XXL Nutrition

Logje rad 140 + kennismaking (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Foxdemon

Novice
Lid geworden
18 mrt 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hey allemaal, mijn naam is Foxdemon en ik wil hier een klein logje van mijn eerste (sarm)kuur bij gaan houden. Zowel om alles voor mezelf overzichtelijk te houden als info voor anderen.(het is tenslotte een onderzoek)

Mijn stats aan het begin waren 81kg op 14-15% bf. 31 jaar trouwens.
Ik eet tijdens de kuur op mijn natuurlijk onderhoud. Wat tijdens de kuur dus onder onderhoud zal zijn. Mijn doel is dan ook om wat te zakken in bf, en daarbij hopelijk iets aan droge massa te pakken.

Ik ben op het moment 3 weken bezig met de rad140. Eerste 2 weken op 10mg ed. Daarna na de 20mg ed gegaan, aangezien bijwerkingen zo goed als uitbleven. Al die tijd strak aan het voedinsschema gehouden, op een enkele cheatmeal na.

Na drie weken: weeg nu 82 kg en ben echt al een stuk droger geworden. Nog niet gemeten maar er is zeker 1-2% bf af, wat je vooral goed ziet om/op de spieren. Door een kleine blessure (schouder) de laatste week iets minder en minder zwaar kunnen trainen, maar toch zie je resultaat.

Tijdens de workout gaat het dan ook erg lekker. Lekkere pomp, kan zwaarder en meer reps als normaal, en als je het dan ook nog in de spiegel ziet is het natuurlijk erg lekker.

Wat bijwerkingen betreft:
De dag dat ik de eerste dosis nam, merkte ik meteen in de douche een paar haren meer dan normaal. Miss dat ik er nu meer op let, maar je komt het meer tegen op internet en het is zeker het vermelden waard. Het is niets om over naar huis te schrijven, maar ik ben er normaal niet gevoelig voor(mpb), dus als je dit wel bent kan je hier rekening mee houden. Het is overigens minder geworden sinds ik mijn dosis verhoogd heb naar 20mg ed.

Voor de rest nog geen bijwerkingen, geen onderdrukking, zelfs geiler als normaal.

(Wordt vervolgd)
 
Wat bijwerkingen betreft:
De dag dat ik de eerste dosis nam, merkte ik meteen in de douche een paar haren meer dan normaal. Miss dat ik er nu meer op let, maar je komt het meer tegen op internet en het is zeker het vermelden waard. Het is niets om over naar huis te schrijven, maar ik ben er normaal niet gevoelig voor(mpb), dus als je dit wel bent kan je hier rekening mee houden. Het is overigens minder geworden sinds ik mijn dosis verhoogd heb naar 20mg ed.
Dacht je nu echt dat je de eerste dag dat je RAD neemt al haarverlies zou hebben? Dat is dan echt toevallig ofwel beeld jij je dat in. Het is alleszins geen bijwerking. Indien je haarverlies zou hebben van sarms of anabolen, is dat een proces dat na een tijdje geleidelijk aan begint. En sinds je de dosis verhoogt, is het minder. Het zou dan juist erger moeten worden. Nog een reden dat het iets met je RAD te maken heeft. Graag een serieuze objectieve log aub.
 
Ik schrijf gwn wat ik ervaar. Na het douchen maak ik altijd de douche schoon en vind er haar waar ik dat normaal nooit vond. Ik ben het ook vaker op internet tegengekomen in forums, waar ze het na 1 a 2 dagen over hair shedding hebben. Het is ook een vaak vermelde bijwerking van rad 140.
 
Ik schrijf gwn wat ik ervaar. Na het douchen maak ik altijd de douche schoon en vind er haar waar ik dat normaal nooit vond. Ik ben het ook vaker op internet tegengekomen in forums, waar ze het na 1 a 2 dagen over hair shedding hebben. Het is ook een vaak vermelde bijwerking van rad 140.

Onmogelijk. Ik denk eerder dat je de dag ervoor de douche vergeten bent schoon te maken :)
Als het al zo zou zijn (wat het niet is) zou het haarverlies zeker niet afnemen op een hogere dosis.
Je maakt je een beetje te druk over een nogal mild product.
Succes, hopelijk doet het wat voor je
 
Ik schrijf gwn wat ik ervaar. Na het douchen maak ik altijd de douche schoon en vind er haar waar ik dat normaal nooit vond. Ik ben het ook vaker op internet tegengekomen in forums, waar ze het na 1 a 2 dagen over hair shedding hebben. Het is ook een vaak vermelde bijwerking van rad 140.
Minder op internetforums lezen waar je alles met een korreltje zout moet nemen.
 
Toen ik Rad140 van een bepaald merk gebruikte had ik na 1 dag ook al last van wat haaruitval. Duidelijk te zien bij het kammen. Het kan dus weldegelijk alleen is de vraag of er wel echt Rad140 in de capsules zat....
 
Toen ik Rad140 van een bepaald merk gebruikte had ik na 1 dag ook al last van wat haaruitval. Duidelijk te zien bij het kammen. Het kan dus weldegelijk alleen is de vraag of er wel echt Rad140 in de capsules zat....
Medicatie voor chemokuur, misschien. :D
 
Foxdemon heb je ook foto's van voor/tijdens/na de kuur? Ben wel benieuwd naar de progress :flex:
 
Back
Naar boven