AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Loggen met Tamara

Bezoekers in dit topic

De laaste tijd hoor je haar vaker zeggen dat ze weer eens zoveel kg is afgevallen terwijl ze veel eet. Haar progressie is goed, ze moest dan ook van ver komen. Nu ze hoger in vet raakt gaan haar mentale issues weer een rol spelen en valt ze af. Of kom jij mij vertellen (imnewhere) dat het anders is? Ze werkt momenteel minder, ze is licht van gewicht, ze is een ze, ze kuurt niet, ze heeft niet veel spiermassa, ze is hier diegene die kinderachtig zichzelf voor de gek houdt.
 
De laaste tijd hoor je haar vaker zeggen dat ze weer eens zoveel kg is afgevallen terwijl ze veel eet. Haar progressie is goed, ze moest dan ook van ver komen. Nu ze hoger in vet raakt gaan haar mentale issues weer een rol spelen en valt ze af. Of kom jij mij vertellen (imnewhere) dat het anders is? Ze werkt momenteel minder, ze is licht van gewicht, ze is een ze, ze kuurt niet, ze heeft niet veel spiermassa, ze is hier diegene die kinderachtig zichzelf voor de gek houdt.
Ik (we) krijg(en) daar weinig grip op, afgaande op de posts hier, want die spreken elkaar soms tegen. We zien dus niet het totaalplaatje van wat er werkelijk gaande is. Wat is haar werkelijke intake bijvoorbeeld. Ik weet het dus niet. Ik doelde op de overall progressie van nu vergeleken met een jaar geleden. Dat is een grote sprong voorwaarts.
 
Dit blijft toch wel een vraagteken

Tja... ze had wel al wat gesnoept toch? Zonder te weten wat het was?

Ik (we) krijg(en) daar weinig grip op, afgaande op de posts hier, want die spreken elkaar soms tegen. We zien dus niet het totaalplaatje van wat er werkelijk gaande is. Wat is haar werkelijke intake bijvoorbeeld. Ik weet het dus niet. Ik doelde op de overall progressie van nu vergeleken met een jaar geleden. Dat is een grote sprong voorwaarts.

Klopt, ik reageerde op jouw uitspraak dat volgers hier kinderachtig doen. Wanneer TS er zelf een poppenkast van maakt kan je ook niet verwachten dat dit continue geslikt wordt en men maar serieus blijft reageren. Het is natuurlijk erg sneu dat ze deze aandoening heeft, maar dan nog. In haar geval zou ik niet denken aan wedstrijden, eerst maar eens zorgen dat ze mentaal wat sterker wordt ipv wederom naar een extreem laag bf te cutten.
 
Ik zal vanavond eens m'n voedingsschema posten!
 
3 dagen laag 1 dag hoog
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200424-165936.png
    Screenshot_20200424-165936.png
    88,4 KB · Weergaven: 84
  • Screenshot_20200424-170013.png
    Screenshot_20200424-170013.png
    94,4 KB · Weergaven: 83
Wat voor werk en dagelijkse bezigheden heb je dan Gast 1737 dat je zo’n hoog onderhoudsniveau hebt?
 
op moment geen fysiek werk.. Daarom wil ik wel wat in beweging blijven natuurlijk
Inmiddels wel weer fysiek werk? Ivm dat je daarom de cardio deed. Dan zou je dat nu weer kunnen skippen?
 
Back
Naar boven