Fitness Seller

Log van een sub-junior.

Bezoekers in dit topic

Max1998

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2013
Berichten
575
Waardering
30
Lengte
1m97
Massa
93kg
Hallo dbb'ers,

Ik ben Max ik word over twee dagen 16 en voor die dag waren de doelen gesteld in mijn vorige log.
Op dit moment ben ik 195cm lang ik weeg 90 kilo en ben dus bijna 16.
Ik ben eind zomervakantie begonnen met powerliftinggericht trainen en ben er nu serieus mee bezig.

Schema's
Stronglift 5x5 eerste halfjaar
Wendler nu 4e cycle

Stats
stats oktober 2013
5x77,5 squat
5x75 deadlift
5x50 benchpress
5x40 overheadpress

stats April 2014
125 squat
10x140 T&G/5x137,5 deadstop deadlift
6x70 benchpress
60 overheadpress

Doelen
Doelen eind december 2014
170 squat
110 benchpress
220 deadlift
75 overheadpress

Wedstrijden
24 mei 2014 beginnerswedstrijd
verder alleen het idee om volgend jaar en/of jaar erna mee te doen aan NK sub-junior
 
Ik ook in, maar vraag me wel af of je doelen wel zo realistisch zijn. Van 6x70 bank naar 110 lijkt me een bijzonder grote stap, zo ook de 5x137.5 naar 220.

Zorg ervoor dat je je doelen niet te hoog inzet, dit zorgt alleen maar voor teleurstelling en motivatieverlies.
 
in!

Mooie doelen! Ambitieus, maar dat is alleen maar goed, gewoon hard blijven trainen.
 
Leuk dat jullie allemaal volgen :D

@Spencer Ik weet dat het erg hoge doelen zijn maar hierdoor ben ik een stuk meer gedreven omdat ik het echt wil halen :)

@meaantje Dankje!
 
Leuk dat jullie allemaal volgen :D

@Spencer Ik weet dat het erg hoge doelen zijn maar hierdoor ben ik een stuk meer gedreven omdat ik het echt wil halen :)

@meaantje Dankje!

een wijs man zei ooit: hoge ambities, lage verwachtingen.

Ik denk dat er idd niets mis is met hoge doelen. Mischien dat je ze niet in December haalt, maar wie weet dan in Junari ofzo. (denk btw dat het echt wel mogelijk is jou doelen) Heb zelf ook echt enorm hoge doelen in mn hoofd.
 
een wijs man zei ooit: hoge ambities, lage verwachtingen.

Ik denk dat er idd niets mis is met hoge doelen. Mischien dat je ze niet in December haalt, maar wie weet dan in Junari ofzo. (denk btw dat het echt wel mogelijk is jou doelen) Heb zelf ook echt enorm hoge doelen in mn hoofd.
Thanks man, ga er zeker voor!
 
Mooie stats voor iemand van jouw leeftijd. In. Succes!
 
Ja, als je 15 bent of zelfs ouder heb je altijd het idee dat je gemakkelijk een bepaald doel kunt halen in de praktijk pakt het altijd anders uit. Uiteindelijk is het wel belangrijk dat jij jezelf niet voorbij loopt, en blessure vrij blijft.
 
Mooie stats voor iemand van jouw leeftijd. In. Succes!
Dankjewel!

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Ja, als je 15 bent of zelfs ouder heb je altijd het idee dat je gemakkelijk een bepaald doel kunt halen in de praktijk pakt het altijd anders uit. Uiteindelijk is het wel belangrijk dat jij jezelf niet voorbij loopt, en blessure vrij blijft.
Met dat laatste deel ik mijn mening
 
Erg hoge doelen maar wel ambitieus :) Hoop voor je dat je niet op een "plateau" komt waar je gewoon vast zult gaan zitten qua gewichten.... Heb ik zelf gehad, lang vast gezeten bij 180kg deadlift....Dankzij ortmayer routine toch de 200kg doorbroken
 
Erg hoge doelen maar wel ambitieus :) Hoop voor je dat je niet op een "plateau" komt waar je gewoon vast zult gaan zitten qua gewichten.... Heb ik zelf gehad, lang vast gezeten bij 180kg deadlift....Dankzij ortmayer routine toch de 200kg doorbroken
Dankje kerel, hoop ik ook niet :o
 
Ben toch wel benieuwd hoe je nu fysiek bent. Zou je een foto kunnen plaatsen? :)

#nohomo
 
Ben toch wel benieuwd hoe je nu fysiek bent. Zou je een foto kunnen plaatsen? :)

#nohomo

(nog) niks bijzonders, redelijk ecto nog. Kom van 57 kilo op deze lengte anderhalfjaar terug dus had zwaar ondergewicht.
Zal keer wel foto posten van fysiek nu, en zal vandaag nog wel foto zoeken toen ik 57 woog haha
 
Wendler week 2 cycle 4

squat
10x20
5x50
5x70
3x90
3x100
3x105 geen repout, goed op techniek en zonder spiegel oefenen ging goed

leg extension
5x15

leg curls
3x15

kuiten calf raises
3x12

niks bijzonders vandaag, donderdag borst trainen
 
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Max! En 33kg aangekomen in anderhalf jaar, damn...
 
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Max! En 33kg aangekomen in anderhalf jaar, damn...
Dankjewel!! Ja gaat lekker, nu op dit gewicht blijven voor de wedstrijd want wil in -93 klasse komen. Daarna (clean)bulken naar de 100 oid
 
Wendler cycle 4 week 2

benchpress
10x20
5x40
5x50
3x52,5
3x60
6x67,5 hmm niet geweldig

incline bench
10x20
10x40
9x40
2x8x40
7x40
volgende week 5*10*40

DB press
3x12x16

db flys
3x12x12

triceps

Nieuwe schijven in sportschool, van die verrekte dikke :S uitgemeten hoeveel er op zn meest aan kan en is 220 wtf :mad: dan maar als mn doelen zijn bereikt verkassen naar andere sportschool.
 
Back
Naar boven