Fitness Seller

logboek 1-TU (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en ga me alsjeblieft niet vertellen dat het allemaal niet zo slecht voor je is want ik werk dagelijks met mensen die met drugs alcohol en dergelijke te maken hebben en waar hiet niet zo goed mee af is gelopen dus CUT THE BULLSHIT jullie moeten je laten opnemnen bij versklaivingszorg want elke dag een pil..........neem van mij aan je bent gewoon ordinair gezegd een JUNK
 
Nee vooral niet laten opnemen!!!!!!!


Kost ons weer meer belasting...
 
Maar wie is 'jullie' Karperbleus? doel je ook op mij? en ik ben een junk omdat ik heb gezegd dat ik afgelopen weekend wat heb gebruikt, lekker kort door de bocht ben je jongen. zet die oogkleppen van je af, paniekzaaier. Je bent geen junk als je om de 5!!!!!! maanden wat gebruikt. En de depressie die ik had na dit feestje (had ik niet, maar wil je toch enigzins tegemoet komen, omdat je verhaal t.o.v. mij natuurlijk helemaal achterlijk staat) was te verwaarlozen. Ik denk dus wel dat de depressie na een kuur wat erger is dan een eenmalige party. En ga nou niet bijdehand zeggen dat ik het niet merk omdat ik al te ver heen ben. Dan wordt het zo'n welles nietus gevecht en daar voel ik gezien jouw lage-reactie, toch wat te goed voor.

Knul, zorg eff dat je wat van die frustraties kwijtraakt, want t.o.v. mij en m'n sporadische drugsgebruik sla je wel helemaal de plank mis, en zet je jezelf flink voor schut vriend.

maar ben de slechtste niet, zand erover.....

groeten

enneh, Iksz.... ik betaal m'n eigen belasting vrind. (zucht)
 
Als jij elke dag je eigen volpropt met xtc en andere zooi dan neem ik je dus echt niet serieus meer als je aan een 1TU kuurtje gaat beginnen. Kom op jongen, wat wil je nou?

En ik zeg niet dat je liegt, maar ik neem jou echt niet serieus meer jongen..

Ik ben sinds gisteren echt vreselijk ziek, ik heb buik pijn, hoofdpijn kan niks meer eten misschien komt het door die halve liter wiskey die gisteren heb leeggedonken met een maat van mij. Ik denk niet dat die joint er veel mee te maken heeft.


.. als je dit soort dingen schrijft dan ben je toch niet serieus meer bezig met je kuurtje en training? Amateur..



Nee dr. Worf is perfect

Ik zuip tenminste geen fles wiskey leeg als ik aan de kuur zit..
 
Ik dacht eindelijk eens serieuze thread over je kuur te lezen,Wat tref ik aan een paar gasten die elkaar af lopen te bitchen over blowen en whiskey.Kom op,als je een logboek bij houdt willen we alleen de feiten betreffende je "kuur"geen gezeik.tanx
 
Originally posted by karperblues
Wat moeten jongens die net beginnen met trainenn wel niet denken van julie. Jullie zitten op het board adviezen te geven over kuren en bij voeding over goede voedingsschemas terwijl jullie je tepletter zuipen eroken en slikken en snuiven. WAT EEN VOORBEELD ZEG



Nou, dan moeten ze maar de muscle & Fitness lezen :p
 
Ik ben met 80 Kg begonnen en ben nu bijna 90 Kg en het ziet er goed uit in de spiegel en op de sportschool hoor ik "zo zit jij aan de aas ofzo". bp is met 12 kg omhoog gegaan squaten ruim 25 Kg en deadlift doe ik mooit op max. omdat ik best een gevoelige rug heb.

greets
 
ja floyd ik bedoelde jou er dus niet mee en oogklppen heb ik zeker niet op. Ik zeg niet dat ik zelf nooit gebruikt heb of gebrui al probeer ik het inderdaad sporadisch te houden. Ik werk dagelijks met mensne zoals bodyman en oli en als ik hun verhalen echt moet geloven dan zijn ze aan opname toe. OLI die opmerking bewijst gewoon dat je hier niet thuishoort.
 
Originally posted by karperblues

OLI die opmerking bewijst gewoon dat je hier niet thuishoort.


Kijk, hier geef ik je nou 100% gelijk, maar hier ga ik niet de hand in eigen boezem steken, aangezien men me niet wil bannen.....
Aan opname ben ik zeker en vast niet toe, ik heb eens in een psychiatrische instelling in St-Niklaas gezeten, het was er wel lollig, maar die begeleiders en psychiaters hadden veel minder psychologisch doorzicht dan ikzelf(begeleiders hadden geen ruggegraat en dus enorm makkelijk te manipuleren), en om daar nou voor te gaan betalen.... :o
ok als je je laat opnemen ontmoet je wel interessante wijffies in de instelling dat wel, maar voor de rest zie ik geen voordelen. Je krijgt er ook allerlei leuke pillen, maar als je er binnen gaat is het toch net om van die rommel af te raken??? Nee, het is allemaal grote onzin, die afkickcentra en instellingen!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kheb geen commentaar meer het is wel duiudelijk
 
nou goed en nu over het onderwerp zelf hoeveel ben je aangekomen tot nu toe hoeveel heb je overgehouden (gewicht) en hoe is je kracht ben wel nieuwschirig :D
 
Ja ik wil ook weten hoeveel je bent aangekomen
P.S. ik vind het ook niet verstandig dat je gaat drinken en xtc gaat nemen tijdens je kuur, maar dat is je eigen keuze.
Want zonder al dat spul had je er ongetwijfeld véél meer uitgehaald.
 
nee deze thread mag gesloten worden, ik was deze thread begonnen om info te verstrekken hoe 1-tu werkt en ik ben eerlijk geweest maar het enigste wat ik krijg is commentaar.

Ik vertel jullie alleen nog dat het de moeite waard is.
 
hey bro, commentaar??? ik geef gewoon m'n eigen mening.
en wat ik er van denk.
en waarom geef je je gewonnen massa niet op???
dan heeft iedereen toch een idee wat het doet :)
 
Bodyman zei:
Ach waarom, ik denk niet dat ik op deze manier verkeerd bezig ben, xtc en valium zijn nou niet de meest erge drugs hoewel in op zijn tijd wel iets zwaarders neem.


xtc heeft mijn hoofdje aardig beschadigd , permanente persoonlijke verandering . Is zo toxisch als de pest . Als je het toch doet zorg dan dat je wat 5htp bij de hand hebt . Is iets beter voor het kopje .
Denk ook dat de hoeveelheid en de duur er wel iets mee te maken hebben :

+- 200 stuks op 6 maanden . Meestal op Vrijdag/zaterdag avond . Is al een jaar of 3-4 geleden . Maar ik weet voor 100% zeker dat ik er qua denkkracht op achteruit ben gegaan en op sociaal vlak. Ook krijg ik sneller last van blessures omdat ik mijn lichaam gewoon als een toxisch dumpgat heb gebruikt . Het slikken van XTC zelf is nog niet zo'n ramp als je het met mate doet . MDMA zorgt ervoor dat je serotonine naar buiten wordt geknald zodat je je lekker voelt . Geloof me , als je elke dag een pil neemt dan IS er geen lekker gevoel meer . Omdat je een tekort aan serotonine hebt . Dopamine gaat omhoog , je voelt je k*t , je slaapt slecht en je sociaal vermogen rent achteruit .
Ik ben zo in een gat gestort dat het voor mij ONMOGELIJK was om een blikje te kopen in een supermarkt . Ik werd er COMPLEET gek . Mijn vriendin ben ik kwijt omdat ik agressief was , lusteloos , depri . Ik weet dat het door de XTC komt , daar twijfel ik niet over . Ik was voor 90% in balans met mezelf . Daarna niet meer , zelfs nu 3-4 jaar later niet meer .
Ik heb een afspraakmet een neurochirurg gemaakt , gewoon om zijn gedachtes te horen . Niet omdat ik dacht dat hij er iets aan zou kunnen doen .
Hij zei me in korte bewoordingen het volgende : Hersenen hebben een bepaalde mate van regeneratie , alleen de delen die je treft met neurotoxische stoffen als MDMA kunnen daarna niet meer hersteld worden . Het vernietigd je neurotransmitters en die komen niet meer terug .
Ik voel me gehandicapt en kan me er ontzettend pissed over maken dat er mensen roepen dat de hele heissa rond MDMA opgeklopte zooi is !
 
Laatst bewerkt:
Wat een thread
Wat een mensen
Wat een mentaliteit
Ik stem voor het opnieuw invoeren vd verplichte legerdienst !
 
Ja en tijdens die dienstplicht wordt nog het meeste gebruikt, zal echt helpen :)

We leven nou eenmaal in een chemische maatschappij, als je er maar verstandig mee omgaat weinig mis mee. Ben er niet trots op maar heb diverse middelen gebruikt gespreid over 18 jaar , merk niet echt dat er nadelige gevolgen zijn ontstaan fysiek of mentaal. Geen aanmoediging om te gebruiken, dat zeker niet. Maar de ene gooit zich vol met 30 bier in een weekend, de anders spuit zich vol met 6 kuurtjes in een jaar en weer een ander neemt 10 pillen op een avond. Dat is dus doorslaan, maar op welk gebied je dan ook wat gebruikt, zo lang je het met mate doet zullen de gevolgen niet extreem zijn.

Overigens gaat deze thread zo wel steeds meer off-topic, misschien tijd voor een misbruik thread met het er op wijzen van de gevolgen van misbruik van welke middelen dan ook. Zeker als ik las dat er nu 17 jarigen zijn die tig kuurtjes achter de rug hebben en zich ook nog eens volladen met pillen in het weekend. Dan heb je het dus zeker niet begrepen.
 
Back
Naar boven