline Bench staggered met side to side chinups
8x60
3x6xbw​
2x7x65

Dumbbell Row
5x40
3x5x42
5x40

Leg Curl
3x10x56

Behind Neck Press
9x40

Na deze set opeens superlicht in mn hoofd, gevoel alsof ik flauw ging vallen. Toen nog maar wat Dumbbell Curls gedaan.

Dumbbell Curl
7x20
5x20
9x14


Wederom alles PR, behalve op de dumbbell curls maar who cares. Tamelijk goed uit de deload gekomen :). Ook tamelijk intensief getraind, iets langer als 1 uur over de training gedaan.
4x5x85 squat bleek achteraf verspilling.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik de plyometrische oefeningen maar laat vallen, het wordt te veel in 1 week.
 
Net schema, een bezige jongen ben jij zeg:p
succes verder;)
Nice stats trouwens:)
 
Pas op met die squat. Kijk er eens goed naar.

Je zakt en dan kijk je licht naar boven.
Onderin ga je recht vooruit kijken en kantel je pardoes naar voren en kome je kont eigenlijk onder de bar vandaan... Probeer dat te voorkomen, imho... Vasthouden die vorm.
 
Thanks.. had al gedacht/gehoopt op commentaar, aangezien ik mezelf moet leren squaten.
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer filmpjes meer vanaf de zijkant maken als je je vorm wilt laten beoordelen. Bij die squat vind ik je neergaande beweging net een vrije val.
 
Volgende keer filmpjes meer vanaf de zijkant maken als je je vorm wilt laten beoordelen.

Ook in geval van de deadlift, dan is de techniek goed te beoordelen, hoever buig je je knieen.
Van de voorkant lijkt het net alsof je een stiff legged dead doet, dus volgende keer vanaf de zijkant filmen :)
 
leuk filmpje.
nette squats!
 
Die DL ging zo te zien redelijk vlot na de eerste 10 cm! Geen gripprobs?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven