Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Bodyman
Klopt daarom neem ik zo nu en dan valium bij heb je teminste nog het gevoel dat het iets doet he
Originally posted by martijn23
xtc en valium geen erge drugs? hmm rare gedachte xtc is veel heftiger dan een beetje coke xtc is vrij nieuw en de effecten op lange termijn zijn nog niet bekend. heb het zelf ook gebruikt hoor maar je zal mij niet horen zeggen dat het niet erg is!!
mvg martijn
Originally posted by martijn23
xtc is vrij nieuw en de effecten op lange termijn zijn nog niet bekend.
Nee ik slik al een tijdje pillen ben er zo'n beetje verslaaft aan geraakt, slik gemiddeld elke dag een xtc pilletje soms een halve hoor
Originally posted by Bram
maar een suggestie, iedereen moet doen wat hij zelf wil maar elke dag een xtc pil. Ik vind het iig niet gezond klinken
Originally posted by Bram
Ik wil niet als een ouwe lul klinken, maar zou je niet eens proberen om die xtc vaarwel te zeggen. En het alleen nog bij speciale gelegenheden gebruiken. Scheelt je ook klauwen met geld denk ik
Is elke dag niet een speciale gelegenheid
Een glaasje wijn per dag is zeker goed. Maar let op met alcohol mbt je lever.Originally posted by Olimantado
Ach, een glaasje wijn drink ik ook wel eens tijdens het kuurtje en ik ben toch al 14kg aangekomen...
Ik ben sinds gisteren echt vreselijk ziek, ik heb buik pijn, hoofdpijn kan niks meer eten misschien komt het door die halve liter wiskey die gisteren heb leeggedonken met een maat van mij. Ik denk niet dat die joint er veel mee te maken heeft. Maar ik hoop dat ik snel weer beter ben anders gaat alles teniet. Misschien nog tips
Originally posted by Dr. Worf
Het spijt me zeer, maar met zo'n instelling vind ik je echt ongelooflijk dom en triest. Volgens mij zit je ons te stangen. Ik neem je ook niet meer serieus! Een fles wiskey als je zo "serieus" met je 1TU en trainen bezig bent.. Zucht..
Ik geef je een negatief karma.
Originally posted by Dr. Worf
Het spijt me zeer, maar met zo'n instelling vind ik je echt ongelooflijk dom en triest. Volgens mij zit je ons te stangen. Ik neem je ook niet meer serieus! Een fles wiskey als je zo "serieus" met je 1TU en trainen bezig bent.. Zucht..
Ik geef je een negatief karma.
Originally posted by Olimantado
Tja, iedereen heeft wel eens een slecht moment![]()