XXL Nutrition

Logje win only

Bezoekers in dit topic

waarom vind je drinken geen goed id, wat is daar volgens jou niet goed aan dan?
 
Denk dat ie bang is dat de werking afneemt..en helaas kan ik em geen ongelijk geven!
 
bossie zei:
waarom vind je drinken geen goed id, wat is daar volgens jou niet goed aan dan?


Bent niet helemaal goed bij wanneer je jects gaat drinken maar dat even buiten beschouwing gelaten.
probleem heeft zich inmiddels weer opgelost, bestelling wordt geruild.

Even update...

Niet meer aangekomen na mijn laatste report.
Gisteren borst en biceps training en een vette pomp, mijn spieren knapten bijna voelde het en bij de laatste set cable flyes voor de borst deed het bijna pijn...maar wel lekker ghehe...

Biceps van het zelfde, na de eerste twee setjes al zo'n pomp dat mn armen een paar kilo meer leken te wegen.

Omgeving ziet het ook, ik zelf in de spiegel ook, gewoon lekker rond gevormt, net even wat meer massa. Kga lekker door, zit vandaag precies op het begin van mijn derde week.
 
Hoeveel ben je tot nu toe aangekomen in kg's??
 
Dan vertel me eens hoe dat dan zit volgens jou wat betreft ampullen drinke, lijkt me nog steeds beter dan midden in n kuur te moeten stoppen
 
Waar blijft Yzord eigenlijk met zijn vooruitgang? Ben ook benieuwd naar hem.
 
Tijd voor een update.

vandaag is het zaterdag en as dinsdag begin ik aan mijn derde week, nu dus zo'n 2,5 week bezig.
Gewicht neemt nog steeds toe. twee dagen geleden, vrijdag, stond de teller 's ochtends vroeg op 84 kilo. dat is dus 5 f*cking kilo's in 2,5 week.
had 5 kilo in mijn hoofd na de kuur dus dat gaat wel wat meer worden.... k*t zeg ;)

Broeken zitten stuk strakker en men geeft aan dat ik er lekker vol uit zie.

Vet% is gelijk tot op vandaag. Heb verder geen bijwerkingen, soms wat licht opgefokt als iets tegen zit maar daar is goed mee te leven want zet me er zo weer overheen. Moet wel uitkijken met bv een paar M&m's. elke gram choc is een pukkel, haha, dus 6 weken echt geen chocola eten.
Voor de rest gaaf huidje.

Krachttoename is nog niet zoals ik verwacht had. gezien voorgaande kuren heb ik wel eens meer krachtexplosieviteit meegemaakt. Ben natuurlijk wel sterker, vooral in mijn benen maar biceps weer helemaal niet. triceops weer wel. Het is niet echt een constante krachttoename over al mijn spiergroepen maar meer onderverdeeld. waar het aan kan liggen weet ik ook niet.
Pompen doen ze overigens wel, na een flinke been training loop ik alsof ik een berg stront in mn short heb gedrukt...

op naar de volgende week.
 
Had je de MRP?? Begin namelijk steeds meer te twijfelen over de winnie van GS..
 
Ik had de MRP en was er super tevreden over. ik heb ook de IP, maar ik twijfel daarover.
 
heb gs, dikke prima dus.
 
hoe staat het met jouw stats Yzord??
 
Sta nu op een winst van 10kg, kuur duurt nog enkele dagen en dan begin ik met nakuur nolva's. Moet er wel bij zeggen dat ik met de begin van de kuur ook een andere voedingsschema heb aangenomen. Kracht is nog steeds immens, maar voel me inmiddels wel wat minder super dan in het begin. ben benieuwd wat ik overhou.
 
ja ik eet nu ook meer, als je dat bedoeld, dan voor de kuur, zit een stuk hoger in mn carbs en proteine. maar gaat erg lekker met flinke vooruitgang en helemaal voor een win only kuur niet slecht
 
Je lijkt zo te lezen idd ook mijn kant op te gaan. Je hebt er al 5 kilo bij ;)
 
juist, nu moet ik zeggen dat ik niet perse 10 kilo erbij hoef hoor. Mn broeken zitten nu al behoorlijk strak en zijn nog vet stoer, dus btje jammer als ik allemaal nieuwe moet kopen.
daarnaast loop ik de hele tijd met mn schouders tegen de deurposten aan en moet ik zijwaarts de bus in want het past gewoon niet meer ghehe...
K*t spul zeg ;)
 
Stop er dan maar mee...ik pm je mijn adres wel ;)
 
Weet je wat ik nu denk? Dat je allang met je volgende kuur bezig bent :p omdat het zo lekker aanvoelt.

Zeg eens eerlijk?
 
Yzord zei:
Sta nu op een winst van 10kg, kuur duurt nog enkele dagen en dan begin ik met nakuur nolva's. Moet er wel bij zeggen dat ik met de begin van de kuur ook een andere voedingsschema heb aangenomen. Kracht is nog steeds immens, maar voel me inmiddels wel wat minder super dan in het begin. ben benieuwd wat ik overhou.

:eek: Gruwelijk !
 
Yzord zei:
Sta nu op een winst van 10kg, kuur duurt nog enkele dagen en dan begin ik met nakuur nolva's. Moet er wel bij zeggen dat ik met de begin van de kuur ook een andere voedingsschema heb aangenomen. Kracht is nog steeds immens, maar voel me inmiddels wel wat minder super dan in het begin. ben benieuwd wat ik overhou.

Waarom heb ik zo men twijfels over de geloofwaardigheid :rolleyes:
 
Back
Naar boven