MuscleMeat

[LOG] Vitargo® (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

M@rsel

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
8.645
Waardering
11
Een weekje geleden verscheen het topic 'Vitargo' in het supplementen gedeelte. CreaVitargo kende ik al van diverse internetshops, maar ik had nog nooit de ervaringen van gebruikers gelezen. Deze stonden toch ook niet in het topic. Toch bleef ik eraan denken, '' zou het echt goed spul zijn? ''...

Met BestOldschool stuurde ik wat PM's heen en weer en na een beetje research over Vitargo® besloot ik maar een pot te kopen.
Best prijzig, maargoed, je moet wat met je geld doen als je niet drinkt, niet rookt, geen drugs gebruikt en toch keihard wil trainen en pompen, ondanks je aan het cutten bent... :D

Vandaag (1 juli) besloot ik maar thuis te gaan trainen. Ik heb al een tijdje een powerrack, een olymische set, een preachercurl machine en wat dumbbelltjes met losse schijven en een t-bar in de schuur liggen. Moet toch een keer gebruikt worden, lag daar maar stof te verzamelen...

Omdat Vitargo® ook zonder moeite voor een training genomen kan worden heb ik het volgende gedaan;

16:00
- 40 gram Vitargo®
- 400 ml water
- 2 gram creatine monohydraat
- 2 gram creatine ethyl ester

Het dronk lekker weg, geen rare dingen als buikpijn ofzo.

16:15
- 20 gram whey

16:30 Trainen

Het trainen ging aardig. Ik had geen last van een klotsend gevoel of dat vage wat je bij dextrose krijgt. Het schijnt dat dextrose bloed vanuit je ingewanden naar je maag trekt ofzo??? om het te verwerken???
Kracht was net als anders, niets bijzonders. Ik bleef energie houden en kon de pauzes van één minuut met gemak aan. Het was wel zweten, maar ik had niet het gevoel dat ik op was.
Ik train al een tijdje full-body, dus vandaag ook. Toch is full-body trainen niet de ideale manier voor mij om kracht op te bouwen. Het gaat gestaag, maar toen ik split trainde was ik sterker.

Oefeningen en aantal reps en sets heb ik wel genoteerd, maar die hou ik voor mijzelf :o :D

17:15
- 50 gram Vitargo®
- 400 ml water
- 2 gram creatine monohydraat
- 2 gram creatine ethyl ester

Ook dit ging er weer goed in :cool: Het geeft toch een ander gevoel dan wanneer ik dextrose nam na een training.

17:30
- 30 gram whey


Ik voel me nog steeds goed, geen buikpijn, dat had ik soms wel als ik creatine nam. Ook geen klotsende maag of misselijkheid.

Nu ga ik ff lekker douchen en wachten tot morgen, hoe ik mij dan voel :D
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd, maar ik heb het idee dat je niks moet verwachten???
 
We zullen het zien :)
 
zat je al aan de creatine en ethyl? anders weet je niet of het door de vitargo of een andere factor komt...
 
@ Frietbakker, die CEE gebruik ik heel af en toe als ik er zin in heb. Kmoet dus nog echt een periode aan één stuk door gebruiken voor ik er mijn menig over kan geven. Het staat in de planning voor na de zomervakantie, als ik weer op school zit. Elke dag vaste tijden, daar houd ik van:)

Vandaag niet zo heel veel spierpijn. Eigelijk alleen in de lats en traps. Biceps en schouders voelen wat harder aan, maar dat kan ook door m'n werk komen.
 
mm leuk logje, welke soort vitargo gebruik je, de carboloader, ELECTROLYTE of zoals ik vermoed heb je dus een pot pure vitargo? Trouwens verander ff 1 juni in 1 juli, zou ook wel willen dat we een maand langer vakantie hadden, maar helaas :)
 
De term "pure" zoals gebruikt in Vitargo slaat erop dat er geen creatine of proteine is toegevoegd, dus het kan zowel carbloader als electrolyte zijn.

Verder is er ook een vitargo dat unflavored is, welke dus echt puur is en vnl wordt gebruikt door wedstrijdbodybuilders die weten hoe je het moet gebruiken.
 
Ik heb de Carboloader in de smaak Appelsin:D
 
Vanmiddag weer getraind. Om 12:30 goed gegeten, maar pas weer om 16:30 een beetje eiwitblend op, meer niet. Toen ben ik gaan trainen en voelde mij een beetje misselijk, maar toch doorgebikkeld. Was dus behoorlijk op toen ik thuis kwam, maar daar wachte mijn Vitargo® shake weer :D 60 gram op 500ml water met 1,5gr CEE.

Voelde mij daarna weer aardig opgeladen. 10 minuten later moest ik al eten. Khad de Vitargo® liever wat meer opname-tijd gegeven, maar we aten lasagna :P
 
Idd liever vermijden om Vitargo rond maaltijden te nemen
 
interessant, ben benieuwd over een aantal weken of het iets opleverd!
succes.
 
15:30

Net een shake op met daarin;
400 ml water
25 gram Vitargo®
3 gram CEE
7 gram L-Arginine
50mg zink

Om 16:00 neem ik nog een beetje Brinta met eiwitblend.

Dan om 16:45 trainen :D
 
Net getraind, ging goed. Lekker tempo erin en weinig rust. Energie bleef erin.

Maar ik denk dat ik de Vitargo® beter kan bewaren tot de bulk. M'n gym heeft nu zomertijd, dus gaat nu pas om 16:30 open. Als ik dan om 16:45 ga trainen, ben ik om 17:30 klaar en dan moet ik naar huis om te gaan eten. Weinig tijd dus om thuis die Vitargo® naar binnen te gooien en in te laten werken. Want ze willen dat ik mee eet...

Na de zomervakantie komen er weer betere tijden:D Geen werk, normale openingstijden van de sportschool en de regelmaat van schooltijden :)

Dus, tot nu toe finito!

Kzal over een tijdje dit topic een flinke kick gaan geven:D

Mijn ervaring tot nu toe: goed product, wel een beetje duur:P
 
Back
Naar boven