MuscleMeat

Log van Black Rush (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je zat toch maar net onder de baar met je kin, veel scheelde het niet.

Maar goed, niet zeiken maar trainen, motivatie is weer daar en als je gemotiveerd blijft mag je (moet je) met ons trainen.

Ik lees "omliggende dorpen".
Dat klinkt als midden of eerder nog noord-Limburg.
Nou heb je daar nog eerder een varken dan een mens als trainingspartner :D (het aantal varkens overstijgt de menselijke populatie ruim daar), dus ik begrijp het probleem van je wel.
Nu hoop ik alleen dus dat je niet uit Cuyk of zo moet komen, dan wordt bij ons trainen wat moeilijk, dan zou je beter richting Nijmegen kunnen trekken.
 
Als je vanaf noord Limburg moet komen; laat dan maar wat weten, dan kan je (als ik ook meetrain) vanaf midden Limburg met mij mee rijden.
 
Impressive chins idd. Netjes.
 
Je zat toch maar net onder de baar met je kin, veel scheelde het niet.

Maar goed, niet zeiken maar trainen, motivatie is weer daar en als je gemotiveerd blijft mag je (moet je) met ons trainen.

Ik lees "omliggende dorpen".
Dat klinkt als midden of eerder nog noord-Limburg.
Nou heb je daar nog eerder een varken dan een mens als trainingspartner :D (het aantal varkens overstijgt de menselijke populatie ruim daar), dus ik begrijp het probleem van je wel.
Nu hoop ik alleen dus dat je niet uit Cuyk of zo moet komen, dan wordt bij ons trainen wat moeilijk, dan zou je beter richting Nijmegen kunnen trekken.

Als je vanaf noord Limburg moet komen; laat dan maar wat weten, dan kan je (als ik ook meetrain) vanaf midden Limburg met mij mee rijden.

Het is meer Midden-Limburg. Eq_909 waar woon jij dan ergens?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zal nog wel een keer laten weten wanneer ik mee kan trainen, vanaf volgende week moet ik stagelopen, en dat zijn onregelmatige werktijden. Op welke dagen trainen jullie over het algemeen?
 
lees nu pas dat je weer back in busniss bent :thumbs: leuk verhaaltje haha
 
OH-dumbbell Press, 2 dumbbells
4x6x22 pr
5x22
6x22
5x22

Pronated Deadlift
3x110
3x130
1x150 pr
1x155 pr nice

Deadlift, mixed grip
4x160 pr

BOR
4x5x80
k*trows, geen zin meer om verder te gaan. Ik vind rows niets meer aan de laatste tijd. Doe liever chins

GHR, assisted
3x6-8

Incline dumbbell curls
3 sets + 1 dropset

- tussendoor nog een paar doubles chins
- het lijkt wel of mn deadlift sterk afhankelijk is van mijn grip, de eerste keer dat ik magnesium gebruikte had ik ook veel dikke pr's
 
Nette deadlift!!! Top man!!!
 
Strong grip = je hoeft je niet te focussen op je handen = je kan je volledig focussen op het omhoog slepen van het gewicht = PR's.
 
Keg Press
65kg is net iets te zwaar, dus wat water eruit gehaald. Zal nu nog zon 60kg wegen ofzo.
3x1xkeg
3x2xkeg
1x1xkeg

Car Pull, 1800kg ofzo.. geen touw
1x40 meter, geen tijd
1x40m x26sec
1x40m x36sec, Jeep + aanhangwagen

Seated Sled Pull
1xsupersnel, licht
1xeen paar reps, veel te zwaar

Farmer Walks
40m x75kg pr
30m x75kg

Farmer Deadlift
20x75kg ( 150 totaal dus ) pr

Crusifix Hold
36 sec.

en nog wat CoC werk

- die carpull+aanhangwagen was retezwaar, toen ik ermee klaar was en op wilde staan zakte ik in elkaar
- 20x150 deadlift was ook zwaar, maar vooral conditioneel. Qua moeite leek de 6e rep net zo zwaar als de 15e. ROM was ongeveer hetzelfde als bij conventional deadlift.
 
Brute farmer deadlift! Gekke vent! :P
 
Hoe heb je die auto getrokken? Waar 'trok je aan'?
 
Aan de antenne. :P
 
Hoe heb je die auto getrokken? Waar 'trok je aan'?

Aan 2 spanbanden kruislings over mijn borst, die zitten gewoon vast aan de voorkant van die auto.
Met 'zonder touw' bedoelde ik eigenlijk dat ik hem trok zonder een touw in mijn handen. Dat doe ik nog niet omdat ik eerst wil leren pullen puur op LB, en omdat we nog geen fatsoenlijk touw hebben hiervoor.
 
Box Jump
2xpin8
2xpin9
2xpin10
ik failde pin 11 3x ofzo door gebrek aan vertrouwen, 1x mn scheen/knie gestoten :P

Incline Bench
5x70
3x75
5x80 pr
4x80
1x85
1x87,5
4x6x70 pr?

Squat
5x100
3x110
5x120 :)
3x125
1x130
nice, vorige keer failde ik de 2e rep van 125, 1RM zal zon 140 zijn nu ofzo

Chins
5xbw
2x5xbw+15 pr
8xbw

SkullCrushers
2x8x30 pr
6x30

Barbell Rolls
3 sets

Abs
3 sets
 
Hehe, lekker man die squats! Ging zeker beter dan je had verwacht?
 
ja idd, stukken beter.

Over een klein maandje doe ik mee aan 'De Sterkste Man van Ede'. Mn trainingsmaat doet ook mee.

De wedstrijd gaat over de volgende onderdelen:

1) Vrachtwagen trekken
Voor de mannen: 7.000 kg.

2) Deadlift op herhaling (tijdslimiet 90 seconden)
Voor de mannen: 150 kg.

3) Voorslaan en uitstoten (tijdslimiet 90 seconden)
Voor de mannen: 70 kg.

4) Farmers walk
Voor de mannen: 2 keer 70 kg.

5) Crucifix
Voor de mannen: 2 keer 12 kg.

6) Finale-onderdeel armworstelen
 
Armworstelen; how oldskool! :D Wel blessuregevoeling imho.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven