Fitness Seller

Log wedstrijd prep...

Bezoekers in dit topic

Hallo allemaal,

Tis ff geleden sinds laatste post maar zoals vele weten zitten we in dit gekke België weer met gesloten Gyms... Dat wil ervoor zorgen dat ik max 2 a 3 x per week kan trainen... Hoop met een paar weken dat we terug mogen naar het nieuwe normaal lol...

Op dit moment weeg ik 115 kg en shape is nog altijd oke.. abs goed zichtbaar, vains op benen etc.. dus dat houden we zo.

Voeding heb ik op 3800 calorieën nu, hoewel ik er dagelijks wel overeen ga door wat Junk...

Ik doe nu alleen 750 sustanon en 4 iu GH.

Plan is om januari terug in prep te gaan voor de Diamond cup in Luxemburg, dat zal in Juni zijn als goed is, en dan wil ik oktober terug de Bellux en Heroescup doen.

dat hangt natuurlijk af van de Lockdown en de bloedresultaten tegen die tijd...maar verwacht wel dat dat oké is. Ik ga proberen aankomende week ook eens te laten prikken zodat ik weet hoe ik nu sta...

M'n prep zal ik beginnen met DHB, heb Legit DHB kunnen krijgen dus ben benieuwd wat dat doet...
 
Hallo allemaal,

Tis ff geleden sinds laatste post maar zoals vele weten zitten we in dit gekke België weer met gesloten Gyms... Dat wil ervoor zorgen dat ik max 2 a 3 x per week kan trainen... Hoop met een paar weken dat we terug mogen naar het nieuwe normaal lol...

Op dit moment weeg ik 115 kg en shape is nog altijd oke.. abs goed zichtbaar, vains op benen etc.. dus dat houden we zo.

Voeding heb ik op 3800 calorieën nu, hoewel ik er dagelijks wel overeen ga door wat Junk...

Ik doe nu alleen 750 sustanon en 4 iu GH.

Plan is om januari terug in prep te gaan voor de Diamond cup in Luxemburg, dat zal in Juni zijn als goed is, en dan wil ik oktober terug de Bellux en Heroescup doen.

dat hangt natuurlijk af van de Lockdown en de bloedresultaten tegen die tijd...maar verwacht wel dat dat oké is. Ik ga proberen aankomende week ook eens te laten prikken zodat ik weet hoe ik nu sta...

M'n prep zal ik beginnen met DHB, heb Legit DHB kunnen krijgen dus ben benieuwd wat dat doet...
Succes kerel, je stond er super bij op de wedstrijd ;)

Als je legit DHB hebt staat je wat leuks te wachten!
 
Thanks, ben idd benieuwd...
Vanwaar eigenlijk die 750mg test dosering tijdens een cruise? Ik snap dat je baseline waarschijnlijk hoger ligt dan 250mg pw, maar 750mg is nogal wat, voor menig ander is dat een blast dosering. Het lijkt me ook niet dat je bloedwaarden op die 750mg op referentiewaarden terugkomen.

Is dat aangeraden door Lorenzo of een andere achterliggende gedachte?
 
Vanwaar eigenlijk die 750mg test dosering tijdens een cruise? Ik snap dat je baseline waarschijnlijk hoger ligt dan 250mg pw, maar 750mg is nogal wat, voor menig ander is dat een blast dosering. Het lijkt me ook niet dat je bloedwaarden op die 750mg op referentiewaarden terugkomen.

Is dat aangeraden door Lorenzo of een andere achterliggende gedachte?

We hadden een rebound plan... Dat was voor 6 weken na de wedstrijd... Dus daar zijn we bijna.. ik denk dat we daarna omlaag gaan...
 
We hadden een rebound plan... Dat was voor 6 weken na de wedstrijd... Dus daar zijn we bijna.. ik denk dat we daarna omlaag gaan...
Aahzo om nog even alles eruit te halen! Jammer hoe het is gelopen, nu weer met corona.
 
Aahzo om nog even alles eruit te halen! Jammer hoe het is gelopen, nu weer met corona.
Ja das wel weer klote maar train toch nog wel alles 1 x per week dus ene kant misschien niet eens slecht, m'n rug is al sinds begin oktober moeilijk aan t doen, dus iets gas terug is misschien niet slecht...

Gewoon wachten tot de overheid zegt dat we van huisarrest af mogen, dan weer volgas
 
Zo dat is een tijd geleden....

Hoe is het hier?

Inmiddels een vrij complete homegym waar ik alle basics kan doen.
-smith machine met pullup bar
-Verstelbare dumbells tot 34 kg( ga een uitbreiding kopen tot 54 kg)
-Olympische bar , met Tbar
-Verstelbare bank

En genoeg schijven van de gym, waar ik ook een sleutel van heb dus kan nog aardig wat doen.

Inmiddels weeg ik 118 kg en vrij lean nog.

Terug in bulkmodus op:
750 test
500 DHB
450 NPP
5 iu gh
Insuline

Heb inmiddels wat increlex erbij, wilde het eens testen en vandaag mee begonnen pre workout, had de beste pomp sinds lange tijd dus t doet zeker wat.

Wedstrijd plannen liggen in Juni dus nog een maandje danngaan de calorieen langzaam naar beneden.
 
Wat is je insuline protocol? Pre en post? Of alleen post? Of ook nog gedurende de dag?
 
Wat is je insuline protocol? Pre en post? Of alleen post? Of ook nog gedurende de dag?
Ik doe nu 5 iu met ontbijt, om dat daarna ga ik trainen dan ga ii niet nog eens insuline pre workout doen.

Zit nu op 6 post workout, zo een 30 minuten na mn GH.

Ik ben aan t experimenteren met 3 iu pre meal ergens nog op de dag, heb wel t idee dat een meerwaarde is maar ik moet daarnog even een lijn in krijgen om dat zeker te weten.

Ik ben nu ook meer en meer mn bloodglucose aan t meten voor een meal... Tot nu toe is mn ervaring dat als die laag genoeg is een meal er veel makkelijker in gaat, dus niet meer proppen of wegspoelen met water haha...

Hier helpt een kleine hoeveelheid van 2/3 iu insuline natuurlijk ook bij om die sneller om laag te hebben.
 
Hmm, interessant. Ik merk ook dat sinds ik begonnen ben met 5 iu humalog post workout ik zelfs nog enkele uren later (eigenlijk zelfs heel de rest van de dag) een betere eetlust heb dan voorheen. Ik meet mijn bloedsuiker weliswaar (nog) niet, dus ik kan niet met 100% zekerheid stellen dat het daardoor komt, maar ik denk ook dat het daar mee te maken heeft.
 
Hmm, interessant. Ik merk ook dat sinds ik begonnen ben met 5 iu humalog post workout ik zelfs nog enkele uren later (eigenlijk zelfs heel de rest van de dag) een betere eetlust heb dan voorheen. Ik meet mijn bloedsuiker weliswaar (nog) niet, dus ik kan niet met 100% zekerheid stellen dat het daardoor komt, maar ik denk ook dat het daar mee te maken heeft
Je kan veel aflezen aan regelmatig meten.

Als.je sochtends wakker word en direct meet, en je waardes zijn hoog, dan kan dat duiden op je gevoeligheid die om zeep aan t gaan is.. hetzij door GH of iets anders...

Je hoeft niet perse insuline te gebruiken om dit bij te houden, net zoals.bloeddruk is het handig om in de gaten te houden
 
Kleine update:

Aankomende week ga ik mn GH testen, alles zegt tot nu toe dat het legit is dus verwwcht dat.ook wel te zien aan de uitslag, iemand toevallig ooit eens zo een test laten doen?

Is het nou nuchter 10 iu prikken en dan 2 uur daarna bloedprikken??? Hoop dat iemand me het kan bevestigen hier...

Toevallig wat increlex op de kop getikt...
Damn dat is wel een goedje zeg, doe t nu 3 dagen pre workout in de spieren die je gaat trainen... En voel zeker verschil, spanning, pomp etc...
Blijkt toch een halfwaardetijd te hebben van 5,8 uur dus das gunstig... Zal t over een week ofzo eens na trainen gaan doen om zo te kijken wat beter bevalt....keep u posted on this!!!

Mn homegym:

Dit is voornamelijk waar ik mee train nu...

Heh nog meer schijven dan op de foto,
Nog een TBar en op die smithmachine zIt een pullup bar met verschillende grepen....

Het is echt terug naar Basis trainen en moet zeggen het bevalt me echt, merk dat ik goee vooruit ga, probeer einde volgende week de 120 kg aan te tikken...

Calorieeen op 4000 nog, wil een stabiel gewicht hebben voor ik verhoog maar eil zeker proberen zoveel mogelijk te gainen zonder vetter te worden..
 

Bijlagen

IMG_20210201_231116.jpg IMG_20210201_231101.jpg
slin, gh, drie compounds... lekker hoor! :flexgrin::flexgrin:

gebruik je hiernaast ook diurectica, T3, clen, winny of andere zooi tijdens een prep?
 
slin, gh, drie compounds... lekker hoor! :flexgrin::flexgrin:

gebruik je hiernaast ook diurectica, T3, clen, winny of andere zooi tijdens een prep?
Als t nodig is maar tegen die tijd zullen er andere dingen uit zijn...

T3 en clen biiv....
Afgrlopen prep deed ik geloof ik max 1 tab van elk, weet nie meer precies... Eigenlijk doe je het alleen om de boel in gang te houden... Dus laag gedoseerd, als je op die middelen moet gokken dan is er iets mis gegaan in je prep...
 
Kleine update:

Aankomende week ga ik mn GH testen, alles zegt tot nu toe dat het legit is dus verwwcht dat.ook wel te zien aan de uitslag, iemand toevallig ooit eens zo een test laten doen?

Is het nou nuchter 10 iu prikken en dan 2 uur daarna bloedprikken??? Hoop dat iemand me het kan bevestigen hier...

Toevallig wat increlex op de kop getikt...
Damn dat is wel een goedje zeg, doe t nu 3 dagen pre workout in de spieren die je gaat trainen... En voel zeker verschil, spanning, pomp etc...
Blijkt toch een halfwaardetijd te hebben van 5,8 uur dus das gunstig... Zal t over een week ofzo eens na trainen gaan doen om zo te kijken wat beter bevalt....keep u posted on this!!!

Mn homegym:

Dit is voornamelijk waar ik mee train nu...

Heh nog meer schijven dan op de foto,
Nog een TBar en op die smithmachine zIt een pullup bar met verschillende grepen....

Het is echt terug naar Basis trainen en moet zeggen het bevalt me echt, merk dat ik goee vooruit ga, probeer einde volgende week de 120 kg aan te tikken...

Calorieeen op 4000 nog, wil een stabiel gewicht hebben voor ik verhoog maar eil zeker proberen zoveel mogelijk te gainen zonder vetter te worden..
10 iu 3 uur voor bloedafname im zetten

Maar beter doe je na een week of 3 4 op dezelfde dosering (7x pw) een igf test geeft in mijn ogen een beter beeld
 
Increlex is echte igf en rete duur voor de dosis die je zet.
Valt eigenlijk best mee.... Vail is 40000 mcg... Ik probeer 50 mcg per spier te zetten en dat is omdat ik nie minder kan zetten met die spuitjes die ik heb
 
Back
Naar boven