XXL Nutrition

Contest Log (v) Loggen met Tamara (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik eet gemiddeld rrond de 3600 als ik me niet vergis..
Dan kan je niet 1,3 kg in een week verliezen....

van 1 weekje wat minder zwaar trainen kan dat ook niet.

Probeer t een beetje op gewicht te houden. Je bent zo enorm vooruit gegaan en t zou zonde zijn als je nu terugvalt.
 
Dan kan je niet 1,3 kg in een week verliezen....

van 1 weekje wat minder zwaar trainen kan dat ook niet.

Probeer t een beetje op gewicht te houden. Je bent zo enorm vooruit gegaan en t zou zonde zijn als je nu terugvalt.

Ga zeker niet terugvallen!! stress zal er ook wat mee te maken hebben!! maaar hup hup meer massa!!! :D
 
1,3 kg in een week afvallen op 3600 KCal/dag? Ik blijf me verbazen over jou.
Ik twijfel sterk of die 3600 KCal juist zijn. Of doe je 20 uur cardio per week?
 
1,3 kg in een week afvallen op 3600 KCal/dag? Ik blijf me verbazen over jou.
Ik twijfel sterk of die 3600 KCal juist zijn. Of doe je 20 uur cardio per week?
Heb even m'n mail opengedaan. Dit zijn de calorieën die ik nu eet..
Cardio 3x20min... maar meestal 4
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200321-215606.png
    Screenshot_20200321-215606.png
    42,1 KB · Weergaven: 89
En je eet ook alles? Ja weet je je valt af dus er klopt iets niet aan je verhaal. Maar dat snap je zelf ook wel. Blijft moeilijk he meid. Je ziet er echt tien x beter uit, doorgaan met het plan!
 
En je eet ook alles? Ja weet je je valt af dus er klopt iets niet aan je verhaal. Maar dat snap je zelf ook wel. Blijft moeilijk he meid. Je ziet er echt tien x beter uit, doorgaan met het plan!


Jaaa ik eet alles hoor. Behalve deze week m'n 25 gr. Dextrose vergeten mAh bohh xD
 
Why dafuq 274 eiwit???
 
4,7 gram per kg in de bulk

Ik kan mij niet voorstellen dat ze dit schema volgt en voorgeschreven heeft gekregen.
 
Je bent al langer hier op t forum...
2-2.5 gr per kg bw is zat....jij heb genoeg aan ongeveer de helft....
 
Sorry ..
Was te snel met reageren.. maar als dit voor mij werkt.. ?
Nogal een kans op nierstenen en andere problemen bij heel hoge eiwit inname, veel water drinken is dan zeker belangrijk.
iederen zijn eigen methodes natuurlijk, het zal vast en zeker wel werken dat is aan de resultaten wel te zien. Maar naar mijn mening is het een onnodige extra belasting op je lichaam.
 
Back
Naar boven