Fitness Seller

Lokaal injecteren

Bezoekers in dit topic

Het idee achter Synthol is volgens mij dat je door de zwelling extra ruimte krijgt voor groei. Vandaar ook dat je gasten ziet die het totaal verpesten waar het na stoppen niet wegtrekt. Eenzelfde effect is te creëren met AAS, zolang je maar frequent genoeg voldoende hoeveelheden zet. Bij mij heeft het in m'n side delts bijvoorbeeld duidelijk gewerkt. Niet gezegd dat het bij iedereen werkt uiteraard.
Verder nooit verdiept in synthol ik zag het toen die bostin doen op youtube en dacht dit is veel te veel prik werk voor me :roflol:

Het idee achter Synthol is volgens mij dat je door de zwelling extra ruimte krijgt voor groei. Vandaar ook dat je gasten ziet die het totaal verpesten waar het na stoppen niet wegtrekt. Eenzelfde effect is te creëren met AAS, zolang je maar frequent genoeg voldoende hoeveelheden zet. Bij mij heeft het in m'n side delts bijvoorbeeld duidelijk gewerkt. Niet gezegd dat het bij iedereen werkt uiteraard.
Die zwelling ervaar ik nu met R biceps. Waar ik met links 1 dag later minimale pip had maar niks speciaals is dit met R nu een nachtmerrie. Gister geprikt ging makkelijk, maar nu dag later is het flink opgezwollen en rood wat toch veel hinder geeft in het dagelijks leven. Hopelijk is dit “virgin muscle” ellende, want als dit komende 10x nog zo erg is dan skip ik bicep voortaan 😂

IMG_6052.jpeg

Die zwelling ervaar ik nu met R biceps. Waar ik met links 1 dag later minimale pip had maar niks speciaals is dit met R nu een nachtmerrie. Gister geprikt ging makkelijk, maar nu dag later is het flink opgezwollen en rood wat toch veel hinder geeft in het dagelijks leven. Hopelijk is dit “virgin muscle” ellende, want als dit komende 10x nog zo erg is dan skip ik bicep voortaan 😂

Bekijk bijlage 597267
Solidair mee gedaan net door na een paar jaar me tricep weer eens te prikken.

Pip R bicep inmiddels weg dus L bicep weer. Prik 0.5ml per injectie en houd 1x pw L/R aan om na een maand langzaam te verhogen naar 2x pw of richting 1ml. Zal na x weken een terugkoppeling doen of het enigszins wat gewerkt heeft of dat het alleen ellende gebracht heeft. Omtrek vandaag koud/aangespannen 42.2cm.

Interessant, hoor dit namelijk voor het eerst. Ik neem aan dat dit ook voor propionate opgaat? Dus in je delt kan dat 1.5 dag zijn maar in je glute bijvoorbeeld 3 dagen? Heb in mijn volgende kuur npp zitten en vind om de dag prikken hectisch dus pak vaste dagen maandag woensdag en vrijdag dus in mijn geval kan ik dan vrijdags het beste in de glutes zetten?
In het geval van propionaat heb ik geen ander advies dan minstens elke dag injecteren. Het heeft een halfwaardetijd van ongeveer 0,8 dag. Ik raad propionaat daarom überhaupt nooit aan. Vanwege deze korte halfwaardetijd gaat de injectielocatie geen dagen verschil veroorzaken, dus blijft het advies altijd (minsten) een keer per dag injecteren. Om toch je vraag wat beter te beantwoorden, in principe zou je globaal kunnen zeggen dat dit geldt voor elke AAS en ester ja. Ik kan dat echter alleen ondersteunen met fysiologische logica en niet met wetenschappelijk bewijs, want ik betwijfel of voor propionaat een studie is gedaan m.b.t. verschillende injectielocaties.

Jij zet je enanthaat dosis nog steeds elke 10 dagen zeker
Niet bekwaam genoeg om wetenschappelijke artikelen te lezen en te beoordelen, en dus maar zoiets raars zeggen? Ik raad aan om, in het geval van enanthaat, minstens eens in de 5 dagen te injecteren, het liefste twee keer per week. Erg stabiele waarden t.o.v. wekelijks (of die arbitraire? 10 dagen van jou), dus minder bijwerkingen.

Bekijk bijlage 597267
Dat is wel heftig. Sinds kort prik ik tijdens de blast dagelijks in m'n delts en tijdens de cruise meermalen per week in m'n triceps. Bevalt prima zo, maar ik meen me te herinneren dat je voor biceps hebt gekozen omdat je biceps achter lopen? Hoeveel ml injecteer je per spot (ik zie 0,5 ml staan op de vorige pagina)? M'n coach adviseerde max. 0,3 ml per spot.

Ik neem aan dat je met een insulinenaald injecteert in je biceps?

• Like
Waarderingen: ak
Dat is wel heftig. Sinds kort prik ik tijdens de blast dagelijks in m'n delts en tijdens de cruise meermalen per week in m'n triceps. Bevalt prima zo, maar ik meen me te herinneren dat je voor biceps hebt gekozen omdat je biceps achter lopen? Hoeveel ml injecteer je per spot (ik zie 0,5 ml staan op de vorige pagina)? M'n coach adviseerde max. 0,3 ml per spot.

Ik neem aan dat je met een insulinenaald injecteert in je biceps?
0.5ml per keer, maar schijnbaar kan er meer in aldus mijn coach. Bouw het komende maand op aangezien de pip van een nieuwe prikplek wel aanwezig is en langzaam wegtrekt na 2 dagen. Bruine naald 5/8inch diep gebruik ik, injectie is tevens pijnloos.

Reden is idd voor meer groei in de biceps.

• Like
Waarderingen: BB_
Niet bekwaam genoeg om wetenschappelijke artikelen te lezen en te beoordelen, en dus maar zoiets raars zeggen? Ik raad aan om, in het geval van enanthaat, minstens eens in de 5 dagen te injecteren, het liefste twee keer per week. Erg stabiele waarden t.o.v. wekelijks (of die arbitraire? 10 dagen van jou), dus minder bijwerkingen.
Ik weet er niks van, kuur nu 25j dus kom net kijken. Het was een reactie op jou bericht 'uit je meerdere slechte nachten' Belangrijker is dat hoe ouder je bent, hoe langer een medicijn nodig heeft je lichaam te verlaten. half life per spot is nutteloos. we zetten namelijk tegenwoordig ED-EOD of uiterlijk Ma-Do. Vroeger toen in begon zette de meeste nog Deca elke 14 dagen en E elke 10 dagen, dat is over de jaren verkort. Net als dunnere kortere naalden ipv harpoenen van 21G 40mm. heeft verder ook niks met dit topic te maken waar @ak local growth wil stimuleren.

Back
Naar boven