XXL Nutrition

Logboek BSN No-Xplode (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dinsdag rug ging wel oke, maar geen extra pumps en reps.

Ik heb nog 6 trainingsdagen te gaan (vakantie 28 juli) met iets minder dan de helft van die pot dus ik ga nu aso scheppen nemen om het nog op te krijgen, misschien dat ik dan wat merk.
 
Je moet er natuurlijk niet mee beginnen met de gedachte in je achterhoofd dat het toch niet werkt, want dan ga je zelf nog echt denken dat het niet werkt.Dus een beetje positiever graag! Groeten... ;)
 
In t begin was ik positief....maar na verloop van tijd als je richting de helft gaat van de pot en dan de bodem ziet en nog geen reet merkt dan zakt de moed een beetje.

Vandaag zaterdag 23 juli benen op het programma. 3 servings naar binnen en half uur later gaan trainen. Het ging wel aardig 10 setjes gesqaut, 3x 10 legg press, 5 x failure leg extensions. Daarna was ik kapot, hams en kuiten doe ik woensdag op me normale rustdag.

Morgen daggie rust en dan 4 dagen achter elkaar trainen om de pot op te maken voor vakantie.
 
Supps zijn voor newbs en breezahs, Enigste wat echt progressie boekt is op stipt Ana.. Je kan beter je geld besteden aan voeding..
 
Morgen laatse serving. Train 's ochtends biceps en triceps en om 5 uur 's middags zit ik in het vliegtuig.

Overal conclusie: Wat een k*t product 66 euri weggegooid. Had beter paar kilo biefstuk voor kunnen halen. Geen extra pumps geen extra energie. Niets van de beloftes zijn waargemaakt alleen de mentale focus scheen iets meer aanwezig te zijn.

Geen extra kilo's niks noppes nada. Doordat je een uur moet wachten voordat je het inneemt na de laatste maaltijd voor trainen en daarna nog 30 tot 45 min voordat je kan gaan trainen heb ik het idee dat alle energie uit voeding snel verdwenen is.

Train op vakantie door als de sportschool in het hotel een beetje deugt of als ik in de buurt wat knaps kan vinden, zoniet dan 12 dagen rust hooguit beetje cardio.
 
Back
Naar boven