AndroidHealthClinic

Log van BobbyV (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie vooruitgang!
 
Oke thanks allemaal! zouden jullie even mijn voedingsschema op de vorige pagina kunnen beoordelen, of kan ik dat beter in het subforum 'voeding' doen?
 
zijn dat toevallig de kleedkamers van health city turnhout? :D

ze lijken er op
 
goed bezig man! ga zo door!
 
Volgens mijn laatste meting (afgelope maandag, 12 sept 2011) woog ik 84,0 kilo met een vet percentage van 14%

Dit vetpercentage is gemeten op zo een weegschaal die via je voeten en handen je vet meet. Nu weet ik dat dit geen goede indicatie is. De instructeur zei dat zo een ding een afwijking van circa 2% omhoog heeft. Dit zou betekenen dat ik op 12% zit. Dat zal best kunnen kloppen.

Nu ben ik geïnteresseerd in een dompelweging / onderwatermeting, maar heb gen idee waar ik dat kan laten doen. iemand? :D
 
Nu ben ik geïnteresseerd in een dompelweging / onderwatermeting, maar heb gen idee waar ik dat kan laten doen. iemand? :D

Waarom is dat zo belangrijk.

tevens als je het weet mag je het mij ook vertellen :D
 
ik vind dat interessant om te weten en wil dit na een half jaar o.i.d. dan herhalen om zo mn progressie een beetje bij te houden
 
ff een update(mocht het iemand boeie :P); officieel 84 kilo
('s ochtends nuchtere maag)
 
Goede progressie. We hebben de zelfde lengte en een jaar geleden ook hetzelfde gewicht. Over je voeding schema, haal die kwark s'morgens eruit en neem die kwark vlak voordat je gaat slapen omdat het een trage eiwit bron is, en s'morgens heb je juist een snelle nodig zoals een eiwit shake. Verder zal ik brood er helemaal uitgooien wat brood houdt vocht vast, en vervang dat met meer rijst. En ik zal hoger in koolhydraten gaan, ik reageerde daar goed op. Succes verder met je training.
 
Oke, maar wat zou ik smorgens nog meer moeten eten? want alleen een shaky in de morgen vult niet echt
 
Een flinke maaltijd voordat ik wakker word heb ik simpel weg geen tijd voor en vind dat ook niet fijn, maar de vuistregel s'morgens is dat je snelle suikers/ en snelle eiwitten, tot je moet nemen om je lichaam van een catabole naar een anabole fase te brengen. Mijn routine is: whey, creatine, havermout met vruchtensap of melk in de blender en gieten maar ;)

drie kwartier later de volgende maaltijd.
 
Laatst bewerkt:
Goede progressie. We hebben de zelfde lengte en een jaar geleden ook hetzelfde gewicht. Over je voeding schema, haal die kwark s'morgens eruit en neem die kwark vlak voordat je gaat slapen omdat het een trage eiwit bron is, en s'morgens heb je juist een snelle nodig zoals een eiwit shake. Verder zal ik brood er helemaal uitgooien wat brood houdt vocht vast, en vervang dat met meer rijst. En ik zal hoger in koolhydraten gaan, ik reageerde daar goed op. Succes verder met je training.

Dat beetje zout in dat brood boeit echt geen ene **** tenzij je in serieuze wedstrijdvoorbereiding of heel heel laag wil gaan met je vp% natuurlijk. Op brood kan je prima groeien, zolang je macro's maar kloppen.
 
Dat beetje zout in dat brood boeit echt geen ene **** tenzij je in serieuze wedstrijdvoorbereiding of heel heel laag wil gaan met je vp% natuurlijk. Op brood kan je prima groeien, zolang je macro's maar kloppen.

We hebben weer een self made ecto, uit jui 2011. Lees jij je eerst maar eens in voordat je hier die vieze grote bek van je opent! Niet elke carb is hetzelfde, de reden dat je bruine rijst boven brood kiest is vanwege het feit dat het minder insuline aanmaakt, dat resulteert dat de carbs minder snel worden opgeslagen als vet + het vocht verhaal.
 
Even ontopic dan; nette vooruitgang man :)
 
We hebben weer een self made ecto, uit jui 2011. Lees jij je eerst maar eens in voordat je hier die vieze grote bek van je opent! Niet elke carb is hetzelfde, de reden dat je bruine rijst boven brood kiest is vanwege het feit dat het minder insuline aanmaakt, dat resulteert dat de carbs minder snel worden opgeslagen als vet + het vocht verhaal.

Ik geef alleen mijn mening. Een beetje brood in een voedingsschema kan best zolang het maar geen enorme hoeveelheden zijn. En als jij zo'n perfectionist bent waarom laat je hem zijn kwark niet vervangen voor een cassiene shake, want zuivel is toch in principe ook slecht:rolleyes:?
 
Dus wat wordt het nou? brood is goed, of niet goed?
Ik ben momenteel niet aan het cutten, dus wat extra koolhydraten is geen probleem opzich
 
Ik geef alleen mijn mening. Een beetje brood in een voedingsschema kan best zolang het maar geen enorme hoeveelheden zijn. En als jij zo'n perfectionist bent waarom laat je hem zijn kwark niet vervangen voor een cassiene shake, want zuivel is toch in principe ook slecht:rolleyes:?

Precies een mening die nergens op slaat, je weet nog helemaal niks en je komt hoog van de toren blazen net of je al 10 jaar voeding deskundige bent. Daar irriteer ik me aan. Waar heb ik gezegd dat zuivel slecht is? nergens, precies. Als je slim bent hou je je mond verder dicht en je lees jij je eerst eens in, anders zet je zelf nog meer voor schut met je domme brabbel taal.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 13:05 ----------

Dus wat wordt het nou? brood is goed, of niet goed?
Ik ben momenteel niet aan het cutten, dus wat extra koolhydraten is geen probleem opzich

Moet je zelf weten, maar bruine rijst is gewoon beter, zit meer in per 100 gram dan een gemiddeld brood en is goedkoper en bruine rijst is kwalitatief een betere carb bron + verhaal wat ik daarvoor getypt heb. Op internet is er ook genoeg over te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Sinds m'n vorige meting van drie weken geleden (84 kg) lig ik goed op schema. ik weeg nu 84.6 kilo en verwacht aan het einde van de maand 85 kilo te zijn.

Ik merk de laatste tijd wel wat verandering bij mezelf, zowel fysiek als mentaal. Sinds het eind van de zomervakantie ben ik qua trainen 'in een hogere versnelling gegaan'. Hierdoor ben ik qua kracht en gewicht ook gegroeid. Alleen nu merk ik de laatste tijd dat ik meer puisten krijg. vooral op mn rug en schouders. Soms ook in m'n gezicht. Eerst had ik hier bijna nooit last van.
 
Omdat er meer zuivelproducten te pas komen in je voedingsschema?
 
Back
Naar boven