MuscleMeat

Log van BobbyV

Bezoekers in dit topic

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
2.488
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Na tijden mee gelezen te hebben in verschillende topics op dit forum, heb ik besloten om zelf een account aan te maken. Ik zal me gelijk ff voorstellen. Ik ben vorig jaar maart begonnen met trainen. Ik werd altijd als 'mager' aangezien en had daar geen zin meer in. Ik heb me ingeschreven op een gym die mij geschikt leek en ben me gaan toewijden in de wereld van bodybuilding. Ik woog toen een krappe 68 kilo. nu inmiddels 15 kilo zwaarder.

Mijn stats;
leeftijd; 25 jaar
lengte; 191 cm
gewicht; 83 kilogram (nuchtere maag in de ochtend)
bf; rond de 11% (laatste meting was alweer een tijd terug, huidplooimeting)
voedsel inname per dag; circa 3400 kCal (170 gram eiwit, 400 gram koolhydraten 70 gram vet)
training; 17 maanden, 4 a 5 x per week
doel;aankomende zomer 83 kilo droog

Foto's
(voor ik begon met bb)
BFQl9.jpg

(na 14 maanden)
DEvf8.jpg

8RQ1h.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heel netjes man! was even bang dat die before pic je huidige foto was. wereld van verschil. volle borst
 
Dankjewel! Ja de before-picture zou wel sneu zijn als dat het resultaat was van 17 maanden trainen :P
Ik heb alleen het idee dat me traps achterblijven desondanks ik ze (om die reden) harder aanpak de laatste paar maanden
 
15kg erbij is een mooie prestatie! Ga je ook nog wat andere poses doen? Want de zijkant kan wel vertekenen ;) volle borst idd!
 
Ja klopt, en met het licht van boven lijkt het ook allemaal wat heftiger. Ik ga binnekort ff kijken voor nieuwe foto's. Ik wil ook weer even mn vet laten meten.
Die eerst 12 kilo ging vrij snel (van 68 tot 80 kilo) de laatste 3 (80 tot 83) heb ik een half jaar over gedaan. Ik merk dat het vanaf nu wel moeilijker wordt om aan te komen :(
 
Netjes hoor, oogt zwaarder aangezien je 1m91 bent.
Of je traint nooit je benen? :P
 
Moet zeggen dat je erg weinig eet voor iemand van jouw lengte, im jelly
 
ik train benen net zo vaak als de rest van mn spiergroepen, al vind ik ze wel wat aan de dunne kant nog.
Maar ik ben niet zo breed gebouwd, dus het valt mee. Ik zal binnen kort ff betere foto's maken en posten.
 
Ik vind het er zeker goed uitzien, zeker als je ziet vanaf waar je begon. Alleen je doel voor volgende zomer is 83 kilo droog? Hoe droog bedoel je dan? aangezien je nu al op 83 kilo staat met een laag bf%. Persoonlijk zou ik nu gaan cleanbulken en daarna weer rustig aan gaan cutten dan kan je denk ik nog wel zwaarder uitkomen ook.
 
Ik vind het er zeker goed uitzien, zeker als je ziet vanaf waar je begon. Alleen je doel voor volgende zomer is 83 kilo droog? Hoe droog bedoel je dan? aangezien je nu al op 83 kilo staat met een laag bf%. Persoonlijk zou ik nu gaan cleanbulken en daarna weer rustig aan gaan cutten dan kan je denk ik nog wel zwaarder uitkomen ook.

+1, goed resultaat inderdaad. Ideaal als je met een goede 3000kcal toch zo lekker kan aankomen:).
 
Ik vind het er zeker goed uitzien, zeker als je ziet vanaf waar je begon. Alleen je doel voor volgende zomer is 83 kilo droog? Hoe droog bedoel je dan? aangezien je nu al op 83 kilo staat met een laag bf%. Persoonlijk zou ik nu gaan cleanbulken en daarna weer rustig aan gaan cutten dan kan je denk ik nog wel zwaarder uitkomen ook.
Ja ik mik ergens op 83 kilo omdat ik probeer naar 5% vet te gaan, dus zal er zo een kilo of 6 van het eindresultaat af moeten. (of is dit niet realistisch)

die 3400 Kcal is voornamelijk van de afgelopen maanden ivm cutten voor de zomervakantie.
Nu zit ik wel iets hoger. Het eet-aspect van bb vind ik nog steeds lastig. Naar mijn idee krijg ik wel genoeg eiwitten binnen per dag, maar de verhoudingen tussen koolhydraten en vetten (en dat soort dingen) heb ik weinig kaas van gegeten. ik zal morgen even m'n voedingsschemaposten.
 
5 % is wel erg weinig hoor..
 
tenzij je wedstrijddoel hebt of fitnessmodel hehe
 
Benen?

Want je oogt gelijk of zelfs zwaarder dan ik terwijl ik toch wel 5kg meer weeg op dezelde lengte
 
Goeie vooruitgang zeg. Ze noemen je nu vast niet meer dun :)
Netjes
 
Ik heb even een paar foto´s gemaakt van mn benen )ik heb echt geen idee hoe je dat allemaal doet, en hoe je moet poseren.

Ter4d.jpg

cTaRd.jpg

iToPx.jpg
 
Goed bezig knul ;) !
 
Ik heb hier mijn voedingsschemagepost. Dit is wat ik gemiddeld at in de zomertijd. Ik ga er van uit dat hier veel kritiek op zal komen, dus; be my guest , hit me! :P

Ontbijt;
250 gram kwark met brinta en havermout
250 ml melk

Brunch
banaan
mozzarella met twee tomaten

Lunch;
2 tartaar a 100 gram per stuk
150 gram rijst of pasta


Middag

whey shake 38 gram eiwit.
250 ml melk

Avond eten;
250 gram aardappelen / rijst
groente
250 gram vlees / kip

net voor slapen gaan;
blik tonijn op 2 boterhammen
250 ml melk

totaal; 3460 kCal 95 gram vet 350 gram Koolhydraten 260 gram eiwitten
 
Ziet er netjes uit idd, kan aan de foto liggen maar borst overpowered wel serieus. ( denk iig dat het aan de foto ligt )
 
Back
Naar boven