AndroidHealthClinic

Log van Black Rush (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga mn schema nu ook veranderen, ik krijg nu meer sport op school dus onderhoud gaat ook omhoog. Hoe en wat weet ik nog niet precies, koolhydraten wel hoger iig ( meer brood ), whey smorgens weer weg, en meer eten aan het begin van de dag.
Chins gaan weer iets beter, maar nog steeds geen pr's op. Oude pr is geloof ik 28-30 reps in 3 sets. Toen ik 70 kg woog :D.
 
K*ttraining gehad. Gefailed op 95 bench. 85 ging heel gemakkelijk 90 ging ook makkelijk. Vantevoren bar ook nog een keer scheef geladen :mad:. Heb mn training niet eens afgemaakt, geen motivatie en dus geen kracht meer.
 
VOlgende keer beter en snel vergeten!
 
als 90 makkelijk gaat moet je je geen zorgen maken, 95 will come soon.
 
( schema komt een andere keer )
 
Laatst bewerkt:
Ik laat het schema hierboven toch maar zitten. Ik doe nu ff rustig aan, en maandag begin ik aan Bill Starr's 5x5.
De eerste week sla ik over, mn lichaam is toch wel gewend om 3x per week te squaten, rowen enz + het is toch superlicht. Verder verander ik de BOR's naar Pendlay's en de MP naar Behind Neck Press, aangezien mn techniek daar veel beter is. Bij mp's krijg ik altijd last van mn onderrug ( ik heb een holle onderrug )
Die chins doe ik eerst nog rustig aan en doe ze dan steeds zwaarder, of ik ze zwaarder maak door te reppen of door gewicht moet ik nog ff bekijken. Chins ga ik trouwens supinated doen omdat ik de pendlay's pronated doe.

Ik ben benieuwd wat er van komt :). Toch wel goede gains gelezen hier van Wimmos, RvR en Maniac.
 
Ben dus vandaag begonnen aan Bill Star.

Bill Star, week 1, training 1.
Squat
5x5x80

Pendlay Row
5x45
5x50
5x55
5x60
5x65

Bench
5x45
5x50
5x55
5x60
5x65

Hyperextensions
2x10xbw

Cable Crunch
4x8x100

- alles echt te easy, behalve squats gingen best k*t. Beetje last van mn onderrug, toch had ik bij de hyperextensions nergens last van.
 
zou schrijven "week 2" aangezien je de eerste overslaat en geen verwarring wil scheppen bij de kenners..
 
Oeps, lees net dat je week 1 tóch niet hebt overgeslaan dus ik neem terug wat ik zei.
 
Ja toch de eerste week maar gedaan, baat het niet schaadt het niet.
 
Veel succes met je nieuwe schema :thumbs:
 
Ja toch de eerste week maar gedaan, baat het niet schaadt het niet.

het is juist de bedoeling dat je laag begint. Zodat je kan wennen aan het volume, en zodat je steeds gewicht kan bij smijten i.p.v. te hogo te beginnen en na 2-3 weken vast te zitten.

succes ermee;)
 
Week 1, training 2.

Squat
5x5x70

Deadlift
5x5x100

BHP
5x5x38

Leg raises
3x10xbw

Lat pull
3x8



- deadlifts waren allemaal pronated, klein pr'tje
 
Inderdaad, was bij jou week 2 al zwaar?
 
Weinig commentaar.. nog niks speciaals. Maar komt wel :)
 
Inderdaad, was bij jou week 2 al zwaar?

De bench op dag 3 van week 2 vond ik zwaar geloof ik, maar ik was toen vrij ziek van die virale keelontsteking. Even doorzetten jongeman, twordt pittiger binnen 2 weekjes.
 
Week 1 training 3, vandaag;

Squat
5x55
5x60
5x70
5x80
5x85

Bench Press
5x5x60

Pendlay Row
5x5x60

Bench Dips
3x8xbw

Dumbbell Curls
3x8x14

Cuban Press ( RC )
3x8x10 ofzo

- alles easy, squat was in verhouding het zwaarste
- bench dippen gedaan omdat het een lichte oefening is zonder extra gewicht, maar wat een k*toefening. Ik snap meteen waarom mensen hier vaak blessures mee veroorzaken.
 
Week 2, training 1

Squat
5x5x85

Bench
5x50
5x55
5x60
5x70
5x75

Pendlay Row
5x50
5x55
5x60
5x70
5x75

Hyperextensions
2x10xbw+5kg

Rope Crunches
4x10x115

staggered met Shrugs
12x20
12x22
12x24

- laatste reps waren soms wat zwaar
- shrugs omdat mn traps tot ongeveer 1 maand geleden ongetraind waren ( op deadlifts na )
 
- Rows en bench vind ik al aardig hoog vergeleken met mij.
- je shrugs vind ik heel laag? Niet dat het er veel toe doet..
- merk je nog niet dat je benen al wat vermoeid worden, als je bvb gaat fietsen dat ze heel vlug hard staan ofzo?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven