MuscleMeat

LOG van Jespeeer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bah wat wil ik graag vandaag gaan sporten! Maar volgens starting strength mag dat niet :(
 
Gewoon doen man.
 
Gewoon doen man.

Ik denk dat ik het ook gewoon doe! Ik begin gewoon nu fatsoendelijk met het schema, maar 3x in de week vind ik te weinig. Ik doe lekker om de dag, zo heb ik 4x in de week met 1 dag rust tussen de trainingsdagen!
 
Het rare alleen is dat ik vandaag wel echt zin heb om weer mijn split schema te doen! Maar ik moet dit echt nog even volhouden
 
Vandaag dus toch gegaan:

Workout A

SQ: 3x5, 50 kg
BP: 3x5, 52.5 kg
DL: 1x5, 52.5 kg
Dips:
9xbw
7xbw
6xbw

Daarna zeker halfuur lekker aan me buik gewerkt en daarna 20 minuten cardio. Cardio echt al heel lang niet meer gedaan, dus dit was weer eens lekker! Maarja voor de rest dus echt een saaie training. Dit zijn echt lichte gewichten voor me..
 
Vandaag dus toch gegaan:

Workout A

SQ: 3x5, 50 kg
BP: 3x5, 52.5 kg
DL: 1x5, 52.5 kg
Dips:
9xbw
7xbw
6xbw

Daarna zeker halfuur lekker aan me buik gewerkt en daarna 20 minuten cardio. Cardio echt al heel lang niet meer gedaan, dus dit was weer eens lekker! Maarja voor de rest dus echt een saaie training. Dit zijn echt lichte gewichten voor me..

een halfuur hoe krijg je dat voor me kaar?
 
een halfuur hoe krijg je dat voor me kaar?

Haha, 90 situps gedaan en daarna nog onderbuik 90x, en zijkant buik 3 setjes. Maarja ik had telkens maar 1 apparaat tot beschikking en ik was dus ook nog eens met 2 vrienden. Dan duurt het altijd langer haha. Dus de tijd die ik aan me buik heb besteed is zeker 20 minute
 
Nou vandaag dus Workout B gedaan

SQ: 3x5 52,5
Shoulder press: 3x5 35
BOR: 3x5 35
Pull ups: 8xbw + assisted, 8xbw + assisted, 7xbw + assisted

Nouja saaie training. Heb alleen weer flink me buik aangepakt en weer 20 minuten cardio gedaan. Maar ik mis me split schema wel echt. Dit is echt saai trainen en ik voel me niet eens opgepompt ofzo. Ik merk niet echt dat ik getraind heb.. Maarja nog even volhouden he
 
Nog geen problemen met de shoulder press? Meeste mensen lopen vast tussen de 35 en 40 kilo :p
 
Nog geen problemen met de shoulder press? Meeste mensen lopen vast tussen de 35 en 40 kilo :p

Oh nee hoor. Deze 35 is nog vrij licht voor mij. 40 was me max, dus daar zit ik binnekort al op..
 
Oh nee hoor. Deze 35 is nog vrij licht voor mij. 40 was me max, dus daar zit ik binnekort al op..

gaat best snel hoor mijn max is 1 x 65/67,5 2 maanden geleden deed ik nog maar 40 mp
 
gaat best snel hoor mijn max is 1 x 65/67,5 2 maanden geleden deed ik nog maar 40 mp


Oh nou ja als ik iedere keer weer 2,5% erbij moet doen dan zit ik vrij snel boven de 40
 
Nou aangezien ik een vriendin heb, gaat daar dus de aandacht naar. Dus vandaag helaas niet sporten, morgenmiddag wel. Vind ik wel shit aan dit schema, ik kan niet bijvoorbeeld eens 2 keer 2 dagen achter elkaar gaan. Of zelfs eens 3x achter elkaar. Maar dat doe ik ook bijna nooit. Maar met split kon ik dat wel gewoon doen
 
bb >>> chicks

just imho ;)

je hebt toch genoeg tijd naast je trainingen? :p
 
bb >>> chicks

just imho ;)

je hebt toch genoeg tijd naast je trainingen? :p

Haha ja maar meestal zijm donderdag en dinsdag de dagen dat ik naar me vriendin ga. Alleen had ik gister tot laat school dus meteen daarna naar haar toe tot 23:00. Dusja had gister geen tijd om te knallen. Maarja vandaag wel! Ben alleen echt aan het twijfelen of ik hierdoor meer kracht gain? Ik wil anders weer heel graag split doen. En dan doe ik gewoon meer herhalingen bij Squat en Deadlift, zo word ik er toch ook sterker op?
 
Nou ben gestopt met starting strength. Viel gewoon tegen en bij split voel ik me lekkerder. Dus vandaag borst en triceps gedaan! :D Straks even alles bijwerken ;)
 
Back
Naar boven