XXL Nutrition

Logboek BSN No-Xplode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2Ripped4U

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
1.329
Waardering
6
Ola ijzerfanaten

Vandaag 2 juli begonnen met NO-xplode kreeg het binnen dus meteen maar begonnen.

Heb de eerste serving maar even tussen de maaltijden door gedaan omdat ik direct wou beginnen, omdat ik over 26 dagen met vakantie ga. Nog 39 servings te gaan dus. Zal even kijken hoe het uitkomt maar ben van plan het op te maken voordat ik op vakantie ga.

De smaak was redelijk beetje fruitig, het ruikt naar aardbeien maar t smaakte anders. Morgen staat benen op het programma in de ochtend uur of 11 denk ik dat het gaat worden dus zal het goedje 45 min voor de training moeten nemen, wat wel weer een beetje k*t uitkomt met me maaltijd voor trainen aangezien dit product het best aanslaat op een nuchtere maag. Ik zal jullie op de hoogte houden.....

Overige supps per dag:

Zink Lipotrex 1 x
flax oil caps 4 tot 6x
glutamine xxl 3x
whey shake xxl 3x
vitamine c-1000 T/R perfectb. 1x
Vitamine E Now Foods 1x
Daily Vits Now Foods 1x
 
Als het op de nuchtere maag moet, neem het dan in de ochtend bij opstaan en wacht dan een half uur voordat je weer eet.
 
Na een week rust te hebben gehad, had ik zin om benen te trainen dus goed onbeten uurtje gewacht 2 scheppen No-xplode naar binnen en naar de sportschool. Kom ik aan is die godverde^&%^** dicht.

Eikelebijter van een eigenaar zit met ze cokehoofd op bloemendaal.

Doorgefiets naar een andere sportschool. 7 euri betaald om een keer te trainen en dan kom je binnen klaar om benen te trainen, hebben ze geen sqautrek wat een stelletje ****ERS.

Naja beetje primitief getraind 10 setjes gesqaut in smit en 3x25 reps leg extension. Daarna nog standing leg curls gedaan en stiff legged deadlift. Toen had ik het wel weer gezien. Moet zeggen dat ik wel aardig wat energie had, meestal gaat 's ochtends trainen niet zo lekker omdat ik gewend ben rond 17:00 uur te trainen. Denk dat het kwam omdat ik zo geirriteerd was maar wie weet.

Morgen borst op de vertrouwde tijd en sportschool we zullen zien....
 
ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met No-Xplode :D. Heb je ook echt meer energie en een betere pump ?
 
2Ripped4U zei:
Na een week rust te hebben gehad, had ik zin om benen te trainen dus goed onbeten uurtje gewacht 2 scheppen No-xplode naar binnen en naar de sportschool. Kom ik aan is die godverde^&%^** dicht.

Eikelebijter van een eigenaar zit met ze cokehoofd op bloemendaal.

Doorgefiets naar een andere sportschool. 7 euri betaald om een keer te trainen en dan kom je binnen klaar om benen te trainen, hebben ze geen sqautrek wat een stelletje ****ERS.

Naja beetje primitief getraind 10 setjes gesqaut in smit en 3x25 reps leg extension. Daarna nog standing leg curls gedaan en stiff legged deadlift. Toen had ik het wel weer gezien. Moet zeggen dat ik wel aardig wat energie had, meestal gaat 's ochtends trainen niet zo lekker omdat ik gewend ben rond 17:00 uur te trainen. Denk dat het kwam omdat ik zo geirriteerd was maar wie weet.

Morgen borst op de vertrouwde tijd en sportschool we zullen zien....

Je word dus wel agressiever van dat goedje zie ik :D
 
Dag 4 rustdag op woensdag 6 juli. Vanochtend op de lege maag weer een serving genomen. Trainen ging wel lekker maandag borst en kuiten en gister rug.

Gister cable deadlifts gedaan en overal spierpijn..... Verder niet echt noemenswaardige pumps of energie. Heb verder L-glutamine inname verlaagt naar 2 x per dag zoals aanbevolen op de pot.

Verhoog vanaf morgen de doses naar 3 servings voor de training en op rustdagen 2 servings op lege maag om de pot om te kunnen maken voor de vakantie.
 
ik ben benieuwd,ik ga zelf volgende maand revenge proberen
 
topproduct, heb het zelf veel gebruikt.. ik geloof alleen niet zo in de aanbevolen dosering.. gewoon een serving 20-30 minuten voordat je gaat trainen werkt top..!
 
Trainen ging wel lekker deze week. Vandaag (Zaterdag 9 juli) benen en biceps gedaan. Ik had mega spierpijn in me onderarmen van deadliften van afgelopen dinsdag dat ik de hele week geen biceps kon doen dus moest het vandaag bij benen. En dat viel toch wel ff vies tegen omdat ik normaal alleen benen doe.

Khad vanochtend tijdens benen aardig wat energie dus die heb ik ff goed behandelt met aardig wat sets. Maar toen kwam biceps en had ik eigenlijk geen energie meer dus dat werd een breezer nono workout.

Verder nog geen kracht toename meegmaakt alleen ietsie meer energie. Hoop dat het na deze week (7 a 8 dagen) iets meer van ga merken. Tot zover geen noemenswaardigheden
 
Vandaag maandag 11 juli. Borst en kuiten.

Trainen gaat wel lekker voel me wel fris en sharp tijdens het trainen, maar geen extra pumps of extra reps. Ben nu iets meer dan een week bezig vorige week zaterdag begonnen. Zit elke keer te k*tten met me maaltijden, zodat ik een uur moet wachten na me laatste maaltijd om het in te nemen en dan nog een half uur wachten om te trainen. Beetje irritant.

Verder niets gemerkt dus beetje jammer tot zover. Schroef de dosis wel op naar 3 tot 4 maatscheppen voor trainen.
 
En al veel kilos gepakt met dat topproduct?
 
hoe gaat het nu met je progressie??
 
Tijdje niks geplaatst moest aan me kleurtje werken en keihard trainen natuurlijk.

Uhm gebruik het nu zo'n 2 weken en merk geen reet. Misschien iets meer energie en zin om te trainen maar dat heb ik normaal ook wel dus......Geen extra pumps geen extra reps. Zit nu iets over de helft van die pot en het ziet er weer naar uit dat het een RIP OFF gaat worden.

IK hoop dat het deze week helemaal gaat omslaan maareh ik betwijfel het. Vanochtend nog benen gedaan en na 4 setjes leg press en 5 setjes sqaut zat ik er al weer door heen. Bijna over me nek gegaan, ook voor het eerst trouwens. Niet dat dat er voor zorgte dat ik stopte, alles wel gewoon afgemaakt maar echt geen extra energie ofzo.

Ik doe zo'n twee tot drie scheppen een half uur voor de training maar het enige dat ik echjt merk is veel water in me buik verder kleine opleving na een dag naar een computerscherm staren op me werk maar verder NONE.

Houdt jullie op de hoogte. LTRZ
 
haha weer een vette RIP 0FF
 
werkt voor mij perfect.. 2/3 scheppen voor het trainen en BENG.. ik ga d'r echt heerlijk op :D je moet gewoon eens leren je niet aan de aanbevolen doseringen te houden ;) gewoon alleen pre-training gebruiken.. welke smaak had je trouwens? :D
 
Smaak? weet niet moet ff op de pot kijken beetje cassis achtig. Gister borst gedaan ging voor geen meter. Zondagavond strandfeestje met alcohol (wel minimaal gehouden) maar voelde volgende dag toch beetje brak. Slecht geslapen maar overdag ingehaald op het strand. De training ging voor geen meter ondanks het wondermiddel van BSN ??? .

Vandaag rug & achterkant schouders hoop dat het beter gaat. Ga over 9 dagen op vakantie dus zal die pot er ff doorheen rossen.
 
no xplode

Hey lars, toch vreemd dat het bij jou niet aanslaat. Mijn pot is denk ik binnen een week leeg en ik trainde juist een stuk beter met dit supplement! lichaamsgewicht is niet toegenomen maar meer kracht kreeg ik er zeker door.
 
Ik geloof er niet in. Heb hier nog een staaltje liggen en zal het binnenkort eens proberen. Ik laat het wel weten wat ik ervan vond.

Zag laatst een "interiew" met RC waarin hij beweerde dat je NO Xplode samen moest nemen met Cellmass en Nitrix of dat het anders niet veel zin gaf dat je het nam.
 
Damm, heb zopas gaan trainen en ervoor het staaltje genomen en ik moet zeggen dat ik begin te geloven in dit gehypte supplementje.

Had het gevoel dat ik meer energie had en zeker een betere pomp. Toch zal ik het niet kopen, heb nog teveel andere supps staan. Dit geheel terzijde.
 
Back
Naar boven