Fitness Seller

Logje Rad-140/LGD-4033/MK-677

Bezoekers in dit topic

Ik heb voor ik begon heel veel gelezen, en de 2 die mij toen het meest interesseerde waren LGD (massa) en RAD (droge massa).
Nu dat ik wat ervaring heb zou ik er zelfs nog meerdere toevoegen.
 
Ik heb voor ik begon heel veel gelezen, en de 2 die mij toen het meest interesseerde waren LGD (massa) en RAD (droge massa).
Nu dat ik wat ervaring heb zou ik er zelfs nog meerdere toevoegen.

vond jij de ostarine een goede toegevoegde waarde?
 
vond jij de ostarine een goede toegevoegde waarde?
Nee, ik denk dat RAD het meeste effect heeft bij mij. Het heeft in elk geval ook effect op mijn ballen.
Over het algemeen is RAD en LGD wel dominant over Ostarine dus miss daarmee.
 
Kleine update

upload_2017-10-18_22-34-43.png


Ik krijg veel opmerkingen van mensen dat ze een verschil zien, maar dat is ook normaal wanneer ik normaal tussen de 79-82 schommelde en nu tussen de 90-93.
Tijdens de training is het echt zot, alles staat super straks en het is een zalig gevoel, als ik mijn arm beweeg voel ik ofwel een strakke borstspier er tegen komen ofwel een bolle latissimus. Mijn leningheid is wel minder want ik heb moeite met mijn rug te wassen na het fietsen.
Ik heb veel zin om dosis nog te verhogen want ik heb totaal niets van sides, maar I'm going to stick to the plan. Gewoon al plannen voor een volgende cycle.
Ik had enkel dit weekend na mijn volledige workout nog zware DL's gedaan(gewicht vloog de lucht in) en mijn rugspieren onderaan zijn beginnen gloeien en trokken hard samen als een korset. De dagen erna heb ik afgezien met mijn nekspier en spieren tot aan mijn oog vooraan reikte (Naproxene moeten pakken om het te stoppen).
Ik krijg soms ook intense krampen in andere spieren, bijvoorbeeld diep en krachtig inademen kan een zotte kramp geven in het diafragma, maar bijvoorbeeld naar het wc gaan kan krampen geven in spieren achter de buikspieren.
Ik supplementeer nu wat extra magnesium en het lijkt te helpen.
2 weken terug ben ik wakker geschoten en mijn benen schoten in een ziekelijke kramp, direct uit mijn bed gesprongen en gaan wandelen.
Ik zal nog eens een progressiefoto maken, maar voorlopig is mijn buik nogal bol door al het eten dat ik binnen steek. Ik ben begonnen met vacuum oefeningen. Misschien eens foto's nemen na het vasten.
 
Kleine update

Bekijk bijlage 413681

Ik krijg veel opmerkingen van mensen dat ze een verschil zien, maar dat is ook normaal wanneer ik normaal tussen de 79-82 schommelde en nu tussen de 90-93.
Tijdens de training is het echt zot, alles staat super straks en het is een zalig gevoel, als ik mijn arm beweeg voel ik ofwel een strakke borstspier er tegen komen ofwel een bolle latissimus. Mijn leningheid is wel minder want ik heb moeite met mijn rug te wassen na het fietsen.
Ik heb veel zin om dosis nog te verhogen want ik heb totaal niets van sides, maar I'm going to stick to the plan. Gewoon al plannen voor een volgende cycle.
Ik had enkel dit weekend na mijn volledige workout nog zware DL's gedaan(gewicht vloog de lucht in) en mijn rugspieren onderaan zijn beginnen gloeien en trokken hard samen als een korset. De dagen erna heb ik afgezien met mijn nekspier en spieren tot aan mijn oog vooraan reikte (Naproxene moeten pakken om het te stoppen).
Ik krijg soms ook intense krampen in andere spieren, bijvoorbeeld diep en krachtig inademen kan een zotte kramp geven in het diafragma, maar bijvoorbeeld naar het wc gaan kan krampen geven in spieren achter de buikspieren.
Ik supplementeer nu wat extra magnesium en het lijkt te helpen.
2 weken terug ben ik wakker geschoten en mijn benen schoten in een ziekelijke kramp, direct uit mijn bed gesprongen en gaan wandelen.
Ik zal nog eens een progressiefoto maken, maar voorlopig is mijn buik nogal bol door al het eten dat ik binnen steek. Ik ben begonnen met vacuum oefeningen. Misschien eens foto's nemen na het vasten.

Hee gozer. Heb de log gelezen, je houdt alles strak bij. Maar waar heb je de SARMs gekocht/vandaan? Die gewichtstoename is echt niet iets wat je moet willen van SARMs...

Ga ff naar de huisarts en zeg dat je een bloedbeeld wil van je hormonen (ook oestrogeen) en leverwaarden. Mijn huisarts weet dat ik soms een keer een kuurtje pak en die is dus van "Oke dan :)"
 
Hee gozer. Heb de log gelezen, je houdt alles strak bij. Maar waar heb je de SARMs gekocht/vandaan? Die gewichtstoename is echt niet iets wat je moet willen van SARMs...

Ga ff naar de huisarts en zeg dat je een bloedbeeld wil van je hormonen (ook oestrogeen) en leverwaarden. Mijn huisarts weet dat ik soms een keer een kuurtje pak en die is dus van "Oke dan :)"

Mogen we hier niet bespreken. Maar ik stuur je PM.
Het is natuurlijk niet allemaal spiermassa, waarschijnlijk ook wat vet en vocht. Ik zal het pas weten na de cycle.
Ik ben al een paar keer verhuisd en de huisarts die ik nu heb doet dit alleen maar als er een probleem is.
 
Nu zie ik pas dat je 30mg RAD per dag neemt. Dan heb je toch wat flesjes nodig van 30ml vermits een flesje na 10 dagen op is.
Hee gozer. Heb de log gelezen, je houdt alles strak bij. Maar waar heb je de SARMs gekocht/vandaan? Die gewichtstoename is echt niet iets wat je moet willen van SARMs...

Ga ff naar de huisarts en zeg dat je een bloedbeeld wil van je hormonen (ook oestrogeen) en leverwaarden. Mijn huisarts weet dat ik soms een keer een kuurtje pak en die is dus van "Oke dan :)"
Heb je al eens bekeken welke dosis hij neemt? Mij lijkt het vooral kostelijk als je dit vergelijkt met een simpele testokuur.
 
Nu zie ik pas dat je 30mg RAD per dag neemt. Dan heb je toch wat flesjes nodig van 30ml vermits een flesje na 10 dagen op is.

Heb je al eens bekeken welke dosis hij neemt? Mij lijkt het vooral kostelijk als je dit vergelijkt met een simpele testokuur.

Je kan ook zelf pure poeders kopen en dat oplossen. Scheelt een hoop geld.
Ik heb nu een lgd cycle van 12 weken op 12.5mg per dag voor 80 euro
 
Je kan ook zelf pure poeders kopen en dat oplossen. Scheelt een hoop geld.
Ik heb nu een lgd cycle van 12 weken op 12.5mg per dag voor 80 euro

LGD op 12.5mg per dag is nergens voor nodig. Poedertjes komen vaak uit China en dan kan het net zo goed fucking Superdrol of een andere Prohormone zijn. Doe bloedtests als je op die "SARMs" kuurt.

LGD dient op 10mg per dag gebruikt te worden. Ik vertrouw alleen mijn eigen bron en ook alleen omdat ik daar labtests van heb. Vervolgens heb ik ze allemaal zelf gebruikt en bloedtests gedaan en dan zie ik geen verhoogde lever enzymen etc, goede testosteron en estradiol spiegel. Dan weet ik pas dat het 100 procent goed is en dat het is wat ze zeggen dat het is.

Ik vertrouw alleen mijn eigen bron. ;)
 
Je kan ook zelf pure poeders kopen en dat oplossen. Scheelt een hoop geld.
Ik heb nu een lgd cycle van 12 weken op 12.5mg per dag voor 80 euro
Pure poeders? Daar heb ik ook mijn twijfels over. En ik zou al zeker geen poeders in China bestellen wegens douanecontrole. In Engeland is er één lab waar volgens mij real stuff wordt verkocht vermits een journalist hun sarms of één van hun sarms heeft laten testen. Ik ben het eens met Thepomanta dat je bij de meesten niet weet wat je koopt.
 
Laatst bewerkt:
@Thepo leverwaarden kunnen ook door andere zaken beinvloed worden. Je hebt een HPLC test nodig om te weten welke stof er aanwezig is.

Anyway update:

Eerst en vooral. Ik ga stoppen op week 10 (eind deze week) ofwel week 11.
Ik heb sinds vorige week de dosis voor Ostarine verdubbeld, 50mg (ik zou anders te veel over hebben). Ik merk het vooral aan de pomps die ik ervan heb, aders liggen echt dik op de armen tijdens training.

upload_2017-10-30_11-4-1.png


Nooit gedacht dat ik zo dik in de 90 zou geraken. Elke vorige bulk heeft mij daar nooit gekregen.
Ik wil nog wat verder experimenteren met andere SARM's, maar daarna kan het zijn dat ik ze ga combineren met TEST.
Maar voor AAS ben ik nog niet klaar, daar moet ik nog heel wat over inlezen want ik wil de werking ervan volledig begrijpen.
Ik wil ook goed begrijpen hoe SARM's in combinatie met AAS werken. Ik lees veel bro-science online maar weinig effectieve uitleg hoe de interactie op celniveau is.

Trainingen gaan heel smooth, gewoon zwaar gewichten nemen en amper uitgeput raken (wel veel zweten en kort ademen). Het zal minder zijn wanneer ik Off ga.
bvb. ik wou nog eens zwaar gaan bij DL's na lang niet meer gedaan te hebben.
10x 100kg
10x 120kg
10x 140kg
5x 150kg
3x 160kg
maar dan begon mijn rug echt enorm te gloeien en samen te trekken. Ik voelde dat ik nog verder kon want de lift zelf was easy, maar ik heb dan maar naar mijn lichaam geluisterd.
 
Je sarmkuur heeft alleszins goed gewerkt. Ook de eerste keer dat ik iemand zie die heel de kuur logt en dan nog ook eens op een duidelijke manier.
 
Heel netjes zo'n grote gewichtstoename. Hopelijk blijft er veel van over! Verwacht jezelf een terugval?
 
Heel netjes zo'n grote gewichtstoename. Hopelijk blijft er veel van over! Verwacht jezelf een terugval?

Nee, omdat het geen schokkende verbeteringen waren zoals bij AAS. Het was heel geleidelijk aan. Als je bijvoorbeeld geen foto's neemt zou je soms twijfelen of je wel gegroeid bent.
In de gym zien we veel gasten die echt opvallen en hoofden doen draaien, maar na de kuur gewoon eruit zien als hun oorspronkelijke fysiek.

Zoals ik al in een pm gezegd heb aan Skydirk zal ik alles hier netjes bijhouden. Ook wat erna het resultaat is, zelfs als het een tegenslag zou zijn.
 
Gaat goed zo te horen! Zou je de Ostarine aanraden?
 
@Thepo leverwaarden kunnen ook door andere zaken beinvloed worden. Je hebt een HPLC test nodig om te weten welke stof er aanwezig is.

Anyway update:

Eerst en vooral. Ik ga stoppen op week 10 (eind deze week) ofwel week 11.
Ik heb sinds vorige week de dosis voor Ostarine verdubbeld, 50mg (ik zou anders te veel over hebben). Ik merk het vooral aan de pomps die ik ervan heb, aders liggen echt dik op de armen tijdens training.

Bekijk bijlage 419430

Nooit gedacht dat ik zo dik in de 90 zou geraken. Elke vorige bulk heeft mij daar nooit gekregen.
Ik wil nog wat verder experimenteren met andere SARM's, maar daarna kan het zijn dat ik ze ga combineren met TEST.
Maar voor AAS ben ik nog niet klaar, daar moet ik nog heel wat over inlezen want ik wil de werking ervan volledig begrijpen.
Ik wil ook goed begrijpen hoe SARM's in combinatie met AAS werken. Ik lees veel bro-science online maar weinig effectieve uitleg hoe de interactie op celniveau is.

Trainingen gaan heel smooth, gewoon zwaar gewichten nemen en amper uitgeput raken (wel veel zweten en kort ademen). Het zal minder zijn wanneer ik Off ga.
bvb. ik wou nog eens zwaar gaan bij DL's na lang niet meer gedaan te hebben.
10x 100kg
10x 120kg
10x 140kg
5x 150kg
3x 160kg
maar dan begon mijn rug echt enorm te gloeien en samen te trekken. Ik voelde dat ik nog verder kon want de lift zelf was easy, maar ik heb dan maar naar mijn lichaam geluisterd.

Inderdaad. Die rugpomp die je beschrijft is bijvoorbeeld iets wat je bij SARMs niet ziet maar wel weer bij Dbol en Winstrol etc.
Leverwaarden kunnen worden beinvloed door van alles. Maar als het buiten de perken verhoogd is... is dat reden genoeg om te weten dat je troep hebt

Ook met SARMs een bloedtest doen. Dan weet je wat er in je lijf gebeurt.

En ja, daarom heb ik netjes altijd de HPLC test. ;)
 
Hoe zit het nu met Katanga? Na zijn kuur is hij van de aardbol verdwenen.
 
Ik vertrouw die backpumps ook voor geen meter...Dat heb ik met SARMS nog nooit gehoord. Klinkt meer als "per abuis" een Dianabol / Winstrol kuurtje...
 
Back
Naar boven