AndroidHealthClinic

Log van een Vette Half Ecto - Tuladis' Trainingscutlog

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
4.062
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
ok...
 
Laatst bewerkt:
Succes! En hee, inmiddels ben je ook 18.. Nog gefeliciteerd! :D
 
Shit man; mijn verhaal is zowaar identiek!

Ik weeg wel wat minder en ben ook kleiner. Heb ook het probleem dat ik skinny-fat ben -_- en idd werkt bij mij ook erg demotiverend.

Ook wil ik net zoals jouw via carb-cycling mijn vetpercentage verlagen met 3x week splitschema en vanaf de zomer knallen en clean bulken door 4x week te gaan.

Ik heb wel niet het boek Burn the fat, feed the muscle gelezen aangezien ik geen visa of mastercard heb om te betalen -_-

Dit is wat ik doe: http://forum.dutchbodybuilding.com/...er-cut-voedingsschema-trainingsschema-241526/

Zit je trouwens op de hogeschool/universiteit?
 
Laatst bewerkt:
Shit man; mijn verhaal is zowaar identiek!

Ik weeg wel wat minder en ben ook kleiner. Heb ook het probleem dat ik skinny-fat ben -_- en idd werkt bij mij ook erg demotiverend.

Ook wil ik net zoals jouw via carb-cycling mijn vetpercentage verlagen met 3x week splitschema en vanaf de zomer knallen en clean bulken door 4x week te gaan.

Ik heb wel niet het boek Burn the fat, feed the muscle gelezen aangezien ik geen visa of mastercard heb om te betalen -_-

Dit is wat ik doe: http://forum.dutchbodybuilding.com/...er-cut-voedingsschema-trainingsschema-241526/

Zit je trouwens op de hogeschool/universiteit?

haha idd! zowat hetzelfde ja.

klopt ik doe hbo. boek BFFM is echt aan te raden :) heb het uitgeprint en blader het af en toe eens door als ik iets ben vergeten. Heb het natuurlijk al helemaal door gelezen.

heb echt zin in na de zomer! (qua training). Hoop ik met een laag vp te gaan bulken.. clean enzo. heb dr nu al zin in ;)
 
hey, ik zie dat je wilt carb cyclen. kan je eens neertypen wat je op de verschillende dagen? Bedankt!
 
haha idd! zowat hetzelfde ja.

klopt ik doe hbo. boek BFFM is echt aan te raden :) heb het uitgeprint en blader het af en toe eens door als ik iets ben vergeten. Heb het natuurlijk al helemaal door gelezen.

heb echt zin in na de zomer! (qua training). Hoop ik met een laag vp te gaan bulken.. clean enzo. heb dr nu al zin in ;)

Jep ik ook man. Heb het boek doorgestuurd gekregen van iemand; ben nu aan p.40 fzo ^^ Tot nu toe ben ik akkoord met wat ik heb gelezen, niet echt iets nieuws, behalve dat mentale aspect; doe ik nu btw ook, om beter te studeren ook :)
 
Allereerst veel succes gewenst.

wel één opmerking: door clean te bulken kan je 'skinnyfat lichaam' ook gewoon bijtrekken, je hebt immers meer spiermassa.

maar nogmaals succes!
 
Veel succes man :)
Zou graag ook BFFM hebben maar helaas zoals luvQvist heb ik ook geen visa/mastercard :)
 
Veel succes man :)
Zou graag ook BFFM hebben maar helaas zoals luvQvist heb ik ook geen visa/mastercard :)

Het is ook gewoon gratis te downloaden op verschillende sites :D
Of stuur me je mail via pm dan mail ik 't je
 
Het is ook gewoon gratis te downloaden op verschillende sites :D
Of stuur me je mail via pm dan mail ik 't je
foei foei :p

bedankt gasten
trouwens deze week gaat niet echt goed worden voor mijn cut maar dat maakt voor die ene keer niet uit :p

donderdagavond uit en vrijdag museumplein.. hmm
 
foei foei :p

bedankt gasten
trouwens deze week gaat niet echt goed worden voor mijn cut maar dat maakt voor die ene keer niet uit :p

donderdagavond uit en vrijdag museumplein.. hmm

Ik ben anders wel goed op weg ^^
Vind trouwens de high-carb dagen totaal niet leuk :/
Eet liever veel eiwitten!
 
Back
Naar boven