AndroidHealthClinic

Logje JW + PRO anabol

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Doe ik en het gaat lekkaaahhhh.
Ik oel mij vanaf het gezeik een monster en het gaat steeds beter en beter
 
Ik heb dezelfde combo gebruikt, namelijk 2 potjes JW en 2 Potjes ProA verspreid over 2 maanden.

Ten eerste: Er zitten geen verzwakte anabolen verstopt in JW. 3 Versies geleden (groen pillen) zat er dianabol verborgen in JW. Sindsdien zit er geen diana meer in. Hier zijn al zoveel topics over gemaakt.... Wordt eens tijd dat mensen dat snappen :rolleyes:.

De combi JW+PA is vrij goed. KWa massa zul je er niet veel van aankomen. Ik merkte dat mijn motivatie verbeterde en daarnaast zag ik er voller + wat droger uit. Kwa kracht heb ik toen ook vooruitgang geboekt, maar dat moet ook als je zwaar traint en extra gemotiveerd ben.

Jammer dat de meeste leveranciers de prijzen van ALRI vrij hoog hebben liggen. Mijn advies is dan ook om beter voor een creatine + nitric oxide product te gaan, omdat je hier meer massa mee zult boeken en daarbij ook gemotiveerd met ijzer kunt gooien in de gym.

Door de jaren heen heb ik duizenden euries aan supps uitgegeven, puur uit nieuwsgierigheid. Mijn mening is dat je het simpel bij eiwitten + creatine + pomp productje moet houden, want deze werken meestal!

Gewoon 2 maanden knallen op bijvoorbeeld Labrada Supercharge + Green magnitude van controlled Labs, daarna 1/1,5 maand rust en weer opnieuw met bijvoorbeeld No-Xplode + Sizeon Gaspari..... Zo steeds afwisselen..

MAarjah suc6 met je combi ;)
 
thnx m8 als het mij tegen gaat vallen op het eind koop ik deze dure zooi
ook niet meer
 
Update 2e week

Ik zit nu in de 2e week.
Geen kracht verschil wel zie ik er voller en droger uit
en ik heb wat meer pomp.

Dit werd ook door meerdere personen in de gym tegen mij gezegt.
Bij de training was ik vandaag totaal niet gefocust. Ik wat moe
maar ben niet achteruit gegaan.
 
In welke mate kan je hier dan kracht bij winnen? Valt dat te vergelijken met crea?
En voller en droger is subjectief...
 
Voorige keer had ik wel kracht gains bij JW na 2 week.
Ongeveer 5tot10% meer kracht.

Maar ik ga er vooral voller van uit zien en heb meer pomp.
Dat ik droger word snap ik zelf ook niet...
 
in Jw zit wel degelijk iets van een hormoon in, heb het zelf een tijdje gebruik en mijn tepels werden gevoelig en heb nu zelfs een verharding achter me linker tepel.
 
In de oudere badges zaten in ieder geval pre-cursors.
 
in Jw zit wel degelijk iets van een hormoon in, heb het zelf een tijdje gebruik en mijn tepels werden gevoelig en heb nu zelfs een verharding achter me linker tepel.
Nooit last van gehad
Blijkbaar ben jij er dan gevoelig voor.
 
Nooit last van gehad
Blijkbaar ben jij er dan gevoelig voor.

Schijnbaar wel heb toen wat nolvadex weten te krijgen en is nu een stuk minder.
 
Om even zekerheid te geven over de ingrediënten van Jungle Warfare:

Er zit onder andere in: 17a-Methyl-5a-Dehydro-Etiocholan-4,6-Dien-3-One- 17-Ol
Etiocholan is de oude benaming voor androstan, dan wordt het dus 17a-Methyl-5a- Dehydro-androstan-4,6-Dien-3-One- 17-Ol.

De benaming klopt ook niet helemaal want de 5a betekend dat het androstan skelet 5a gereduceerd is. Het moet eigenlijk zijn:

17a-Methyl-6-dehydro-5a-androstan-4,6-dien-3-one-17-ol en dat is dus 6-dehydromethyltestosteron.
 
Oke thnx. Maar ik heb het idee dat het nu weinig doet tegenover een tijd trug.
mischien iets voller maar helemaal geen kracht winst
Ik hoop dat pro anabol meer doet. Iig geen jw meer voor mij te duur
voor wat je trug krijgt. Sups moeten echt wel goedkoper worden anders neemik
op den duu spul wat wel werkt vor minder geld
 
de jw die je nu hebt is ook niet meer dezelfde als die van vroeger hé, is een afgezwakte vorm. en je komt net van je winnie kuur af dat kan er ook wel mee te maken hebben dat de gains nu minder zijn. Ik heb zelf pro anabol eens gestackt met hemotropin & testropin en daar 3kg van over gehouden.
 
Pro anabol doet ook vrij weinig tot niets.
Ik merk niets van deze stack weg gegooid geld dus.
Vanaf nu ga ik ook niet meer voor fancy sups maar bewaar ik wel
het geldvoor spul wat wel zijn woord na komt.

Creatine monohydrate
Wei eiwitten
en aas

Hier mag een slotje op
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven