XXL Nutrition

Log van Black Rush (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die bench is nice! Zou nu toch een week of 2 niet maxen op DL.
 
Lijkt heel erg op hoe ik deadlift.. precies hetzelfde eigenlijk.. Ik snap niet dat er niet meer inzit.. dit lijkt zo easy te gaan.
 
Leuk filmpje!
 
Benen meten nu 62cm. Lichaamsgewicht 81 nogwat ( staat een beetje stil :( ) Armen iets van 37-38cm.

Ik ga mn eetschema veranderen, ik ga nu zon 2-3 liter melk per dag drinken. Verhoudingen zijn: 3093Kcal, eiwit 211 ( 28% ), koolhydraten 367 ( 49% ) , vet 80 ( 24% ). Iemand die verstand heeft van eten die opmerkingen erover heeft?


Vandaag bijna knock-out geslagen op school trouwens :P.
 
Donderdag 26 oktober

Squat
5x5x90
1x95 ( parallel )
2x2x100 ( pr )

Chins, pronated wide grip
5x5 :(

Dumbbell Press ( 30graden incline )
10x30 ( pr )
2x8x30

Dumbbell Row
3x10x36 ( pr )

BHP
4x5x45 ( pr )

Barbell Curl
10x30
3x6x40 ( pr )
10x30

Towel Chins
paar setjes voor grip

- chins pronated wide gaan moeilijk, probleem ligt bij het BW. Beste pr is 10x ofzo.
- bij dumbbell rows gripproblemen ( vooral links )
- wat hoger in reps vandaag bij sommige oefeningen
- squats zijn zoals gewoonlijk onder parallel, behalve die 95.
 
Laatst bewerkt:
wow die DB press vind ik heel nice! Ben benieuwd hoeveel je parallel squat, je Full squat ligt zeker 15kg boven de mijne!
 
tnx.

Zaterdag 28 oktober.

Squat
4x4x95
2x3x105
:hedbang: Alles PR

Chinnen ( supinated )
9xbw
8xbw
2x7xbw

Quarter squat
6x125
4x145 zwaar
6x125
( mwa, kan het PR noemen maar t zijn maar partials )

Dippen
8xbw
9xbw ( pr )
8xbw
kreeg toen rare steken bij mn sleutelbeen, maar gestopt

Deadlift, staand op schijven
2x8x95 ( pr )
10x95 ( pr )

Edit: Als laatste ook nog 2 sets RC gedaan.

- Squat wordt misschien ooit nog wat
- na de Quarter Squat kon ik nauewlijks meer lopen :D
- lekker getraint
 
Laatst bewerkt:
2-3 liter melk per dag? hoe ziet je hele schema eruit?
 
impressive chins man.. ook nice pr op je squat. Weer een erg lekkere training. Ik heb die stkeen bij mn sleutelbeen bij dips ook gehad trouwens(waren wel weighted maar alsnog). Het werd uiteindelijk zo erg dat ik compleet gestopt ben met dips.
 
2-3 liter melk per dag? hoe ziet je hele schema eruit?
smorgens whey melke en yoghurt met meusli,
2e boterhammen, meuslirepen
3e melk, bananan
4e melk boterhammen
5e gewoon avondeten
6e langzame eiwitten ( ook met melk )
7e kwark

Ik koop in de supermarkt bij school meestal zon kleine jerry-can met melk, zit 2 liter in, daar drink ik de hele tijd uit. En dan nog smorgens thuis en bij pwo shakes.

impressive chins man.. ook nice pr op je squat. Weer een erg lekkere training. Ik heb die steken bij mn sleutelbeen bij dips ook gehad trouwens(waren wel weighted maar alsnog). Het werd uiteindelijk zo erg dat ik compleet gestopt ben met dips.

tnx. Ik heb nog steeds last van mn sleutelbeen gvd:( :mad: :( . Best raar, niet chronisch en ook niet bij bepaalde bewegingen. Voel het gewoon af en toe.
 
nice squats dude! En 10x95 DL vind ik ook aardig!
 
gaat lekker kerel veel pr's. Ik heb daar ook last van bij dips aan mijn sleutelbeen, echt zwaar irritant.
 
Maandag 30 oktober

Incline bench
5x5x70 ( pr )
nice

Chinnen ( pronated lichaamsbreedte )
3x7xbw

Close grip bench ( eerste keer )
8x50
10x60
5x70
8x60

BOR ( supinated )
2x6x65
2x6x70 ( pr?? weet t niet zeker )
10x60

Side Raises ( schuin )
10x12
2x8x14 ( pr )

Hammer Curl
10x18
2x8x18

En nog wat liggen k*tten met shrugs, wat een k*toefening. Doe hem pas sinds 2 weken ofzo.
 
Heb je dat voedingsschema in excel? ben wel benieuwd naar de hoeveelheden etc.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is maar een richtlijn, avondeten is altijd verschillend. En na het trainen neem ik ook altijd dextrose.
 
Zeg eens tegen je ouders dat ze je fatsoenlijke mannen-hoeveelheden vlees voorschotel bij het avondeten. Moet ook zeggen dat je post-workout voeding erg magertjes is...
Is het de bedoeling dat je hierop gaint en welk lichaamstype kom je bij in de buurt?
 
3000kcal? Ben je een meisje?
 
Zeg eens tegen je ouders dat ze je fatsoenlijke mannen-hoeveelheden vlees voorschotel bij het avondeten. Moet ook zeggen dat je post-workout voeding erg magertjes is...
Is het de bedoeling dat je hierop gaint en welk lichaamstype kom je bij in de buurt?

Hier gain ik op ja, lichaamstype vind ik niet belangrijk maar ik ben BF15,5% dus geen ecto oid.

Het is ook maar een indicatie he, wat ik tussendoor drink staat er al niet bij, vruchtensap ed. Avondeten is altijd meer, en is een half uur na de training, dus ook min of meer PWO.
 
Laatst bewerkt:
Vind 3000 kcal's niet zo schribarend weinig hoor.. Ga zelf ook goed op 3500. Maar op 4000-4500 toch net een stukje harder :p
Alleen vind je voeding wel erg tekortkomen hoor... eiwitten raar verdeeld... sommige maaltijden bijna niks. Na je training eet je geen koolhydraten meer(op de dextrose na)? 2 stukkies fruit op een dag zou ook wel fijn zijn, bij je ontbijt+training. Je eet geen goede vetten, is ook belangrijk voor de smering van je gewrichten. Een halve liter met 2 bananen is geen maaltijd meer.. hetzelfde voor die maaltijd om half 10..
Kan natuurlijk zijn dat je hier niet zoveel waarde aan hecht maar zou er toch zeker nog een keer goed naar kijken.

Chins zijn wel netjes btw
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven