Fitness Seller

Log wedstrijd prep... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan ook met de leeftijd te maken hebben... Weet niet precies hoe oud je bent maar iemand van 40 heeft niet meer de stofwisseling van iemand van 20.
Ja dat zeker, maar tis ook natuurlijk wat je gewend bent, heb afgelopen maanden in scheiding gelegen en wat minder trainen etc... Dan eet ik een stuk minder en daar gaat je stofwisseling zich naar aanpassen.... Tis nu gewoon weer opbouwen, en het gaat aardig dus komt goed
 
Ja dat zeker, maar tis ook natuurlijk wat je gewend bent, heb afgelopen maanden in scheiding gelegen en wat minder trainen etc... Dan eet ik een stuk minder en daar gaat je stofwisseling zich naar aanpassen.... Tis nu gewoon weer opbouwen, en het gaat aardig dus komt goed

Klote man :(

Heeft je wedstrijdprep daar invloed op gehad?

Sterkte ermee.
 
Nee valt mee... Hoewel het allang niet goed ging maar ja... Shit happens....
 
Time to eat!!!!
 

Bijlagen

  • IMG_20210304_155521.jpg
    IMG_20210304_155521.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 105
😎
 

Bijlagen

  • IMG_20210302_174416.jpg
    IMG_20210302_174416.jpg
    164 KB · Weergaven: 130
Tomatensap... Echt lekker is dat. Drink het alleen nooit.
Ja dit is allerlei groenten... Ik haat mn groenten. Gewoon omdat ik al een berg rijst en kip eet per keer dan ook nog eens die groenten dus gaat niet... 100 ml V8 is 100 gram groenten
 
Vandaag schouders en armen gedaan... Heb ze wel apart van elkaar gedaacht, schouders ochtend en armen avond...

Schouders:
Neck press.
Front press.
Dumbell press
Rear delt.
Side raise.
Front raise.
dumbell Upright row/shrug (bar)

Armen:
Barbell curl.
Dumbell curl.
Hammer curl.
Incline dumbell curl.

Skullcrushers barbell.
Skull crushers dumbell.
En nog 1 waar ik de naam nie van weet. Haha.


Ben nu vrij stabiel 120kg...
Increlex is een apart goedje maar het werkt zeker....

Insuline is wat opgebouwd naar 8 iu met ontbijt en 6 iu pre en 6iu post workout.

Gezien t nu heel goed gaat, verander ik even niks nog... Het lijkt allemaal goed te klikken met elkaar.
 
Yoyoo.....

Leg day vandaag!

Squats.
Leg press in smithmachine.
Bulgarian squat
Stiffed deadlift dumbells.

Heb de sets wat veranderd... Ik doe nu 2 a 3 sets een 6 rep en daarna 2 werksets tot failure..

Ik merk dat ik kracht over hou en meer in de werksets kan stoppen... En die doen er toe blijkt dus ik ga dit even aanhouden.

Insuline iets verlaagd. Ik doe t nu niet meer met ontbijt... Mn gewicht is stabiel op 120 kg en doe nu insuline alleen nog pre workout 6iu en post workout 6 iu.

Ik ga dit nog verder afbouwen om ff een pauze in te lassen met increlex en insuline...

We komen dichterbij het moment dat de prep echt ga beginnen dus langzaam zal ik ook cardio erin gaan doen en de calorieen wat verlagen...

Wedstrijden zijn in Juni, laten we hopen dat ze doorgaan anders is het prep doortrekken naar een andere....

💪💪💪💪💪💪
 
Updatetje hier, alles rustig aan, wedstrijdplannen even uitgesteld door de onzekerheid met de covid griep....

Nog altijd 120kg... Ik ga aankomende weken proberen richting de 125kg te pushen...😎😎😎
 

Bijlagen

  • PSX_20210328_194145.jpg
    PSX_20210328_194145.jpg
    74,5 KB · Weergaven: 218
Updatetje hier, alles rustig aan, wedstrijdplannen even uitgesteld door de onzekerheid met de covid griep....

Nog altijd 120kg... Ik ga aankomende weken proberen richting de 125kg te pushen...😎😎😎

Respect! Echt een super figuur!
 
Yoyoyoooo we leven nog...

hoop gezeik achter de rug, scheiding etc maar inmiddels Prep begonnen voor de siggi's NPC...Zal van de week een uitgebreide update doen betreft voeding, peds, training etc...
 

Bijlagen

  • IMG_20210517_111254.jpg
    IMG_20210517_111254.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 163
Yoyooy....

Hier de stand van zaken...

Nog altijd thuis in mn Homegym... Gaat op zich goed maar zal wel.blij zijn als we over twee weken weer naar de gym mogen... als er natuurlijk op miraculeuze wijze ineens cijfers weer stijgen...

De plannen zijn onlangs veranderd betreft wedstrijden.. ik ga naar de NPC dus ii zal de siggi's doen in september...

Voeding laten zakken naar 3200 nu. Inmiddels al een stuk droger dus das mooi, benen beginnen weer te lijnen dus t gaat vrij hard, gewicht is nu 116kg ik kwam van 123kg

Voeding hou ik zo, vanaf volgende week ga ik cardio er doen wat weer moet resulteren in wat extra fatloss...

Heb besloten mn prep zelf te doen, zonder coach, natuurlijk heb ik ervaren mensen om me heen die mee kijken dus dat zit wel goed...

Mn peds zijn nu:

750 test
600 bold
450 npp
5 iu hgh
6 iu insuline pre en post workout.
 
Goeie shape.:) Mooie kuur ook. Succes! Je woont in België dus?
 
Precies dezelfde stack als ik laatst ook deed, nice.
 
Precies dezelfde stack die ik binnenkort ga doen incl de GH en slin :p

Heel even nog n paar procent eraf
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven