AndroidHealthClinic

Logbook - road to power, strength & conditioning

Bezoekers in dit topic

Update

Ziek gevallen deze week dus 2 trainingen overgeslaan, even rusten en zondag weer knallen.
 
Update, alweer even geleden maar hard bezig met andere zaken buiten trainen. Zeer druk gehad rond eindejaar en enkele dagen in buitenland gezeten.
enkele dagen stilgelegen (+- 2 weken) maar toch opnieuw opnieuw hard ingevlogen, doel was met minder tijd fit te blijven en sterker te worden.
3 daagse split + extra dag voor cardio.

Dag 1 is op zondag dus dan doe ik nog wat extra werk, de andere dagen zijn tijdens de week voor het werk (meestal van 7u - 8u), probeer binnen uur alles af te werken.

Bevalt tot nu toe zeer goed, dus doorknallen ;-)


1580240195419.png
 
Nou dan... terug aan de slag maar weer ;)
 
Update, 2 weken out geweest met blessure in schouder/nek (wegens slecht opwarmen tijdens ochtendtraining)
Samen met vakantie er in totaal 3 weken uit geweest en nu voorbije week weer rustig begonnen.
2020 is nog niet het beste jaar geweest voor kracht & conditie :(

Vind ook niet direct opnieuw de balans tussen 3 of 4 keer per weer trainen, had ook het gevoel dat ik van 3x per week full body niet tijdig recupereerde.
Nu kiezen terug naar 5/3/1 wat me enorm bevalt of naar een push/pull/legs split...
 
Doe nou maar gewoon iets :p
 
Klote corona tijden, gyms gesloten... old skool push-ups, BW squats, abs etc doen het voorlopig! Optrekstang besteld bij Gorillasports.nl maar al bijna 2 weken aan het wachten op de bestelling...
 
Corona f*ck kl*te.... weer aant kijken voor home gym maar alles uitverkocht op FS...
Nog niet dood hier :-)
 
Still not dead here ;-) home gym stuk per stuk aan het installeren (niets meer te verkrijgen sinds Corona) + opnieuw deftige bike gekocht om mij op toe te leggen.
 

Bijlagen

  • bike Scott Scale 910 '20.jpg
    bike Scott Scale 910 '20.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 82
  • gym1.jpg
    gym1.jpg
    116 KB · Weergaven: 77
  • gym2.jpg
    gym2.jpg
    113 KB · Weergaven: 66
Core trainig + upperbody
 
Gisteren : 45’ MTB
Vandaag : stretch lower & upperbody
 
Gisteren ; 2u MTB
Zonet strecht & core routine
 
Gisteren : 45km MTB
Nu: core
 
MTB, zondag, maandag, woensdag
Vandaag: core en full body
 
Gym nog niet terug open? Of ga je thuis blijven trainen?
 
Ff weer trainingshoek in geraakt deze namiddag!
 
Whoppaa, full install at home smart trainer (incl Zwift), 1/11 inschrijven voor MTB 100km challenge. Deze week weer begonnen met Full Body te trainen. Doel is 3x per week, focus op conditie en spieractivatie. Vandaag en afgelopen zondag FB getraind.
 
Back
Naar boven