AndroidHealthClinic

LOG van Jespeeer (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe pas ik mijn topictitel aan?
 
Volgens mij als je in de lijst met topictitels staat, naast die van jou dubbelklikken en dan aanpassen.
 
Volgens mij als je in de lijst met topictitels staat, naast die van jou dubbelklikken en dan aanpassen.


Hmm bedankt, maar telkens als ik er dubbel op klik dan geeft ie aan dat ik er iets anders van kan maken maar 2seconde later opent ie mijn log.. Zo kan ik hem dus niet veranderen..

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 13:08 ----------

Maar oke, misschien kan ik hem later veranderen. Anders vraag ik een moderator wel even.

Nieuw split schema wordt denk ik:

Ma: Borst + Triceps
Di: Rug + lats + biceps
Wo: rust
Do: Schouders + traos
Vr: benen + misschien biceps/triceps
Za: werken :(
Zo: begin ik weer met de borst en triceps, dus de dag erna weer rug enz. Dus de dagen staan niet echt vast. Is alleen maar een indicatie

Kan zijn dat ik soms 2 dagen rust neem in het weekend, of dat ik soms 3x achter elkaar ga. Ik ga gewoon wanneer ik aanvoel dat ik kan gaan. Heb nu beetje last van me schouders. Ik ga vanavond rug/lats/biceps doen!
 
Armen vrijdag hoeft er helemaal niet meer bij tenzij ze echt achter lopen!
Voor derest geen slecht schema :)
 
Waarom stop je met SS? En ik zou niet zo vaak borst + triceps doen man, is overkill.
 
Armen vrijdag hoeft er helemaal niet meer bij tenzij ze echt achter lopen!
Voor derest geen slecht schema :)

Nee weet ik man, maar ik wil even aankijken of ik daar armen bij kan doen. Want ja ze zijn wel het kleinst tegenover me andere spiergroepen. Maar ik zorg gewoon dat me armen sowieso dan 2 dagen rust hebben als ik ze vaker in de week wil doen

---------- Post toegevoegd Mon 24 Sep 2012 om 16:00 ----------

Waarom stop je met SS? En ik zou niet zo vaak borst + triceps doen man, is overkill.

Nou SS beviel me gewoon al niet.. Ik wil later dan eens Wendler gaan doen ofzo, maar SS was gewoon geen ruk aan. Mijn lichaam voelde altijd fit aan na een training, had niet echt het trainings gevoel. Nee weet ik, maar dit was een voorbeeld. Ik zorg gewoon dat ik alle spiergroepen 1x in de week doe, maar misschien me armen 2x. Ligt eraan of ik ook op de zondag ga sporten, meestal ben ik dan bij me vriendin, dan doe ik andere lichamelijke activiteiten :D
 
Trouwens mijn schema wordt dit ongeveer, hierin varieer ik lekker veel want variatie vind ik ook belangrijk! Dus de ene keer doe ik BP, en de andere keer Dumbbell BP

Borst + Triceps

BP
Incline BP
Decline BP
Peckdeck
V-bar pushdown
One arm cable tricep extension
Rope pulldown

Rug + Lats + Biceps

DL
BOR
One arm bent over row
Wide grip Pull up (assisted)
Chin Ups
Small grip lat pulldown
Bicep straight bar cable curl
Curls met Curlbar
Hammer Curls

Schouders + Traps

Shoulder Press
Dumbbell Press
Side raises
Reversed Peckdeck
Shrugs
Upright row

Benen

SQ
Leg Press
Leg extensions
Leg curls
Standing calfs
 
Je lats zijn je rug heh :P

Voor de rest zou ik bij vrijdag je armen er niet bijpakken.
Je kan dan wel evt. Borst - biceps doen en dan rug - triceps. ?
 
Je lats zijn je rug heh :P

Voor de rest zou ik bij vrijdag je armen er niet bijpakken.
Je kan dan wel evt. Borst - biceps doen en dan rug - triceps. ?

Ja nee snap ik maar, Lats pak ik geconcentreerd aan met pull ups en met small grip lat pulldown. Maar nee ik heb altijd vroeger borst - biceps en schouders triceps gedaan. Maar Borst is lekker te combineren met triceps en rug lekker met biceps. Hier ben ik nog niet zo zeker van. Borst - Biceps vond ik altijd wel lekker, alleen zit ik dan te kijken waarmee ik die triceps dan doe. Maar ik wacht nog even af
 
Net terug van de training! Meteen maar kwark naar binnen gegooid

Deadlift
8x40
8x50
8x60
8x70
Zonder handschoenen getrained. Mijn grip faalde echt bij de laatste. Ben het niet gewend om zonder te trainen

BOR
8x30
8x40
8x50

One arm Dumbbell bent over row
8x24
8x26
8x30 (PR)

Pull Ups assisted
8x
8x
7x

Chin Ups Assisted
8x
8x
8x

Lat Pulldown small grip
8x20
8x35
8x45
Ik pak voortaan gewoon wide grip, daar voel ik me lats veel meer

Bicep Curl (machine)
8x20
8x35
8x45

Curls met Curlbar (excl. gewicht van de bar)
10x10
10x15
10x20
De bar is geloof ik 7,5/10, maar weet het niet zeker

Hammer Curls
8x10
8x10
7x12
Heerlijk, normaal kon ik makkelijk de 12 doen, maar nu had ik echt volle verzuring. Mooi aan het einde van de training!
Was een lekkere training!
 
handschoenen zijn gay even serieus ziet er echt niet uit.
Je kan ook mixed grip doen?
 
handschoenen zijn gay even serieus ziet er echt niet uit.
Je kan ook mixed grip doen?

Haha nee zo gay is dat niet. Ik heb gewoon chille handschoenen. Maar ik hen ze gewoon nodig om dat ik eeltplekken heb op me handen die goed pijn doen als ik zware dumbbells vastheb, of doe deadliften. Ja en ik heb nog nooit Mixed grip gedaan, ben je daar ook sterker mee?
 
Haha nee zo gay is dat niet. Ik heb gewoon chille handschoenen. Maar ik hen ze gewoon nodig om dat ik eeltplekken heb op me handen die goed pijn doen als ik zware dumbbells vastheb, of doe deadliften. Ja en ik heb nog nooit Mixed grip gedaan, ben je daar ook sterker mee?

ik kan maar normaal maar 100 kg met moeite vast houden dan gewoon 140kg (verder nog nooit geprobeerd)
Je moet gewoon wennen aan die eelt.
 
ik kan maar normaal maar 100 kg met moeite vast houden dan gewoon 140kg (verder nog nooit geprobeerd)
Je moet gewoon wennen aan die eelt.

Dus je bedoeld dat je met overhand zwakker bent dan met mixed grip? Want mixed grip heb ik nooit gedaan, dus weet niet of ik daar sterker mee ben?
 
Dus je bedoeld dat je met overhand zwakker bent dan met mixed grip? Want mixed grip heb ik nooit gedaan, dus weet niet of ik daar sterker mee ben?

je niet zo zeer sterker in maar tis gewoon makkelijker waardoor het lijkt of je sterker bent beter grip hebt
 
je niet zo zeer sterker in maar tis gewoon makkelijker waardoor het lijkt of je sterker bent beter grip hebt

Nou oke, volgende keer dan eens mixed grip gebruiken!
 
Vandaag helaas weer geen schouders trainen.. Nog steeds last ervan. Denk dat ik vandaag benen doe
 
benen is altijd fijn :D
 
benen is altijd fijn :D

Klopt, was een lekkere training. Alleen k*t dat ik zo zwak ben met squatten. Maarja komt omdat ik het bijna nooit deed.. Echt spijt van nu. Maar nu doe ik het gewoon wekelijks!

Vandaag:

SQ
8x40
8x50
8x60
8x55 (hier heb ik een filmpje van gemaakt, dus morgen eens uitvogelen hoe ik dat kan posten)

Leg Curl
8x22.5
8x36.0
8x45.5

Leg Extensions
8x22.5
8x36.0
8x45.5

Standing Calves
8x150
8x170
8x250 (max van het apparaat)

Daarna nog 15min aan me buik gewerkt. Kort maar krachtige training!
 
Als ik nou morgen wil trainen, wat kan ik dan doen? Moet deze week alleen nog schouders, maar die die doet vandaag nog pijn. Ik kan dus bijvoorbeeld borst + triceps doen, en dan zondag schouders en traps
 
Back
Naar boven