AndroidHealthClinic

Logje win only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

elvis25

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2005
Berichten
60
Waardering
0
Hallo allemaal...

Zoals ik al las in andere topics is er al een tijdje geen log meer geweest van een winstrol only kuur....

Bij deze hou ik jullie gezellig op de hoogte van mijn bevindingen. Ben nu net een week bezig dus zal een klein stukje uit het verleden vertellen.


Allereerst mijn stats vorige week:

25 jaar, 186 cm, 79 kilo bij 9-10% vet.

Schema bestaat uit 6 weken, 40mg pd, win tabs gs
nakuur 2 weken nolva
5 mg creatine pd
multivit
3 whey/wheightgainers pd

daarnaast zorg ik er natuurlijk voor dat mijn kaken de hele dag heen en weer staan te malen.


De eerste 5 dagen had ik een behoorlijke hoofdpijn, vooral eerste 2-3 uur na inname, dat ging vanzelf over in een zwaar gevoel, zal de bloeddruk wel zijn.

vandaag doe ik 81,5 kilo op de weegschaal dus dat is al een goede vooruitgang.

Maximale stats qua kracht:

BP. 5 x 82,5 kilo naar 4 x 92,5 kilo
legpress. 6 x 160 naar 6 x 200kg
squats. 6 x 75 naar 6 x 90 kilo
cable row. 6 x 55 naar 6 x 70 kilootjes


Het gaat al met al prima dus en de hoofdpijn is weg, wel iets last van hier en daar eens een puistje die er normaal niet zit maar daar houdt het voorlopig mee op!

Heb een licht aas verleden maar dat is alweer enige jaren geleden, ook een keer s1 geprobeerd maar dat was echt 3 keer niets alleen erg veel geld kwijt.

Dis tot zover...vragen, reacties etc etc geef ze maar...


Zal nog even vertellen wat ik over de dag naar binnen werk:

grote bak havermout met 300-350 ml magere melk
rijst met tonijn en ananas of met pasta
10-12 sneetjes bruin, belegt met kipfilet, magere kaas, hütenkase of pindakaas en jam.
2 bananen
dikke plak ontbijtkoek
warme maaltijd altijd zeer voedingsrijk he, meestal met kipfilet.
3-4 eieren.
500 gram kwark en dus als extra aanvulling 3 shakes waarvan 1 een half uur voor en één gelijk na het trainen.
daarnaast vaak een tussendoortje als een krentenbolletje of mueslibol.
 
succes bro. net een goede instelling , goede voeding en training moet je met een winny only als 1e kuurtje toch een klein aantal kilotjes kunnen pakken.. succes!!
 
Ik weet niet hoe het kan, maar ik zit in week4 en ben 9 kilo aangekomen. Kracht is immens toegenomen.
 
Yzord zei:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik zit in week4 en ben 9 kilo aangekomen. Kracht is immens toegenomen.

prijs jezelf de hemel in, eerste kuur waarschijnlijk en een lichaam dat al jaren schreeuwd om winstrol??? :D

doe je 40mg pd a 6 weken??
 
Yzord zei:
Ik weet niet hoe het kan, maar ik zit in week4 en ben 9 kilo aangekomen. Kracht is immens toegenomen.

anhet einde van de 6 weken is het tijd voor een nieuwe garderobe bro ;)
 
NIet eerste kuur, wel 40mg 6 weken. Maar eerlijk is eerlijk, mijn eerste kuur was 6 jaar terug ofzo.
 
ja pcies, die van mij ongeveer 3,5 jaar. Gaat lekker dus, hoeveel zat je na de eerste week??
 
Eerste week viel mee....2 kilo ofzo..na de 2de week ging het hard...moest zelfs nieuwe broeken bij mijn schoonbroertje halen.
 
Dikke prima, zit nu zelf dus op een 2,5 kilo extra in de eerste week en hoop dat het op deze manier doorgaat maar met 9 kilo heb je wel erg veel geluk want winstrol staat er niet om bekend zoveel voor je te doen.

Hoe zit het met je vocht en vet percentage? gelijk gebleven of stuk omhoog, dat zou dan nl ook een verklaring geven...
 
Vochtgelijk gebleven, heb zelfs het idee wat droger te zijn...
 
Kan ook komen omdat ik met Creatine ben gestopt, toen ik met de kuur begon.
 
@yzord: je neemt toch geen andere AS erbij he? alleen winstrol tabs?
Want dan is 9 kg in 4 weken echt megaveel!!
 
Of ben je zwaarder geweest en komt de grote toename door je spiergeheugen?
 
Nou, ik heb 6 jaar terug ooit ook een Stromba kuurtje gehad, maar vergeleken met deze niet te vergelijken. Ik heb inderdaad 19 maanden thuis gezeten ivm blessure, maar gewoon weer begonnen in mei. Toen zat ik binnen 2 maanden weer op mijn oude gewicht en looks. Dus het kan een beetje spiergeheugen zijn, maar ik betwijfel het omdat ik al vrij snel weer op mijn oude niveau zat. Zelfs mijn oude trainingsmaat zei dat ik nognooit zo groot ben geweest.

En nee, ik gebruik niks extra's aan AS. Behalve Vanadyle, bcaa's. multivit en proteine (en dan niet eens whey). Eens zien wat ik overhou na mijn nakuur.
 
Yzord zei:
Nou, ik heb 6 jaar terug ooit ook een Stromba kuurtje gehad, maar vergeleken met deze niet te vergelijken. Ik heb inderdaad 19 maanden thuis gezeten ivm blessure, maar gewoon weer begonnen in mei. Toen zat ik binnen 2 maanden weer op mijn oude gewicht en looks. Dus het kan een beetje spiergeheugen zijn, maar ik betwijfel het omdat ik al vrij snel weer op mijn oude niveau zat. Zelfs mijn oude trainingsmaat zei dat ik nognooit zo groot ben geweest.

En nee, ik gebruik niks extra's aan AS. Behalve Vanadyle, bcaa's. multivit en proteine (en dan niet eens whey). Eens zien wat ik overhou na mijn nakuur.

Je hebt gewoon killer receptors ;)
 
Of dat zo is weet ik niet, maar ik weet wel dat training mijn lichaam zeer goed vormt. En dan te bedenken dat ik ooitben begonnen met 57 kilo lichaamsgewicht....damn
 
welk merk winstol gebruikt men?
ik ben van plan om binnenkort ook een winstol only kuurtje te nemen 6 weken 50mg en hoop dan op 4 kilo spiermassa erbij
 
Interessant dit! Ik blijf het nog wel even volgen ;) Keep posting!!!
 
Back
Naar boven