AndroidHealthClinic

Logje win only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik geloof het ook wel, hoe onwaarschijnlijk het ook is.
Je bent wel een heel zielig mannetje als je er over gaat liegen.

Laat maar ff tussendoor weten hoe je kuur verloopt Yzord, want je gains zijn nu al erg uitzonderlijk, ben benieuwd hoe de komende weken verloopt.

@Elvis, succes kerel !
 
toevallig foto's van voor en nu?
 
Een verhaal is een verhaal welke verteld moet worden. Men kan het verhaal geloven of niet, dat is de lezer zijn keuze. Ik ben er blij mee en ik heb totaal geen profijt om erover te liegen. Washet 4 kilo geweest dan was het 4 kilo. Nu is het 9 kilo en ineens ben ik een boeman die grappige verhaaltjes verteld.

Ik zal zeker foto's maken, maar foto's van before heb ik niet. Merendeel omdat ik niet train om patserig ermee te doen, dus komt het ook niet in me op om foto's te maken. Ik train voor de gesteldheid van mijn geest. Pas sinds ik hier op dit forum zit ben ik me meer gaan verdiepen in poseren. Aangezien ik dat nog best moeilijk vind, heb ik dusook nog geen foto's geschoten.

Voor de ongelovige....elke record is er om gebroken te worden. En misschien zijn de MRP capsules wel overgedoseerd :D
 
Yzord, ik geloof je op je woord man, ik geloof echt wel in extreme gains, ik hoop alleen dat je het ook vast gaat houden!!!

Succes wens ik je in ieder geval en Elvis natuurlijk ook, ik blijf dit vol interesse volgen!
 
intressante log,ook ik blijf dit volgen in de hoop nog beetje bij te leren,want over aas wete nooit genoeg he :D
 
Yzord zei:
Merendeel omdat ik niet train om patserig ermee te doen, dus komt het ook niet in me op om foto's te maken.

Foto's hoef je ook niet te maken om patserig mee te doen. Voor mij geeft een foto goed vergelijkingsmateriaal voor de toekomst zodat ik over enkele maanden/jaren mijn huidige fysiek kan vergelijken met vroeger. Oftewel zo kan je je vooruitgang goed zien!

En ik ben benieuwd naar je foto's.
 
Yzord zei:
Voor de ongelovige....elke record is er om gebroken te worden. En misschien zijn de MRP capsules wel overgedoseerd :D

Ofwel je reageert extreem op AS. Don't forget Jerry won in z'n 1e kuur ook over de 10kg van enkel 250mg deca, zonder nakuur en híeld die ook. Maar omdat wij Jerry nu allemaal kennen als huge mofo geloven we dat wél.

Meesterlijk resultaat dan Yzord, het enige dat me steeds door het hoofd speelt is hoeveel je gewonnen zou hebben als je een leuke test/deca/dbol kuur had gedaan. Die win-only was je eerste keer toch?
 
die test kuur komt in januari. Dont worry, ik zal dan een logje bijhouden. Wie weet word ik groter dan Ronnie...



:)
 
Lightweight baby....nothing but a peanut (die capsules dan huh)
 
Eeven weer een update...

nu mijn 11de dag en sta nu op 82,5 kilo, dus dat is 3,5 kilo en dat is niet verkeerd.

Er is echter één opstakel die zich nu voordoet. :(


Ik ben zo handig geweest om te beginnen vóórdat ik de hele kuur binnen had... (jajaja, weet het vet dom maar had zo'n zin om te beginnen en ben zwak he...)
Leek me geen probleem want zodra ik bestel heb ik het paar dagen later binnen.
Dus in mn eerste week de rest betseld, én weer snel binnen maar wat krijg ik, jects (!?) ipv tabs. Dikke k*t dus want daar heb ik niets aan.

Ik gelijk die gast mailen (was donderdag) en nog eens, en nog eens, maar tot op heden geen enkele reactie en daar baal ik zeer van.

Ik wacht dus nog even af maar wanneer het te lang gaat duren zal ik er een melding van maken wie de verkoper is want denk dat het geen onbekende is van meerdere menzen hier.
Snap üerhaupt niet waarom dit niet ff snel opgelost kan worden van een wederzijdse zending want dan ben ik blij en hij ook want dan kan hij nog eens een bestelling verwachten.

kan hier nu nog 9 dagen mee doen dus een snelle oplossing is zeker wel geboden, maar goed, ik wacht af.

laat nu het commentaar maar komen gezien het feit dat ik te vroeg ben begonnen, of niet natuurlijk want ik weet het zelf ook wel...

Een goede oplossing is ook welkom!
 
hmm om nu gelijk iemand zijn naam op een forum te gooien lijkt mij niet zo netjes en verstandig.
Ik had ook een dealer en die reageerde eenmaal in de maand, maar nu krijg ik helemaal geen reactie meer dus er zal wel iets aan de hand zijn of is lekker op vakantie?
 
gooi ook niet gelijk zijn naam op het forum maar zal wel het laatste zijn wanneer hij niet meer reageert.
Hou er niet van wanneer iemand snel reageert wanneer er te verdienen valt maar wanneer de boel in in de shit loopt niets meer van zich laat horen.

daarnaast is het zo dat het tevens een waarschuwing kan zijn voor potentiele kopers.
 
prop je der toch een injectie in. Werken nog beter ook. Misschien heeft ie momenteel de tabs niet en helpt ie je in ieder geval.Plus dat je niet echt bijdehand bent om met een halve voorraad een kuur te starten.
 
Supersteve zei:
prop je der toch een injectie in. Werken nog beter ook. Misschien heeft ie momenteel de tabs niet en helpt ie je in ieder geval.Plus dat je niet echt bijdehand bent om met een halve voorraad een kuur te starten.


ben vast niet de eerste...

en wanneer ik vraag om tabs en ik krijg amp omdat hij het niets heeft dan geef je dat wel even aan lijkt me
 
elvis25 zei:
ben vast niet de eerste...

en wanneer ik vraag om tabs en ik krijg amp omdat hij het niets heeft dan geef je dat wel even aan lijkt me

zeik niet zo. haal een paar naalden op en zet dat erin. Of je drinkt het op als je bang ben om te prikken, want dat zal het wel zijn. drinken kan ook makkelijk, ben je alleen duurder uit.

Ze naam moet je vooral op het forum zetten :roflol:
hij stuurt het naar je huis toch? :rolleyes:
 
Mooie klootviool die delaer van je.. Slechte zakenman zo t horen.

je hoeft niet direct zijn naam op het forum te gooien maar een subtiele hint die bijv. voor de insiders wel duidelijk is, zal een beter idee zijn.

je weet nu in ieder geval dat die gast niet te vertrouwen is, dus mooi iemand nieuws zoeken. en zijn 'diensten" bij iedereen afraden.

ik zou ook gewoon de injects gebruiken, want ga je weer tabs kopen dan heb je duurder uit en heb je je amps over. En je geld terug vragen en de amps terugsturen zal je delaer denk ik niet aan beginnen... winny zetten met een klein naaldje is een fluitje van een cent.
 
Suicide Sid zei:
Je kan de injects drinken.


bang voor een spuitje, nee, vroeger ook wel gedaan.

drinken van de jects lijkt me geen goed plan.

geld terug hoeft ook niet maarr ff omruilen misschien??

tja adres is bekent daar heb je gelijk in daar dacht ik later al over na maar heb een vriendje van deze gast gesproken via mail en die geeft het hem even door dus hoop dat het zo alsnog wordt opgelost.
 
Back
Naar boven