AndroidHealthClinic

Logje

Bezoekers in dit topic

ultimategainer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 aug 2012
Berichten
727
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
97kg
Hallo allemaal, ik ben vanplan voor het eerst een logje bij te houden. Ik train z'n 1.5 jaar en ik weeg 86 kg en ik ben 1.80m lang vp rond de 16 a 18 % ik ga hier toch wel al mijn trainingen posten dus 3 a 4 x in de week. Hopelijk gaan jullie mij volgen!

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 10:10 ----------

Zondag Rug / Bicep

Rug:

Lat Pulldown (Machine) 4 sets 8 reps 61 kg (langzaam uitgevoerd waardoor ik eigenlijk bij de eerste oefening al gelijk een goede pomp had in mijn lats)
Cable Row: 3 sets 8 reps 88 kg dit vind ik een hele lekkere oefening
One Arm Dumbbell Row: 3 sets 8 reps 32 kg ging vrij makkelijk
Barbell Shrugs (Smith Machine) 3 sets 8 reps 30 kg voor mij best weinig maar ik wou hem echt goed voelen dus 2 seconde vasthouden boven vasthouden

Bicep:

Barbell Curl: 3 sets 8 reps 1e set 26 kg 2e 3e set 36 kg
One Arm Dumbbell Preacher Curl: 2 sets 8 reps 14 kg (was eigenlijk nog te licht maarja ik had wel een heerlijke pomp in mijn bicep en onderarmen)
Dumbbell Hammer Curl: 3 sets 8 reps 1e set 12 kg (was te licht) 2e en 3e set 16 kg (was redelijk zwaar)

Ik vond het een goede training.
 
Leuk, ik volg. Ga je ook foto's toevoegen?
Nohomo
Maakt het veel leuker om te volgen :o
 
Dinsdag:

Borst / Schouders / Tricep

Borst:

Omdat het lang geleden was dat ik fatsoenlijk had gebenchpresst wou ik de techniek weer is goed herhalen. Ik had de laatste tijd namelijk veel machines gedaan, mede omdat dat afwisselend is en ik nu weer de komende tijd met barbells ga trainen.

Barbell Flat Bench Press: 5 sets 8 reps 1e set 45 kg 1 a 2 seconde rust op borst daarna naar boven (veel te makkelijk)
2e 3e 4e 5e set 50 kg 1 a 2 seconde rust op borst daarna naar boven (weer veel te makkelijk maar ik wou de techniek weer even herhalen)
Incline Barbell Bench Press: 3 sets 8 reps 40 kg (weer veel te licht maar techniek weer even herhalen)
Incline Dumbbell Fly: 2 sets 8 reps 12 kg (te licht maar ook weer techniek oefenen)

Schouders:

Shoulder Press: 5 sets 8 reps (allerlei verschillende gedaan zoals dumbbell,barbell,arnold press)
Side Laterial Dumbbell Raise: 3 sets 8 reps 6 kg (makkelijk)
Upright Row (Wide Grip) 3 sets 8 reps 26 kg (makkelijk)

Triceps:

Skull Crusher: 3 sets 8 reps 26 kg
Close Grip Bench Press: 2 sets 8 reps 40 kg (ondanks dat mijn triceps al veel gebruikt waren bij presses veel te licht)
Bench Dips: 1 set failure
One Arm Dumbbell Tricep Extension: 2 kg 15 - 20 reps (veel te makkelijk natuurlijk maar puur voor de pomp)

Zo kan ik concluderen dat deze training vooral veel experimenteren, en weer even een gewenning was van veel oefeningen. Volgende week weer er vol tegenaan met een nieuw schema. Met deze keer weer veel losse gewichten en veel minder machines. Variëren is het beste! vandaar dat het weer even een training was waar ik weer alles een beetje kon wennen van machines weer naar losse gewichten.
 
Back
Naar boven