Fitness Seller

Contest Log (v) Loggen met Tamara

Bezoekers in dit topic

Wel heftig hoor, niet ongesteld worden omdat je vetpercentage aan de lage kant is. Ik hoop dat je dat niet eeuwig wilt volhouden en dat je ergens later dit jaar wel weer een bulk hebt gepland ?
Bedoel het niet vervelend maar ben gewoon een beetje bezorgd.
 
Wel heftig hoor, niet ongesteld worden omdat je vetpercentage aan de lage kant is. Ik hoop dat je dat niet eeuwig wilt volhouden en dat je ergens later dit jaar wel weer een bulk hebt gepland ?
Bedoel het niet vervelend maar ben gewoon een beetje bezorgd.

Ano_220720 Tamara heeft een verleden met een eetstoornis en heeft heel lang op een verschrikkelijk laag gewicht gezetten ( volgens mij 45 / 48 kg )
Ze heeft hier verschillende keren berichten gepost , zij heeft een coach gehad, een belgische politie agent en deze vond dat ze nog verder moest afvallen .. je raad het al , een meid met verkeerd zelfbeeld, ondergewicht en een coach die haar nog lichter wilde hebben was niet echt goed zeg maar

Zie bijlage uit 1 van haar eerste berichten hier op het forum
Wat heeft Gast 1737 toch al verschrikkelijk goede stappen gezet als je onderstaande met haar huidige shape bekijkt
 

Bijlagen

  • IMG_20181223_070520.jpg
    IMG_20181223_070520.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 148
Ooh sorry ik kende de voorgeschiedenis niet en wilde niemand kwetsen. Ik schik ook echt van die ene foto. Dan is er inderdaad sprake van vooruitgang ! Ik ben een watje, ik heb er moeite mee om te zien dat Mensen zo de grenzen van hun lijf op te zoeken.
Maar heel veel succes Tamara !
 
Laatst bewerkt:
nog even wat kleur pakken en het lijkt al stukken gezonder. goed verschil al!
 
7% lijkt mij ook niet indd..

Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, het gaat uiteindelijk om het eindresultaat toch:)

Menstruatie kun je ook verliezen door het gebruik van sarms/aas (wat je in een ander logje aan gaf).
 
Laatst bewerkt:
Ja, dit had ik ook gelezen.. oftewel kan hij niet meten xD maar dat denk ik wel want this een wedstrijd coach!
Dat zegt helaas niets :roflol: Heb er helaas ervaring mee. Als je maar door dezelfde persoon laat meten, dan weet je in ieder geval hoe je progressie is.
 
Ano_220720 Tamara heeft een verleden met een eetstoornis en heeft heel lang op een verschrikkelijk laag gewicht gezetten ( volgens mij 45 / 48 kg )
Ze heeft hier verschillende keren berichten gepost , zij heeft een coach gehad, een belgische politie agent en deze vond dat ze nog verder moest afvallen .. je raad het al , een meid met verkeerd zelfbeeld, ondergewicht en een coach die haar nog lichter wilde hebben was niet echt goed zeg maar

Zie bijlage uit 1 van haar eerste berichten hier op het forum
Wat heeft Gast 1737 toch al verschrikkelijk goede stappen gezet als je onderstaande met haar huidige shape bekijkt
Dankje keep you posted
 
Das pech, wedstrijd weg....
 
Back
Naar boven