Fitness Seller

Logboek Nite 1-AD/6-OXO

Bezoekers in dit topic

nite

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
172
Waardering
0
Na veel op Internet gelezen te hebben ben ik afgelopen zondag begonnen met een 1-AD/6-OXO kuur. :D

Ik ben erg benieuwd wat mijn gains zullen zijn en hoe mijn lichaam hierop reageert. Ik weet van mezelf dat ik op gewone medicijnen al sterk reageer, ik voel ze als het ware door mijn lichaam stromen. Daarnaast heb ik aanleg om neerslachtig te zijn, om dit op te vangen ben ik een week voor mijn kuur al begonnen met Sint Janskruid 2x p/dag (185 mg extract / 500 mcg Hypericine).

Ook gebruik ik elke dag 1 HIGH POWER MULTI vitamine met extra vitamine B12 (10x ADH) om de moeheid tegen te gaan waar ik veel mensen over hoor op dit forum.

Mijn stats zijn:
leeftijd : 28 jaar
lengte : 1.89 m
gewicht : 85 Kg
vetpercentage: 14.5%

De Kuur zelf:
week 1: 300 mg 1-AD/pdag
week 2: 400 mg 1-AD/pdag
week 3: 500 mg 1-AD/pdag
week 4: 600 mg 1-AD/pdag

week 5: 400 mg 6-oxo
week 6: 300 mg 6-oxo
week 7: 200 mg 6-oxo

Advies en/of opmerking zijn welkom!
 
Dag 1 t/m 6

Dag 1 rustdag (zondag)
Omdat ik niet wist wat ik kon verwachten ben ik op een zondag begonnen om aan het gevoel te wennen. De 1ste capsule heb ik bij het ontbijt genomen. Zoals elk ontbijt een whey shake en een flink bord brinta. Na een uur begon ik iets te merken, vooral mijn maag was van streek en had ik het gevoel een dikke kop te hebben. Ik had het wisselend warm en koud en lichte hoofdpijn, waarschijnlijk door de zenuwen. De maagklachten hielden tegen de avond pas op maar waren weer terug een uur na inname van de 2e capsule. :(

Dag 2 borst/tri/buik
Vandaag de 1e trainingsdag, deze ging normaal. Niet echt noemenswaardige krachttoename. Voelde de 3e capsule eigenlijk pas aan het einde van de training opkomen.
Sides: Over de hele dag 3 capsules genomen, weer maagklachten en wat prikkelbaarder. Ook lichte druk in mijn hoofd maar dat kwam vast door de zenuwen.

Dag 3 +0,2kg rustdag
Even een rustdag genomen, wil niets overhaasten of gelijk overbelasten.
Sides: Weer maagklachten.

Dag 4 +0,4kg rug/bi/buik
Rug trainen ging makkelijker, biceps gingen als een trein. Veel meer gewicht en het gevoel of ik kon blijven doorgaan met mijn reps! Ook na de sets niet moe en het gevoel door te kunnen gaan. Toen ik na de training thuis kwam was ik evengoed op.
Sides: Maagklachten, hoewel ze nu minder lijken te worden (misschien gewenning?)

Dag 5 +1,0kg benen
Hoewel benen niet mijn favoriete onderdeel zijn ging de training goed. Squat ging makkelijk maar had wel een misselijker gevoel in mijn maag.
Sides: Nog steeds maagklachten, steeds een uur na inname. Heel de dag lichte vage hoofdpijn.

Dag 6 +1,2Kg borst/schouders/buik (14% vetpercentage)
Net terug van trainen. Begin nu te merken dat het werkt. Met bankdrukken meer gewicht erbij. De cross-over zonder moeite twee standjes hoger. Schouders daarentegen was hetzelfde. Opvallend is ook dat ik niet moe ben na de reps/sets.
Sides: Geen maagklachten meer(!) en ook geen vage hoofdpijn meer. :D
 
Laatst bewerkt:
mooi dat je maag- en hoofdpijn weg is... goed bezig!
 
Hey nite !

ik ga je log zeker volgen ben benieuwd naar je stats straks ! verder de neerslachtigheid en lamlendigheid had ik ook zeer vervelend maar het wendt vanzelf en gewoon doorgaan ! ik was ook bang voor maagpijn mischien een beetje vreemd hoe ik het gedaan heb maar mijn manier hiertegen en dat hielp, gewoon zo veel eten dat je maag al bijna zeer doet daarvan en dan die pilletjes erin :D

succes !
 
update: dag 7 t/m 10

Dag 7 en 8 (weekend) rustdagen
Door omstandigheden niet op vaste tijden kunnen eten, hierdoor wat onrustig gevoel gehad. Echt meer honger heb ik merkwaardig genoeg nog niet gehad, eigenlijk al die dagen al niet. Op de 8e dag bij de avondmaaltijd nu 2 capsules ingenomen, totaal nu dus 4 op een dag. Ik had maagklachten verwacht bij 2 capsules maar dat was niet zo, mijn lichaam is dus aardig gewend aan de 1-AD. Ik sliep die avond wel onrustig.

Dag 8 rug/biceps
Rug training ging super, cable seated row bijvoorbeeld met gemak 14 Kg erbij maar ook de andere rug oefeningen enkele standjes hoger. Biceps ben ik na de eerste oefening mee gestopt, ik had vrijdag bij een oefening het volle gewicht op mijn linkerarm gekregen (normaal op 2 armen) en mezelf bijna geblesseerd. Ik besloot om dan maar triceps te gaan doen maar omdat ik al een uur aan het trainen was en mijn energie ver op was ben ik gestopt na de 2e oefening.

Dag 9 benen/buik
Benen trainen ging nu super, met squatten zo’n 30 kilo erbij en gelukkig geen misselijk gevoel achteraf.

Dag 10 +2,4 Kg vanavond pas trainen...
Vandaag weer eens op de weegschaal gestaan, elke dag wegen gaf de nodige frustratie omdat je stiekem toch meer verwacht. In ieder geval nu al flink aangekomen vind ik zelf voor een hardgainer. ;)

Al enkele dagen geen sides meer... :D
 
dag 10 en al 2.4kg ...niet mis :D

misschien dat ik mijn eigen voorraad ook maar eens aan ga spreken :D
 
zeker niet slecht kerel, mooi dat je er zo goed op reageert! keep it up :D
 
update: dag 11 t/m 16

Dag 11 rustdag

Dag 12 rug/triceps
Rug gaat bij elke training nog gemakkelijker, ik kan het gewicht blijven verhogen. Voor triceps geldt eigenlijk hetzelfde. Als tricep oefening vandaag ook dippen gedaan, dit ging toch minder goed dan gedacht. ;)

Dag 13 + 14 weekend
Omdat ik vorig weekend slecht had gegeten was ik van plan dit weekend veel te gaan eten. In plaats van kipfilet nu eens andere dingen zoals pannenkoeken en gerookte zalm. Kip komt me echt mijn strot uit. :eek:

Dag 15 borst/schouders (14% vet gemeten)
Vandaag begonnen met 5 capsules. Bij de training vooral bovenkant borst en schouders aangepakt. Borst was zwaar, schouders zat echt tegen het pijn doen aan.
Sides: zie hieronder

Dag 16 +3,2 Kg rustdag
Nu ik op 5 capsules zit heb ik de indruk dat ik erger moe ben en dat mijn libido aan het zakken is. Ook het humeur zakt, daarnaast minder zin om te eten, moet mezelf echt dwingen soms. Gisteren ging de training dus erg zwaar, schouders deden pijn. Ik denk dat mijn lichaam op het uiterste aan het komen is. :(

Weet nog niet goed of ik doorga naar 6 capsules volgende week, merk op dit moment nog geen toegevoegde waarde van 5 capsules... hadden jullie dit ook?
 
Laatst bewerkt:
Okey Nite ! gaat goed zo te zien en dat van het humeur klinkt me bekend in de oren :) blijf gewoon eten en trainen ondanks je humeur ! de toevoeging van de extra caps heb ik ook gedaan in m'n laatste week en let maar op je merkt t zeker wel, een halve week na m'n kuur nam ik nog steeds toe in gewicht 105,4 KG ik weet zeker dat als je volhoud jij ook die 6,4 Kg haalt.
neem je rust eet goed en train hard en be :)
 
update: week 3

Afgelopen week is flink tegengevallen. Na het ophogen naar 5 capsules leek het al na een paar dagen of ik niet meer herstelde en contant moe bleef waardoor het eten met tegenzin ging en de training ontzettend zwaar was. Ik heb dan ook maar weinig kunnen eten en minder hard kunnen trainen. :(

Ik heb me nog wel een paar keer gewogen maar ik blijf op +3 Kg hangen... Donderdag was ik zo moe dat ik de capsules terug naar 4 heb gebracht, vrijdag zelfs naar 2 en zaterdag voelde ik me pas weer enigszins OK. Sinds zaterdag zit ik nu op 4 capsules waar ik me nog het beste bij voel. Vanavond weer trainen, ik hoop dat ik er de komende weken nog een paar kilo's bij kan pakken...
 
update: week 4

Bijna de laatste week achter de rug, de tegenslagen van de 3e week heb ik wel ruimschoots ingehaald, ik zit nu op +5,2 Kg en een vetpercentage van 13,2%. :D

Afgelopen week nog steeds maar 4 capsules gehad... 5 en hoger is veel te veel voor mij en ik boek goede vooruitgang op 4. Omdat dit het laatste weekend 1-AD is had ik gisteren nog even naar 5 capsules verhoogd maar ik werd gelijk onrustig, moe en chagerijnig. Echt niets voor mij dus.

Vanaf maandag ongeveer dus over op de 6-OXO... ik moet nog wel even kijken wat een goede dosering is maar ik denk ook een constante van 4 capsules totdat ze op zijn.
 
nite zei:
Bijna de laatste week achter de rug, de tegenslagen van de 3e week heb ik wel ruimschoots ingehaald, ik zit nu op +5,2 Kg en een vetpercentage van 13,2%. :D

Afgelopen week nog steeds maar 4 capsules gehad... 5 en hoger is veel te veel voor mij en ik boek goede vooruitgang op 4. Omdat dit het laatste weekend 1-AD is had ik gisteren nog even naar 5 capsules verhoogd maar ik werd gelijk onrustig, moe en chagerijnig. Echt niets voor mij dus.

Vanaf maandag ongeveer dus over op de 6-OXO... ik moet nog wel even kijken wat een goede dosering is maar ik denk ook een constante van 4 capsules totdat ze op zijn.


Netjes, hopelijk haal ik dat ook met mijn S1+/anavar kuur...zou er heel tevreden met zijn.

grtz wimpy
 
gaat lekker zo te horen Nite.. :thumb:
 
ik heb een vraagske hoeveel 1-ad pillen zouden jullie mij aanraden per dag.
1ste keer dat ik 1-ad gebruik , en anders nog nooit iets gebruikt.
danku bij voorbaat
 
brahimi zei:
ik heb een vraagske hoeveel 1-ad pillen zouden jullie mij aanraden per dag.
1ste keer dat ik 1-ad gebruik , en anders nog nooit iets gebruikt.
danku bij voorbaat

kijk ff de logboeken door, daar staat meerdere malen een goed en duidelijk schema weergegeven.
 
brahimi zei:
ik heb een vraagske hoeveel 1-ad pillen zouden jullie mij aanraden per dag.
1ste keer dat ik 1-ad gebruik , en anders nog nooit iets gebruikt.
danku bij voorbaat

Ik heb mijn uiteindelijke kuur als volgt aangepast:

1e week: 3
2e week: 4
3e week: enkele dagen 5 en daarna terug naar 4
4e week: 4

5 capsules en meer zorgde ervoor dat ik extreem moe werd, niet meer goed herstelde, geen zin had om te trainen, weinig kon eten en chagerijnig was. Met 4 boek ik goede vooruitgang en voel ik me super maar ik denk dat dit veel per persoon scheelt...
 
Laatst bewerkt:
lees de regels van t board nog eens je mag er niet zomaar naar vragen! Om zoiets kunnen ze dit board opdoeken, lijkt mezelf nou niet zo leuk ;) :)
 
Tijd voor een update...

Hey dudes, het is weer eens tijd voor een update. :D

Ik ben alweer een week of twee bezig met 6-OXO, mijn gewicht zit rond de 89,5 wat dus nog steeds +4,5 Kg betekend. Mijn kracht is langzaam minder aan het worden, de pomp is weg maar ik ben nog steeds sterker dan dat ik was. Ook heb ik weer spierpijn de dag na het trainen zoals vanouds, het klinkt gek maar het voelt super, dit heb ik nog het meeste gemist. ;)

Mijn testosteron is gelukkig ook weer op het oude niveau aan het komen, ik merk dat ik de 'vrouwtjes' weer interessant vind om naar te kijken. In de laatste week van de 1-AD kuur en de 2 weken daarna was dit namelijk echt weg... je kijkt dan wel maar het is ongeveer hetzelfde als kijken naar een vent. Totaal geen 'opwindende' gedachten bij! Evengoed grappig wat het met je doet dat 1-AD.

Ik zit trouwens op een constante dosis van 3 capsules 6-OXO.
 
nite zei:
Mijn testosteron is gelukkig ook weer op het oude niveau aan het komen, ik merk dat ik de 'vrouwtjes' weer interessant vind om naar te kijken. In de laatste week van de 1-AD kuur en de 2 weken daarna was dit namelijk echt weg... je kijkt dan wel maar het is ongeveer hetzelfde als kijken naar een vent. Totaal geen 'opwindende' gedachten bij! Evengoed grappig wat het met je doet dat 1-AD.

Ik zit trouwens op een constante dosis van 3 capsules 6-OXO.

****! Dat wil ik echt niet meemaken! Heb je dat bij alle ph's en as? :(
 
Back
Naar boven