Fitness Seller

Logje kelei's trainingschema! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus bij dag 1 5 oefeningen allemaal 50 reps uitgevoerd met een gewicht waar je net 10 reps mee kan uitvoeren?
Ik ben benieuwd heb er wel een gedachte bij, maar je manier van traininen maakt me wel nieuwsgierig.
 
Dus bij dag 1 5 oefeningen allemaal 50 reps uitgevoerd met een gewicht waar je net 10 reps mee kan uitvoeren?
Ik ben benieuwd heb er wel een gedachte bij, maar je manier van traininen maakt me wel nieuwsgierig.

Jup , en dan maar 30seconde rust tussen de setjes
 
Gewicht : 75.0 KG

Incline bench : 50kilo 10,7,4,6,7,6,6, 4 = 50 , volgende workout zelfde gewicht aanhouden.
Flat bench: 70kilo 8,3,6,4,3,3,3,3,2,3,3,4 = 45 , volgende workout iets lager gewicht.
Plate loaded shoulder press: 20 kilo 10,7,6,6,6,6,5,4 =50 , te makkelijk, iets zwaarder next time
Skullcrusher 15 kilo 10,8,8,6,4,6,5,3 =50, volgende training iets zwaarder
Rope pressdown 20kilo 10,7,6,5,6,6,5,5=50 kan ook iets zwaarder volgende x

Goed uitgeput, op naar de volgende workout!
 
Laatst bewerkt:
Ivm kerst de afgelopen 2 dagen niet kunnen trainen.

De workout van vandaag:

WideGrip pullups: 6,4,3,2,3,2,3,3,2,3 = 31. Volgende keer 35 en zo steeds verhogen.
Roeien 50kg: 10,5,5,4,4,4,5,5,5,4 = 51. Hetzelfde gewicht aanhouden.
WideGrip latpulldown 35kg : 10,5,4,4,5,4,3,4,4,5,4 = 52, zelfde gewicht aanhouden
Achterste kop schouder 12.5kg : 10,8,5,5,3,3,4,6,4,3 = 51, zelfde gewicht aanhouden
Dumbbellcurls 10kg ( arm op een bankje) : 10,8,5,5,3,3,4,6,4,3 = 51 rechts
Dumbbellcurls 10kg ( arm op een bankje) : 10,8,6,5,5,4,4,5,4 = 51 links

Morgen LegDay!
 
Hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig? Ik heb zijn schema ook al eens bekeken, en het leek me wel interessant. Probleem is dat ik niet graag langer dan een uur train, en deze manier van trainen lijkt me erg lang te duren. Of vergis ik me?
 
Hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig? Ik heb zijn schema ook al eens bekeken, en het leek me wel interessant. Probleem is dat ik niet graag langer dan een uur train, en deze manier van trainen lijkt me erg lang te duren. Of vergis ik me?

Omdat de rustperiodes zo kort zijn valt het best mee.
Heb nu 2 trainingen achter de rug die allebei tussen de 80 en 90 minuten duurden.
De manier van trainen bevalt me wel, nu nog kijken of ik er hard op vooruit ga!

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 19:43 ----------



:thumbs:
 
Omdat de rustperiodes zo kort zijn valt het best mee.
Heb nu 2 trainingen achter de rug die allebei tussen de 80 en 90 minuten duurden.
De manier van trainen bevalt me wel, nu nog kijken of ik er hard op vooruit ga!

:thumbs:

90 minuten is wel wat lang, zeker nu het examenperiode is. Vooral in combinatie met dat 5 keer per week trainen. Maar ik blijf dit log volgen om te kijken wat je progressie is, en als het me bevalt dan begin ik er half februari ook mee.
 
Legworkoutt:

Opzettelijk wat lichtere gewichten gepakt dan normaal, omdat het bij benen toch verdomd moeilijk is om met 30 seconden rust mn max te pakken.

Hacksquat 115kg: 10,6,6,5,5,5,5,4,4 = 50x , volgende keer 120kg.
Leg extension 20kg: 10,6,6,5,5,6,5,4,4 =51x, zelfde gewicht aanhouden.
Seated legcurls 50kg: 10,6,8,7,8,7,7,7= 60x, gewicht was te licht, next time 60kg.
Seated calfraises 20kg: 20,10,12,8,12,8,10 = 80, volgende training hetzelfde gewicht met 90 reps proberen.

Morgen rusten, zondag pushdayy
 
Ik was dit logje al even aan het volgen. Ben zeer benieuwd naar de progressie die je met dit schema boekt. Maar je hebt nu al even niet meer gepost? Heb op het forum van bodybuilding.com ook een log gevonden van iemand die dit schema volgde. Die was allesbehalve positief. (kracht veel afgenomen) Wat vind jij nu van dit schema?
 
Vanaf 28 december helaas niet meer getraind. eerst ivm nieuwjaar en vervolgens drukte met werk & studie. was ook een beetje mn motivatie kwijt.

Vandaag weer een knallend begin maken.

Today pushday!
 
In.

Legworkoutt:

Opzettelijk wat lichtere gewichten gepakt dan normaal, omdat het bij benen toch verdomd moeilijk is om met 30 seconden rust mn max te pakken.

Hacksquat 115kg: 10,6,6,5,5,5,5,4,4 = 50x , volgende keer 120kg.
Leg extension 20kg: 10,6,6,5,5,6,5,4,4 =51x, zelfde gewicht aanhouden.
Seated legcurls 50kg: 10,6,8,7,8,7,7,7= 60x, gewicht was te licht, next time 60kg.
Seated calfraises 20kg: 20,10,12,8,12,8,10 = 80, volgende training hetzelfde gewicht met 90 reps proberen.

Morgen rusten, zondag pushdayy
Rust staat niet vast, gewoon zelf aanvoelen wanneer je weer 3 reps kan. Vergt even wat uitprobeerwerk, maar het is het waard. Waarom OHP ipv side laterals?
 
@Qxx ik begrijp wat je bedoelt, maar 30 seconden is vaak wel n goed uitgangspunt.

OHP?? Side lateral raises heb ik nooit een goed gevoel bij, vandaar.

Ipv incline bench ga ik voortaan beginnen met decline, incline laat ik er voorlopig uitliggen. Wil me meer focussen op de onderkant.

Schema voor vandaag:
Incline benchpress
Flat bench
Shoulder press
Skullcrusher
Rope pressdown

Qua gewichten kan ik nog niet veel zeggen, weet niet hoeveel ik verzwakt ben in de afgelopen 2/3 weken. dat zie ik straks dan wel weer.
 
Decline benchpress 60kg x 50. Ging aardig, volgende keer hetzelfde gewicht aanhouden.
Benchpress 50kg x 50kg. Ging goed. volgende training dit gewicht aanhouden en de training daarna verhogen.
Shouderpress 20kg x 50kg zelfde gewicht aanhouden
Skullcrushers 20kg x 30. te zwaar, volgende keer toch 17.5 pakken
Rope pressdown, 15kg x 50 nieuwe apparaat. plate-loaded is het nu dus daarom ook meteen zwaarder. Kan volgende keer wel iets zwaarder.

Tevreden over de workout, na twee weken niks doen is dit toch een mooie comeback vind ik
 
@Qxx ik begrijp wat je bedoelt, maar 30 seconden is vaak wel n goed uitgangspunt.

OHP?? Side lateral raises heb ik nooit een goed gevoel bij, vandaar.

Ipv incline bench ga ik voortaan beginnen met decline, incline laat ik er voorlopig uitliggen. Wil me meer focussen op de onderkant.

Schema voor vandaag:
Incline benchpress
Flat bench
Shoulder press
Skullcrusher
Rope pressdown

Qua gewichten kan ik nog niet veel zeggen, weet niet hoeveel ik verzwakt ben in de afgelopen 2/3 weken. dat zie ik straks dan wel weer.
OHP is overhead press/shoulder press/whatever. Is je uitvoering wel goed bij de side laterals? Probeer anders 's upright row. Een isolatieoefening voor je zijkant is wel nodig in dit schema.
 
Back
Naar boven