XXL Nutrition

Log wedstrijd prep... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Valt eigenlijk best mee.... Vail is 40000 mcg... Ik probeer 50 mcg per spier te zetten en dat is omdat ik nie minder kan zetten met die spuitjes die ik heb
Ik las en hoorde dosissen van 1.5mg tot 4mg per dag met echte increlex (igf-1)
 
Ik las en hoorde dosissen van 1.5mg tot 4mg per dag met echte increlex (igf-1)
Ja dat staat in de bijsluiter, maar dat doel is voor botgroei bij kinderen...

jordan Peters heeft t beproken in een filmpje en die nam geloof ik 20 of 50 mcg en ging goed... Dus daar proberen we het mee en merk echt een effect dus t doet zn ding...
 
Ja dat staat in de bijsluiter, maar dat doel is voor botgroei bij kinderen...

jordan Peters heeft t beproken in een filmpje en die nam geloof ik 20 of 50 mcg en ging goed... Dus daar proberen we het mee en merk echt een effect dus t doet zn ding...
Ja ik heb dat filmpje ooit ook gezien maar ben geen member meer dus geen flauw idee meer hoeveel die nam dus kan het mis hebben.

Kom die dosis ook op bb forums tegen namelijk.
 
Ja kon m nie meer vinden en die app crashte steeds dus heb m opgezegd lol...
Maar ik hou t op deze dosis, max 4 weken dan stop ik even....
 
Workout van vandaag... International chest day natuurlijk:

Incline press smithmachine 45° : 2 werksets
Incline press smithmachine 30° : 2 werksets
Flat bench smithmachine : 2 werksets
Incline dumbellpress tot falen 2 sets.
flat dumbell press tot falen 2 sets.
Incline dumbell flyes : 2 sets
Dumbell flyes : 2 sets.

Opwarm sets niet meegerekend.....

Probeer de focus op de bovenkant te houden... Maar sws moet mn borst moet helemaal voller... Maar merk al dat er veranderingen komen dus das goed...

IMG_20210301_165241.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een kleine decline wil ook wel goed helpen om de borst optimaal te activeren imo
Ik had nog de 15° graden stand er tussen gedaan maar vergeten te vermelden, ik ga elke keer een stapje lager...

Ik ben meer en meer op de beweging aan t focusse zodat ik echt alles uit mn borst druk... Ik heb nogal een grote borstspier, das leuk maar een volle borst is daardoor lastiger...
 
Ik had nog de 15° graden stand er tussen gedaan maar vergeten te vermelden, ik ga elke keer een stapje lager...

Ik ben meer en meer op de beweging aan t focusse zodat ik echt alles uit mn borst druk... Ik heb nogal een grote borstspier, das leuk maar een volle borst is daardoor lastiger...

Ik heb dat ook. Qua bouw sowieso best brede schouders en pecs die tot best wel laag op de ribbenkast zich hechten, dus dan heb je een borstspier die zich strekt over een groot oppervlak, lol. In zo’n geval moeten je pecs echt huge zijn om het er goed uit te laten zien...
 
Ik heb dat ook. Qua bouw sowieso best brede schouders en pecs die tot best wel laag op de ribbenkast zich hechten, dus dan heb je een borstspier die zich strekt over een groot oppervlak, lol. In zo’n geval moeten je pecs echt huge zijn om het er goed uit te laten zien...
Wel mooi als het zover is maar tot dan🥵🥵🥵🥵
 
Hoeveel rotaties doe je?
 
Een (trainings)systeem waar je oefeningen roteert bijvoorbeeld push-pull-legs A variant en
Push-pull-legs B variant.

waarbij bijvoorbeeld push A en push B bestaat uit andere oefeningen.
 
Een (trainings)systeem waar je oefeningen roteert bijvoorbeeld push-pull-legs A variant en
Push-pull-legs B variant.

waarbij bijvoorbeeld push A en push B bestaat uit andere oefeningen.
Nee hou zoveel mogelijk hetzelfde...

Bouw met met reps of gewicht das genoeg voor vooruitgang te blijven boeken
 
Folks!!!

Vandaag rug gedaan:

Pull ups (3 verschillende grips dus iets van 6 sets)
Barbell row.
T-bar.
Dumbell row.
Pullover.

Zoals alle trainingen werk ik naar 2 sets till failure toe... Dat punt zit ergens bij de 8 a 10 reps, daarom zet ik de sets er niet bij.

Voeding verhoogd sinds gister.
Zit nu op 4500 en weeg 120 kg...

Plan is naar 5000 calorie te werken en dan langzaam afbouwen en de prep in gaan voor Juni...
 
Valt echt reuze mee wat jij aan kcals eet, bizar dat het zoveel per persoon kan schelen.
 
Valt echt reuze mee wat jij aan kcals eet, bizar dat het zoveel per persoon kan schelen.
Ja idd... Ik zie jongens van 80 kilo die 5500 eten... Ene kant weet ik ook dat ik veel meer zou moeten eten, merk nu ook wel nu ik voor mijn doen hoog zit dat ik dagelijks veranderingen zie, stuk ronder en voller...
 
Ja idd... Ik zie jongens van 80 kilo die 5500 eten... Ene kant weet ik ook dat ik veel meer zou moeten eten, merk nu ook wel nu ik voor mijn doen hoog zit dat ik dagelijks veranderingen zie, stuk ronder en voller...
Train je nog onder begeleiding van een coach?
 
Train je nog onder begeleiding van een coach?
Half half, ik geef updates en wat ik doe is eigenlijk in lijn met wat hij me zou laten doen, over weet of 2 dan ga i zakken met calorieeen dan zal het wat intensievere begeleiding worden..
 
Kan ook met de leeftijd te maken hebben... Weet niet precies hoe oud je bent maar iemand van 40 heeft niet meer de stofwisseling van iemand van 20.
 
Back
Naar boven