MuscleMeat

Log van Black Rush (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Exuses aanvaard :D.

@ bart, inderdaad ****ing tijd dat je je split de deur uitdoet.

Vandaag waren er trouwens nog wat 'jongetjes' van een jaar of 14-15 aan het trainen. Allemaal een MOH-petje op, zoveel mogelijk gewicht en zo slecht mogelijke techniek. Na een half uurtje zag ik ze weer vertrekken, maar na 10 minuten waren ze weer terug in de gym. Ik vroeg of ze alweer terug waren gekomen. "nee joh, ff sigaretje roken tussendoor" :roflol:
 
Exuses aanvaard :D.

@ bart, inderdaad ****ing tijd dat je je split de deur uitdoet.

Vandaag waren er trouwens nog wat 'jongetjes' van een jaar of 14-15 aan het trainen. Allemaal een MOH-petje op, zoveel mogelijk gewicht en zo slecht mogelijke techniek. Na een half uurtje zag ik ze weer vertrekken, maar na 10 minuten waren ze weer terug in de gym. Ik vroeg of ze alweer terug waren gekomen. "nee joh, ff sigaretje roken tussendoor" :roflol:

triest:P.
 
Ik ben nu zwaar aan het twijfelen of ik het Dan Alexander Peaking Programm ga doen ja of nee. Het lijkt me een erg saai programma maar de gains zijn wel groot.
Nog iemand ( behalve Leophyte ) die het gedaan heeft? Wat zijn jullie meningen erover?
 
Exuses aanvaard :D.

@ bart, inderdaad ****ing tijd dat je je split de deur uitdoet.

Vandaag waren er trouwens nog wat 'jongetjes' van een jaar of 14-15 aan het trainen. Allemaal een MOH-petje op, zoveel mogelijk gewicht en zo slecht mogelijke techniek. Na een half uurtje zag ik ze weer vertrekken, maar na 10 minuten waren ze weer terug in de gym. Ik vroeg of ze alweer terug waren gekomen. "nee joh, ff sigaretje roken tussendoor" :roflol:

Idd triest.

Geen ervaring met Dan alex..
 
Leon heeft er echt een potje van gemaakt! Ik geloof 7 weken over de eerste 4 weken van het schema :D Het is erg zwaar!
 
Het lijkt mij ook supersaai idd. Alleen het feit dat ik 70kg zou gainen op mn totaal in 10 weken brengt me aan het twijfelen :p.
 
WOW 70 kilo in 10 weken!:eek: Wat voor schema is dat?
 
Ik was hem alweer tegen gekomen in de search maar bedankt:). Je doet dus elke week maar 4 oefeningen en dat steeds weer. Lijkt me idd erg saai worden:P.
 
7 weken doen over de eerste 4 weken :scratch:. Je bouwt toch zeer traag op.
 
WOW 70 kilo in 10 weken!:eek: Wat voor schema is dat?

Jap, mijn bodyweightz ou van 76kg naar 146 gaan hiermee :o . Week 1->4 is toch easy, snap niet waarom leon dáár al 7 weken overdeed, ben je dat zeker Ari? Ben ook geinteresseerd nl.
 
Nee daar is hij niet zeker van :p. Ik heb gisteren Leophyte's log nog gelezen en hij kwam in week 5 in de problemen geloof ik. Die week heeft hij dan ook 2 keer gedaan.
:edit, 3x gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Squat ( parallellll )
1x110
1x120
1x125
3x100
1x120
4x105
1x120
5x5x105 pr
damn

Split Squat
4x6x55

Rope Crunch
3x8x205

Shrugs
3x6x100

Farmerwalks
1x32
1x34
 
Nee daar is hij niet zeker van :p. Ik heb gisteren Leophyte's log nog gelezen en hij kwam in week 5 in de problemen geloof ik. Die week heeft hij dan ook 2 keer gedaan.
:edit, 3x gedaan.

Dan zat ik er maar 1 week naast (eerste 4 weken 7 weken of zoals het gegaan is eerste 5 weken 8 weken ;)) Lekker PR :D
 
Ja idd :p, ik had zijn log gelezen tot aan week 4. Tot dan is het nog redelijk te doen, maar vanaf week 5 wordt het ineens een stuk zwaarder.
 
Laatst bewerkt:
Lekker volume op die squats.. split squats ook wel nice... toch had ik graag nog minstens 1 'echte' oefening gezien.
 
Ik vind het wel aardig goed, vooral die squats man.
 
Nice volume op squat!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven