XXL Nutrition

Logje Rad-140/LGD-4033/MK-677

Bezoekers in dit topic

katanga

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
53
Waardering
7
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik ga een dezer dagen starten met een SARM cycle. Ik heb geen ervaring met AAS, SARMS,... en ga dus beginnen met een SARM cycle om te weten hoe mijn lichaam reageert (vooral op de androgene effecten).

Ik ben 33j, 1,83m, weeg 83kg en heb ongeveer 7 jaar ervaring met gewichttraining (ervoor modderde ik maar wat aan).

Ik zal tijdens de cycle heel clean eten, ook enkel plantaardige bronnen met een kcal doel van ongeveer 3000 per dag (K:40%, E:40%, V20%) en naarmate ik aanvoel zal ik het aantal kcal verhogen en dus ook mijn inspanningen naar workouts (door snellere recuperatie). Ook doe ik in de werkweek steeds aan IF (feeding window tussen 18u en 22u)
Ik neem ook elke dag een multivit en multimin.

Ik fiets (woon-werkverkeer) een 300km per week en doe een 5 tal workouts per week.
Begin van de week zijn de workouts meer op compound oefeningen gericht en zwaar. Na het explosieve op te werken in mijn workouts werk ik met een hoger aantal reps en gecontroleerde geisoleerde bewegingen, met focus op het negatieve gedeelte.

12W Cycle
LGD-4033 (Ligandrol): W1-12 ED 10mg
RAD-140 (Testolone): W1-12 ED 20mg
MK-677 (Nutrabol): W1-16 ED 25mg

AI
Aromasin (Exemestane)

PCT
Clomid (Clomiphene Citrate) : W13-16 25/25/12,5/12,5
Nolvadex (Tamoxifen): W13-16 20/20/10/10
MK-2866 (Ostarine): W13-16 ED 12,5mg

Al zeggen ze dat er zo goed als geen androgene effecten zijn, toch lees ik veel gevalletjes van gyno en natuurlijke test onderdrukking. Dus daarom de AI on cycle en PCT.

Mijn doel is duidelijk een bulk, ik heb de laatste 2 jaren het gevoel dat ik mijn grens bereikt heb en ik wil deze proberen doorbreken.

Ik zal zoveel mogelijk bijhouden in een Excel van voeding, slaap, gevoel, bloeddruk,... maar ook foto's.