XXL Nutrition

Logje Rad-140/LGD-4033/MK-677

Bezoekers in dit topic

katanga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
53
Waardering
7
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik ga een dezer dagen starten met een SARM cycle. Ik heb geen ervaring met AAS, SARMS,... en ga dus beginnen met een SARM cycle om te weten hoe mijn lichaam reageert (vooral op de androgene effecten).

Ik ben 33j, 1,83m, weeg 83kg en heb ongeveer 7 jaar ervaring met gewichttraining (ervoor modderde ik maar wat aan).

Ik zal tijdens de cycle heel clean eten, ook enkel plantaardige bronnen met een kcal doel van ongeveer 3000 per dag (K:40%, E:40%, V20%) en naarmate ik aanvoel zal ik het aantal kcal verhogen en dus ook mijn inspanningen naar workouts (door snellere recuperatie). Ook doe ik in de werkweek steeds aan IF (feeding window tussen 18u en 22u)
Ik neem ook elke dag een multivit en multimin.

Ik fiets (woon-werkverkeer) een 300km per week en doe een 5 tal workouts per week.
Begin van de week zijn de workouts meer op compound oefeningen gericht en zwaar. Na het explosieve op te werken in mijn workouts werk ik met een hoger aantal reps en gecontroleerde geisoleerde bewegingen, met focus op het negatieve gedeelte.

12W Cycle
LGD-4033 (Ligandrol): W1-12 ED 10mg
RAD-140 (Testolone): W1-12 ED 20mg
MK-677 (Nutrabol): W1-16 ED 25mg

AI
Aromasin (Exemestane)

PCT
Clomid (Clomiphene Citrate) : W13-16 25/25/12,5/12,5
Nolvadex (Tamoxifen): W13-16 20/20/10/10
MK-2866 (Ostarine): W13-16 ED 12,5mg

Al zeggen ze dat er zo goed als geen androgene effecten zijn, toch lees ik veel gevalletjes van gyno en natuurlijke test onderdrukking. Dus daarom de AI on cycle en PCT.

Mijn doel is duidelijk een bulk, ik heb de laatste 2 jaren het gevoel dat ik mijn grens bereikt heb en ik wil deze proberen doorbreken.

Ik zal zoveel mogelijk bijhouden in een Excel van voeding, slaap, gevoel, bloeddruk,... maar ook foto's.

Een bloedonderzoek ervoor en erna mis ik een beetje. Weet iemand of er een manier is om dit gemakkelijk te verkrijgen? De huisdokter doet dat niet zomaar en als ze het doet is het meestal met de zaken die zij belangrijk vindt te onderzoeken.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

de aromasin op 12,5 mg EOD is wat mij betreft totaal niet nodig. Ben bang dat je zo je oestrogeen volledig crasht. Zou pas na een week of 4-5 mogelijkerwijs 2 x per week 10mg aromasin pakken ALS je al ergens last van hebt. Je hebt het met deze compounds gewoon niet nodig.
 
Thx, klinkt logisch, dan hou ik het gewoon gereed voor wanneer het nodig is.
Het kan zijn dat ik de Testolone nog naar 30mg breng afhankelijk van de resultaten na 4weken.
 
Doe het maar zo, is echt beter. Je hebt tenslotte je oestrogeen ook nodig om spieren te bouwen en met jouw kuurtje kan het prima zonder aromasin
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste heb je bij gebruik van Sarm's geen aromasin nodig en ten tweede ga je na een sarmkuur tijdens je nakuur ook niet terug een sarm (ostarine) gebruiken.
 
Ten eerste heb je bij gebruik van Sarm's geen aromasin nodig en ten tweede ga je na een sarmkuur tijdens je nakuur ook niet terug een sarm (ostarine) gebruiken.

Gebaseerd op de research/theorie die bestaat, niet. Maar dat is ook bij een lagere dosis en 1 SARM. Gebaseerd op ervaring van anderen is dat in sommige gevallen wel zo. Anyway, ik heb het toch liever bij de hand. Ik heb geen ervaring en de ene persoon is de andere niet.

Ostarine is veel milder dan LGD en RAD en ik steek die in de PCT voor het behouden van krach en helpen bij de recuperatie.
 
In, ben wel benieuwd wat je dit zal brengen.
Oktober wil ik ook een bulk cycle doen.
Lgd met proviron, daarbij twijfel ik voor rad140 of mk677.
 
Aan het plannen om volgende week te beginnen, vooral maaltijden preppen enzo.
Ik was deze week nog volop bezig met thuiswerken (terras, verven,..) en dat gaat anders alleen maar storen.
Wanneer ik begin laat ik het hier weten.
 
Deze ochtend @ 6:45 begonnen:
LGD 10mg en MK-677 25mg
Morgen voeg ik de RAD eraan toe, ik wou gewoon zien of ik niet reageerde (al is het een korte periode) voor ik een 2de toevoeg.

Eergisteren zware DL's gedaan en gecontroleerde isloatieoefeningen voor rug. Gisteren BP en isolatie voor borst.
Vandaag zal het zware OHP zijn en isolatie voor armen.

Te vroeg om nog maar iets vast te stellen, maar ik start nu ook mijn voeding, slaap, training log...
 
Vandaag RAD 20mg toegevoegd.
Ik was MK677 al gewoon van smaak, maar die LGD en RAD zijn echt niet te smaken.
Ik spuit ze nu zo ver mogelijk achteraan in mijn keel (weg van de smaakpapillen), maar ik heb hier een half uur staan hoesten.
Morgen meng ik ze gewoon in een glas met water denk ik.

Gisteren mijn eten in orde gebracht en ik ga het redelijk monotoom houden.
3044 kcal
k: 427g waarvan simpele suiker, vooral fructose 74g
e:178g
v: 54g
vezels: 62
Water per dag is minimum 2L

Training gisteren was gruwelijk.
 
Met nutrabol had ik al ervaring. Dosering was 25mg.
Je krijgt soms enorme honger-aanvallen (bij mij was dat wel na 2-3 weken, niet direct zoals de meeste beschrijven), maar dat was ik ook al gewoon met IF. De honger is soms wel niet niet weg te krijgen, zelf als je veel eet. Het mimict dan ook greline, dus logisch.
Het andere effect dat ik vooral waargenomen heb is dat je er echt heel levendige zotte dromen van krijgt. Een beetje zoals bij de stof psilocybine als je wakker bent, sommige kunnen die dromen misschien niet aan. Maar het was niet zoals meerdere beschrijven dat ze er dieper van gaan slapen zoals ik ondervonden heb bij phenibut (toen je nog echte kon vinden).
Daarnaast stoppen je haar en nagels niet met groeien. Voor recuperatie en spiergroei heb ik persoonlijk geen verbeteringen gezien.

Vandaag de sarms in een glas met water gemengd en geen last gehad van mijn keel, de smaak was ook beter te verdragen.
Ik heb mijn IF protocol ook aangepast naar dat van Martin Berkhan en ga dus op rustdagen meer vet verbruiken. Dus een kleine macro shift van koolh naar vet. 5 trainingsdagen en 2 rustdagen.
 
Dus het heeft niet echt een grote toevoegde waarde? Aangezien mk677 vrij prijzig is
 
Ik leef redelijk gezond en doe al IF wat een gelijkaardig effect geeft (ik vast ongeveer 19u en na 8u is GH op maximum), dus misschien maakt het wel een verschil voor iemand die minder gezond leeft/ouder is/geen IF doet.
Maar voor mij heeft het idd niet direct een toegevoegde waarde.
Ook is 25mg een beetje de piek. Voor zover de studie gaat en wat ik gelezen heb is er geen verdere verbetering als je hoger/lager gaat.
Maar je kan altijd eens een paar weekjes experimenteren, ik heb al vaker gemerkt dat er een groot verschil kan zijn van persoon tot persoon.
 
Zware ochtend gehad, ik ben normaal heel scherp in mijn hoofd, maar nu heel verstrooid en vooral enorm gassig. Daarnaast heb ik wel veel energie.
Ofwel heeft het te maken met verhoogde gram eiwit, verhoogde gram vezels ofwel die "good mornings" die ik gisteren in mijn rug workout geïntroduceerd heb.
upload_2017-8-28_10-27-15.png
 
merk je al iets qua kracht? fysiek? herstel?
 
Het is nog te vroeg om bepaalde dingen vast te stellen.
Ik heb meer energie en ik voel alsof ik elke dag zou kunnen trainen, ook voelen bepaalde spieren harder aan.

Maar dit kan ook te maken hebben met mijn voeding die nu op punt staat en een surplus heeft of mijn training die heel consistent is.
Ik hou alles in elk geval bij in mijn Excel, myfitnesspal en ben ook aan het registreren via Polar tracker om te zien of er daar verschillen zijn (hartritme, recuperatie, slaap,...).

Ook een raar gevoel gehad in mijn ballen maandag, maar dat is verdwenen na een paar uur. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft.
 
76 km fiets per dag. Daar moet je karakter voor hebben. Ik doe 50km per dag (4 keer per week naar het werk) en vind dat al veel in combinatie met krachttraining. Ik probeer dan één keer per week een beentraining te doen wanneer ik de dag erna niet moet werken.
 
76 km fiets per dag. Daar moet je karakter voor hebben. Ik doe 50km per dag (4 keer per week naar het werk) en vind dat al veel in combinatie met krachttraining. Ik probeer dan één keer per week een beentraining te doen wanneer ik de dag erna niet moet werken.
50km is ook al knap hoor als je dat het hele jaar door doet. Er is altijd discipline nodig als het ijskoud / veel wind tegen of gietende regen is. Knopje omdraaien en gaan. Laat staan alle zotten in hun auto als het wat donkerder wordt of regent. Het is echt een jungle. Gisteren nog maar een halve die recht op mij af kwam terwijl ik een straf licht op mijn MTB heb. Molenbeek is ook heel leuk.

Ik werk hartje Brussel en ben een jaar geleden verhuisd, ervoor moest ik Gooik en Lennik door wat echt bijtertjes zijn. Nu is vooral Asse en Sint-agatha Berchem dat een uitdaging geeft.
Ervoor deed ik dit 5 dagen in de week, maar de spieren recupereerde niet. Pijnlijke krampen die plots opkomen of tijdens de nacht mijn been dat spasmen kreeg. Nu dus ook 4 dagen in de week.

Het nadeel van dat fietsen is dat ik niet meer zo zwaar kan gaan bij beentrainingen en ik doe die zoals jou donderdag of vrijdag. Rekening houdend met DOM effect. Anders lukt het maandag niet op de fiets.
De massa is er in elk geval door de soms heel zware weerstand.
Het belangrijkste is genoeg eten, dat is altijd een probleem bij mensen die fietsen. Ik ben nu aan het tracken met Polar A370 en zat gisteren (rustdag: enkel fietsen yoga/stretching) aan ongeveer 3938kcal. Dus met krachttraining ongeveer ergens 4500.
Ervoor berekende ik BMR + schatting van kcal bij workouts en dan had ik 1900(BMR) + 1000(fietsen) + 500(workout) => 3400 dus ik zat er toch redelijk wat naast. Daardoor kon ik ook echt vreten wat ik wou in het weekend en tussen de week en het weekend zat een verschil van 3-4kg lichaamsgewicht.

Nu is het moeilijk kcal-dense "gezonde" voeding te vinden die ook niet te veel plaats in de maag neemt. Ik wil niet zoals vroeger gaan slapen zoals een zwangere vrouw op mijn zijkant omdat mijn buik nog dik staat :p
Ik voeg dus vooral allerlei noten toe omdat vet meer kcal/g heeft.

Dit is de route naar mijn werk deze ochtend, zoals je ziet is mijn hart hier al gewoon aan (gaat niet in de gele/rode zone):
upload_2017-8-31_10-16-46.png
 
Back
Naar boven