MuscleMeat

Logbook - road to power, strength & conditioning

Bezoekers in dit topic

El Animalus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
665
Waardering
11
Hi,

Geen grote fan van grote inleidingen etc... niet teveel BS verkopen.
Anyway enkele jaren (lees 10 jaar) geleden stevig getraind, ondertussen wat jaren verder, 2 kinderen, vrouwtje en een stevige job bij een grote multinational.. Tussendoor veel gefietst en voornamelijk bodyweight oefeningen blijven doen. Lees hier ook al heel wat jaren mee, sommige periode meer dan andere maar nu toch opnieuw hier terecht gekomen voor bijhouden log, om zo alles wat overzichtelijk te houden voor mezelf en om na te lezen wanneer nodig (progressie, (de)motivatie, voeding, blessures...). Terug naar de oude passie dus vanaf nu, het ijzer.

Op dit moment geen grote stats, voornamelijk focus om blessurevrij alles weer op te starten, vroeger gek genoeg gedaan zonder deftige basis. Gestart met goede ouwe 5/3/1, op dit moment in combi met flex & mobility werk, 2-3x gaan joggen afgewerkt met sprints.
Bevalt allemaal zeer goed opnieuw! Doel is nu eerst naar deftig gewicht op bench, press, deadlift en squat.

Let's go.

Nu in 3de week 1ste cycle 5/3/1.

(Assistance noteer ik enkel laatste sets)

Training 25 aug 2019 7u

upload_2019-8-25_15-18-40.png
 
Training 26 aug 2019 6u

5min crosstrainer & warm-up

upload_2019-8-26_7-52-16.png


Conditioning 18u (bakken)

STR week 4 dag 1 - easy
 
Laatst bewerkt:
Wow. Blast from the past :)
 
27 aug 19

10min flex & mobility werk enkel-schouders
 
Training 28 aug 2019 6u

upload_2019-8-28_13-11-24.png


Conditioning 18u

STR week 4 dag 2
 
Laatst bewerkt:
Mooie rep out. Nog zat mogelijkheid om te gainen.
 
Mooie rep out. Nog zat mogelijkheid om te gainen.
Ja ging lekker!! Voelt goed om rustig op te bouwen alhoewel het wel eens pikt wat extra schijven op te steken. Stick to the program :bow:
 
Training 29 aug 2019 5u15

5min crosstrainer & mobility work & jumping jacks

upload_2019-8-29_10-46-55.png




Conditioning after work out

3x circuit medicine ball slams (12kg/10kg/8kg) - last rep to close failure... pumped!

Done!
 
Die medicin balls lijken me ook pittig.
 
Die medicin balls lijken me ook pittig.
klopt, leuke en stevige afsluiter na een work-out.. heb ook het gevoel er mij even volledig in uit te kunnen leven wanneer je de bal hard op de grond gooit, hou ze dus regelmatig in mijn schema :)
 
Training zondag 1 sep 2019 6u

Deload week / enkele dagen slecht geslapen en voeding wat verkl**t.... Deload komt net op tijd.

upload_2019-9-3_8-15-25.png
 
Die medicin balls lijken me ook pittig.

Bij ons zit ook zo'n mongool die dat regelmatig doet, krijg altijd de behoefte om hem eens wat medicin te geven, beetje valium ofzo.
 
Bij ons zit ook zo'n mongool die dat regelmatig doet, krijg altijd de behoefte om hem eens wat medicin te geven, beetje valium ofzo.

Anders wel pittig als HIIT.
 
Right in them feels :sad:
 
Ja en nodeloos irritant voor de rest van de gym bezoekers :roflol: Maar daar heb jij geen last van natuurlijk :p

Bekijk bijlage 465158

hahaha :fluit: er zijn nog een heleboel andere irritante zaken in de meeste gyms als je het mij vraagt maar je hebt gelijk het kan wat lawaai maken, zeker als het met de grotere medicijnballen wordt gedaan (en dan nog op een platform ofzo). Ik gebruik de kleinere maar zware medcijballen die nauwelijks lawaai maken (denk ik toch :haha:) & het voordeel om 6u 's morgens dat er niet echt veel volk rondloopt..
 
Training 04 sep 2019 5u30

5min crosstrainer & mobility work


upload_2019-9-4_12-51-40.png


Deload done.
 
Training 08 sep 2019 6u30

Cycle 2 - switched to 3 days instead 4 days

5min crosstrainer (wakker worden) & mobility work & 3x abs circuit


High rep good mornings
Weighted sit-ups
Hanging leg raises
Ab wheel
Side bend


upload_2019-9-8_20-38-33.png
 
Training 09 sep 2019 5u45 (fasted)
Conditioning
STR week 3 day 1 (herbegonnen met week 3 - trage opbouw voor gewrichten laten te wennen aan het lopen)


Training 10 sep 2019 6u30 (fasted)

5 min crosstrainer

1568112084733.png


Tabata KB swings 16kg 10 rondjes (thans Rob :-) )
 
Back
Naar boven