Fitness Seller

* Logje van Loesje * (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kleine update qua voeding nog vandaag.
Schoon gegeten. Beetje hoog in de eiwitten gaan zitten.
1780 kcal totaal.
164 gr eiwitten
160 gr koolhydraten
50 gr vet (waarvan 15 gr verzadigd)
 
Vandaag weer een training gehad.
Rug en triceps waren aan de beurt.
Series van 4 x 12 hh.
Zal later gaan bijhouden welke oefeningen ik heb gedaan en met welk gewicht. Vind het nu nog niet zo interessant omdat ik mn lijf weer aan het laten wennen ben.

Heb het idee dat mn spieren zich volzuigen met vocht op t moment. Alles ziet er voller uit en t komt wat meer tevoorschijn uit een hele lange winterslaap :roflol:
Ben ook een kilo in gewicht toegenomen.

Morgen weer een cardio dagje en dan woensdag leggday!! (En schouders)

Qua voeding weer heel schoon gegeten vandaag.
1800 kcal
140 gr eiwit
205 gr koolhydraten
40 gram vet

Hoe staan jullie in suikers uit fruit. Ik krijg weinig andere suikers binnen, maar door de hoeveelheid fruit die ik dadelijks wil eten lijkt het heel veel in grammen. (Banaantje / besjes / aardbeitjes)
Mij is altijd geleerd dat deze suikers goed zijn en je insuline niet laten pieken ed.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
En zouden jullie fruit mijden tijdens de cut?
 
Vandaag weer een training gehad.
Rug en triceps waren aan de beurt.
Series van 4 x 12 hh.
Zal later gaan bijhouden welke oefeningen ik heb gedaan en met welk gewicht. Vind het nu nog niet zo interessant omdat ik mn lijf weer aan het laten wennen ben.

Heb het idee dat mn spieren zich volzuigen met vocht op t moment. Alles ziet er voller uit en t komt wat meer tevoorschijn uit een hele lange winterslaap :roflol:
Ben ook een kilo in gewicht toegenomen.

Morgen weer een cardio dagje en dan woensdag leggday!! (En schouders)

Qua voeding weer heel schoon gegeten vandaag.
1800 kcal
140 gr eiwit
205 gr koolhydraten
40 gram vet

Hoe staan jullie in suikers uit fruit. Ik krijg weinig andere suikers binnen, maar door de hoeveelheid fruit die ik dadelijks wil eten lijkt het heel veel in grammen. (Banaantje / besjes / aardbeitjes)
Mij is altijd geleerd dat deze suikers goed zijn en je insuline niet laten pieken ed.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
En zouden jullie fruit mijden tijdens de cut?
Ik persoonlijk eet heel veel fruit. Suiker boeit me niet, dus ik kijk hier helemaal niet naar. Ook niet als ik zou moeten cutten. Maar mss hebben andere mensen hier wel een andere mening over...

Vraagje: kwam het toevallig zo uit vandaag of zit jij altijd zo laag in vetten? 40g vet voor iemand van 56kg is echt niet veel. Je zou je eiwit inname wat kn verlagen (daar zit je immers ruim boven), ten voordele van extra vetten.
 
Vraagje: kwam het toevallig zo uit vandaag of zit jij altijd zo laag in vetten? 40g vet voor iemand van 56kg is echt niet veel. Je zou je eiwit inname wat kn verlagen (daar zit je immers ruim boven), ten voordele van extra vetten.

Nee dat kwam vandaag echt zo uit. Kwam er eind van de dag pas achter dat ik wat laag zat.
Maar gezien ik de dag ervoor genoeg vet had gehad (cheat halve dag) leek me het niet zo heel erg en heb ik het zo gelaten. Ik zat ook al aan mn 1800 kcal op dat moment.

En “blij” te lezen dat jij ook gewoon veel fruit eet :banana:
 
In!

Had dit logje nog niet gezien! :) Leuk! Veel succes met je doelen!

Ennn, natuurlijk is wandelen ook beweging en dus ook cardio! Misschien leuk om een app op je telefoon te installeren (sorry als ik er overheen heb gelezen en je dat al gebruikt), bijvoorbeeld: Mapmyrun. Is gratis en die kun je dan tijdens je wandelingen aanzetten, houdt je snelheid bij, aantal km en bij berekening het aantal kcal dat je verbrandt. (eet die calorieën er niet weer aan he :eyebrow: )

Ik vind het op die manier altijd leuker om te wandelen en probeer dan vaak mijn tijden te verbeteren, of nog een stukje langer te lopen.

Het enige fruit wat ik eet in de cut is fruit laag in kcal (voornamelijk aardbeien, omdat ik voor veel dingen allergisch ben). De reden hiervoor is inderdaad het aantal suikers. Maar ik eet dan ook low carb, dus probeer ik zoveel mogelijk koolhydraten te mijden.

Je moet gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt, als jij je calorieen uit fruit wilt halen en je daar lekker bij voelt moet je dat gewoon doen!
 
Ennn, natuurlijk is wandelen ook beweging en dus ook cardio! Misschien leuk om een app op je telefoon te installeren (sorry als ik er overheen heb gelezen en je dat al gebruikt), bijvoorbeeld: Mapmyrun. Is gratis en die kun je dan tijdens je wandelingen aanzetten, houdt je snelheid bij, aantal km en bij berekening het aantal kcal dat je verbrandt. (eet die calorieën er niet weer aan he :eyebrow: )

Hahaha nee ik hou me strak aan de 1800 kcal per dag.

Ik heb de hele dag een Garmin horloge om met ingebouwde hartslagmeter. Zou worden mijn stappen, wandelingen, trainingen enz enz bijgehouden. En ook wat ik verbrandt heb aan kcal. Super makkelijk en idd leuk om elke keer weer een uitdaging aan te gaan met jezelf.

Ik ga iig het fruit er lekker in houden dan. Heerlijk door de kwark en havermout. En die blauwe bessen en aardbeien zetten qua kcal ook niet heel erg aan.
 
Training van vandaag:
Cardio dagje
35 min interval training (hardlopen) 5,5 km gerend.

Verder weer strak op de 1800 kcal gezeten. Maar heb bere honger sinds vanmiddag.
Net een dikke bak kwark met noten en whey gehad, maar heb nu alweer trek :lick:

Vandaag is mijn nieuwe whey delicious binnengekomen van XXL. Ben voor de smaak snickerdoodle gegaan. Erg lekker door de kwark!! Geeft een beetje een koek smaak eraan.
Wel ff goed voor de afwisseling met de Diet protein cappuccino die ik dagelijks gebruik. Maar die blijft gewoon super lekker. Meestal verveelt het wel na een paar weken, deze niet.

Morgen legday en schouders!!!
 
Hahaha nee ik hou me strak aan de 1800 kcal per dag.

Ik heb de hele dag een Garmin horloge om met ingebouwde hartslagmeter. Zou worden mijn stappen, wandelingen, trainingen enz enz bijgehouden. En ook wat ik verbrandt heb aan kcal. Super makkelijk en idd leuk om elke keer weer een uitdaging aan te gaan met jezelf.

Ik ga iig het fruit er lekker in houden dan. Heerlijk door de kwark en havermout. En die blauwe bessen en aardbeien zetten qua kcal ook niet heel erg aan.
Blauwe bessen zijn bij mij ook de favoriet. Niet omwille van de kcals maar gewoonweg heerlijk van smaak! Aardbeien heb ik dan weer veel minder graag. Maar ieder zijn goesting uiteraard. Binnenkort opnieuw abrikozen in de winkel: ook zo lekker! :lick:
Succes nog met je doelen! Ik lees mee :)
 
Gister was het legday en schouder time.
De beentjes doen best een beetje moeilijk nu een avond later, maar dat voelt lekker!! Heb ik in ieder geval wat gedaan. Schouders voel ik daarintegen weinig ondanks dat de training zwaar was. Maar kan natuurlijk morgen nog komen.

Vandaag merkte ik dat ik moe was. Wilde eigenlijk 1,5 uur cardio gaan doen maar heb het maar even geskipt. Heb al 5 dgn training erop zitten dus een rustdag is niet zo erg.

Beide dagen weer strak op de 1800 kcal gezeten en alle eiwitjes en vetten weer in de goede hoeveelheid binnen gekregen.
Maar man wat heb ik een honger in de loop van de dag. Ik eet 6x maar vooral voor het warme eten en erna heb ik onwijze trek.
Ik snak echt naar die bak kwark met whey, noten en bessen in de avond.

Morgenvroeg weer richting the gym. Biceps buik en borst zijn weer aan de beurt. :lifter:
 
Yes, vandaag mn vetpercentage op laten meten en moet zeggen, ben er best blij mee.
23,4% :cool:
Nou heb ik al heel veel hardgelopen afgelopen maanden, maar hij zit onder de 25% in ieder geval en daar hoopte ik stiekem een beetje op.
Bij mij zit het vet vooral rond mn zij (luvvvvhandels) en deeltje op mn billen en buik. Wat ik begreep zijn mn rug en triceps vrij droog.
Ook houd ik niet veel vocht vast.

Doel wat ik mezelf heb gesteld: 18%
Geen idee hoe lang ik daar over ga doen, maar denk dat het een mooi streven is.

Na de meting lekker getraind.
Biceps / borst
Merk dat ik snel sterker wordt.
Daarna nog ff kort op de crosstrainer gestaan 20 min - Hf <135
 
Laatst bewerkt:
Misschien een mooi doel voor de contest?
x% omlaag in een maandje? ;)
 
Misschien een mooi doel voor de contest?
x% omlaag in een maandje? ;)

Ja dat zijn wel leuke doelen voor die maand inderdaad.
Ik heb alleen geen idee wat reeel is qua tijdverloop te zakken in vetpercentagetage. ???
 
Je hoef er ook geen vast % aan te hangen. Je kan ook een log starten met als doel in vet% te zakken ... wat algemener. ;)
Je kan het ook een beetje baseren op hoevee je nu per maand gezakt bent. Of gewoon on the road to getting shredsssss :D
 
Vandaag weer lekker getraind. Bah het begint haast nog leuk te worden :lol::roflol:
Triceps, buik en rug it was for today.
1,5 uur lekker gebuffeld. Ik durf de gewichten nu wat zwaarder te zetten, heb niet extreme spierpijn na de trainingen. Gewoon 2 dagen lekkere spierpijn en dan is het weg.
Mijn gewicht blijft gelijk, maar zie progressie in massa. Het pompt zich allemaal wat meer op.

Vandaag cheatday qua voeding.
Hebben jullie daar ook moeite mee? Ik maak er al bewust een avond van. Voelt gewoon zo niet oké na een week clean eten. Maar ik weet dat het ook goed is om je verbranding even een boost weer te geven.
Ik hou het vanavond bij ovenfriet met mayo (halfvolle uiteraard :roflol:) en wat chips tijdens de film. En heel misschien dat ik me nog vergrijp aan een stukje Tony’s :lick:

Wat proppen jullie op een cheatday allemaal weg?? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Vandaag weer lekker getraind. Bah het begint haast nog leuk te worden :lol::roflol:
Triceps, buik en rug it was for today.
1,5 uur lekker gebuffeld. Ik durf de gewichten nu wat zwaarder te zetten, heb niet extreme spierpijn na de trainingen. Gewoon 2 dagen lekkere spierpijn en dan is het weg.
Mijn gewicht blijft gelijk, maar zie progressie in massa. Het pompt zich allemaal wat meer op.

Vandaag cheatday qua voeding.
Hebben jullie daar ook moeite mee? Ik maak er al bewust een avond van. Voelt gewoon zo niet oké na een week clean eten. Maar ik weet dat het ook goed is om je verbranding even een boost weer te geven.
Ik hou het vanavond bij ovenfriet met mayo (halfvolle uiteraard :roflol:) en wat chips tijdens de film. En heel misschien dat ik me nog vergrijp aan een stukje Tony’s :lick:

Wat proppen jullie op een cheatday allemaal weg?? Ben ik wel benieuwd naar.
Niet over nadenken. Gewoon lekker vreten :D
 
Vandaag weer lekker getraind. Bah het begint haast nog leuk te worden :lol::roflol:
Triceps, buik en rug it was for today.
1,5 uur lekker gebuffeld. Ik durf de gewichten nu wat zwaarder te zetten, heb niet extreme spierpijn na de trainingen. Gewoon 2 dagen lekkere spierpijn en dan is het weg.
Mijn gewicht blijft gelijk, maar zie progressie in massa. Het pompt zich allemaal wat meer op.

Vandaag cheatday qua voeding.
Hebben jullie daar ook moeite mee? Ik maak er al bewust een avond van. Voelt gewoon zo niet oké na een week clean eten. Maar ik weet dat het ook goed is om je verbranding even een boost weer te geven.
Ik hou het vanavond bij ovenfriet met mayo (halfvolle uiteraard :roflol:) en wat chips tijdens de film. En heel misschien dat ik me nog vergrijp aan een stukje Tony’s :lick:

Wat proppen jullie op een cheatday allemaal weg?? Ben ik wel benieuwd naar.
snoep , zuivel , goeie dikke steak , kibbeling . eigenlijk alles wat vet , zout en/off veel suiker bevat
 
Back
Naar boven