MuscleMeat

Logje PT-141 ofwel Melanotan 2.

Bezoekers in dit topic

NewdawN

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2009
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
91kg
Logje mt2 zomer 2013.


Man, type 2/3 neigt naar 3, van me zelf lichte donkere tint met wel sproeten, vroeger was ik type 1.
1.92, 90 kg, 21 jaar. Afkomst : NLD

4 Juni 2013

eerste injectie : 0.2 8:50 PM

10:45 : nauwelijks tot geen bijwerkingen. mss een beetje dizzy, maar eigelijk dus niks.

5 Juni 2013.

0.2 10:00 PM

6 Juni

0.3 : 02:00 AM.

Nog steeds geen bijwerkingen, wel al bruiner in gezicht.

7 juni

0.3 uurtje of 2 in de middag.

Niet veel verschil, wel al bruiner op handen, maar ik heb van me zelf ook al kleur.

8 Juni

In de ochtend om 9 uur.

Ben die dag nart strand geweest en ben helemaal bruin op armen en gezicht.

Totaal : 1,3 geschoten.

Nog helemaal geen bijwerkingen gehad.

Ik ga nu al over op onderhoud, ik ben al helemaal bruin naar eigen mening en vind het niet mooi om overdreven bruin te zijn.

Ik merk wel dat ik goed reageer op de peptide, ik lees dat sommige mensen na 10mg nog geen sproet zijn opgeschoten.

Zonder kankerkans zonnen, weinig blootstelling aan de zon en wel goed bruin, voor mij de reden om dit af en toe te gebruiken, ook omdat ik veel buiten werk.

Groetjes Newdawn.
 
Ga je het met foto's bij houden?
 
Ga je het met foto's bij houden?

Eventueel, ik zie het nut er niet van in(ben al brun). eventueel van mijn handen elke dag een foto maken en dan vergelijken.
 
Waarom staat er pt-141 in de titel?
 
Waarom staat er pt-141 in de titel?

Precies, dit is niet hetzelfde. Pt141 is een deel van de eiwitstructuur van MT2 nl het deel dat voor coïtusuele opwinding zorgt. MT2 heeft dit ook maar geeft ook bruining en dit doet pt141 niet.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 23:51 ----------

.

Totaal : 1,3 geschoten.

Welke eenheid, 1.3 zegt niks.
 
mg is aannemelijk.
 
Zonder kankerkans zonnen,

Dit statement gaat me echt te ver voor een onderzoeks product waar nog lang niet alle veiligheidstest mee gedaan zijn. Een van de punten uit die test is meerdere moedervlekken en moedervlekken hebben ergens verband met huidkanker. Dit is een van de punten die wetenschappers onzeker maakt over dit product in relatie tot kanker.

Ik gebruik het ook en ik denk dat het vrij veilig is maar het is en blijft een product waar je zelf proefkonijn bent imo.
 
Back
Naar boven