XXL Nutrition

Contest Log (v) Loggen met Tamara

Bezoekers in dit topic

Oh sorry hoor xD
Neen gewoon op net boven onderhoud aan eten..
Wil meer massa pakken!!
Maar door m'n verleden is het een beetje bergaf, bergop... Qua voeding ..
Maar je ziet toch de lijn dat je afvalt dus je eet niet boven je onderhoud .

Je verleden zal lastig blijven maar heb je er wel een goed plan voor? Weet je waar je valkuil ligt en krijg je daar begeleiding bij en pas je zo nodig weer aan?
 
afvallen op dik 3000 kcal doe je goed zeker voor een vrouw :P wat is je geheim ?
 
afvallen op dik 3000 kcal doe je goed zeker voor een vrouw :P wat is je geheim ?
Die dik 3000 KCal was de geplande intake. Ik vermoed dat de werkelijke intake aanzienlijk lager lag, anders verlies je geen 2 kg in 2 weken.
 
Die dik 3000 KCal was de geplande intake. Ik vermoed dat de werkelijke intake aanzienlijk lager lag, anders verlies je geen 2 kg in 2 weken.
dan nog cutten op 3000 kcal , nu ik bijna niet meer kuur kom ik op 3000 kcal gewoon aan . Maar idd intake zal waarschijnlijk minder zijn van wat geplanned staat
 
dan nog cutten op 3000 kcal , nu ik bijna niet meer kuur kom ik op 3000 kcal gewoon aan . Maar idd intake zal waarschijnlijk minder zijn van wat geplanned staat
wat is bijna niet meer kuren? :p
 
dan nog cutten op 3000 kcal , nu ik bijna niet meer kuur kom ik op 3000 kcal gewoon aan . Maar idd intake zal waarschijnlijk minder zijn van wat geplanned staat
Kuurde jij? :eek:
 
and she is gone.
 
Ik ben ook wel benieuwd naar je effectieve intake.
Kun je je weekschema qua voeding misschien eens posten?
Of is dat top secret?
 
and she is gone.
Dat zou jammer zijn. Op instagram zie ik toch een mooie progressie en nu een gezond vetpercentage. Ik vraag me wel af of het verstandig is om naar een echte bodybuilding wedstrijd toe werken in het najaar, gezien haar recente verleden met eetproblemen. En het zou ook helpen als sommigen hier wat volwassener en on-topic zouden reageren...
 
Dat zou jammer zijn. Op instagram zie ik toch een mooie progessie en nu een gezond vetpercentage. Ik vraag me wel af of het verstandig is om naar een echte bodybuilding wedstrijd toe werken in het najaar, gezien haar recente verleden met eetproblemen.
Ik vind de progressie ook best wel netjes tbh 👍
 
Back
Naar boven