MuscleMeat

logboek 1-TU (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
week 1: 6 caps per dag zo ongeveer naar de 3e dag krachtoename.

week 2: 8 caps per dag

week 3: 10 caps per dag

Week 4: 12 caps per dag

week 5: 14 caps per dag

week 6: 10 caps per dag

week 7 tot 10: 20 mg Nolvadex

Hierna zal ik nog een maand of 2 a 3 met crea gaan werken.
 
ik zit nu in de 2e week en qua kracht ben ik goed vooruit gegaan en ik ben nu 3,5 KG zwaarder geworden en ik zie er in de spiegel goed uit niet vet ofzo. Weliswaar zal ik ook wel vet aangekomen zijn want 3,5KG spieren lijkt me wat onwaarschijnlijk :).
 
Nolvadex is toch niet per sé nodig?
 
Tof dat je een logboek bijhoud Bodyman. Ikzelf ben gestopt met dianabol, maar denk erover bij de test nog prohormonen te gaan gebruiken...
 
Zal dat nut hebben dan denk je?
 
Originally posted by Bodyman
Zal dat nut hebben dan denk je?
Dit is eigenlijk geldverspilling. Je neemt eigenlijk een stof die uiteindelijk zo zwak is dat het in deze relatief zware kuur totaal geen extra voordelen biedt.

Dan kan je beter aan andere supplementen denken die niet hormonaal werken.
 
Wel je logboek up to date houden he? Ik ben benieuwd!
 
Je doseringen slaan helemaal nergens op.

Waarom ga je in godsnaam zo hoog met 1 test werken. Hoogste wat ik gezien heb is 1200 mg 1 test aangezien 1 tu nog betere opgenomen word snap ik je doseringen niet.
 
Bodyman, heb je de laatste week nog vorderingen gemaakt met je kuurtje?
 
de krachttoename is gestagneert maar heb wel het idee dat ik groei
 
Ik ben sinds gisteren echt vreselijk ziek, ik heb buik pijn, hoofdpijn kan niks meer eten misschien komt het door die halve liter wiskey die gisteren heb leeggedonken met een maat van mij. Ik denk niet dat die joint er veel mee te maken heeft. Maar ik hoop dat ik snel weer beter ben anders gaat alles teniet. Misschien nog tips
 
niet zoveel blowen/zuipen :)

zeker niet als je aan de as zit
 
idd, je gaat toch niet drinken tijdens een kuurtje? Of zit je maar te dollen?
 
Originally posted by Bodyman
Ik ben sinds gisteren echt vreselijk ziek, ik heb buik pijn, hoofdpijn kan niks meer eten misschien komt het door die halve liter wiskey die gisteren heb leeggedonken met een maat van mij. Ik denk niet dat die joint er veel mee te maken heeft. Maar ik hoop dat ik snel weer beter ben anders gaat alles teniet. Misschien nog tips
Blijf tenminste van de drank af.
 
inderdaad een blowtje af en toe kan geen kwaad maar de alcohol was ook de eerste sinds ...................weet ik veel maar daarom is het nog niet goed. Maar ben nog steeds ziek :(
 
Ach, een glaasje wijn drink ik ook wel eens tijdens het kuurtje en ik ben toch al 14kg aangekomen...
 
14kg? kerel netjes pik.

En tjah drinken tijdens de kuur, ik ga er al niet eens meer op reageren. Moet iedereen lekker zelf weten. Ik doe het ook. Ik ga niet m'n karakter veranderen omdat ik kuur. 'Dan moet je niet kuren'...blablabla.....

ps.

Bodyman, sterkte. Maar waarom prohormonen, geld teveel?!
 
Nee ik slik al een tijdje pillen ben er zo'n beetje verslaaft aan geraakt, slik gemiddeld elke dag een xtc pilletje soms een halve hoor
 
Originally posted by Bodyman
Nee ik slik al een tijdje pillen ben er zo'n beetje verslaaft aan geraakt, slik gemiddeld elke dag een xtc pilletje soms een halve hoor


Tja, op den duur geeft het niks meer he, die XTC, je word er zo tolerant voor...
 
Back
Naar boven