XXL Nutrition

Lokaal Vetverbranden Kan !!!!!

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.009
Waardering
3.621
Althans volgens de Sport&Fitness

"De borsten van een vrouw bestaan voor een groot gedeelte uit vetweefsel. Het is belangrijk dat dit vetweefsel behouden blijft.
Dit bereik je door de borsten minimaall te trainen

S&F 114, blz. 56

Maw, veel borsttraining doet het vet lokaal verbranden !!


Jammer van een vroeger goed blad, sinds de overname komt er steeds meer onzin in te staan
 
Nou 3xl, ik meen toch ergens (en ik ben weer vergeten waar), dat er in zeer beperkte mate toch een kleine waarheid zit in die 'spot'reductie.
Ben vergeten waar het stond omdat ik dacht dat het vast niet waar was.

Overigens kunnen kleine borsten misschien wel juist groter lijken door extra training van de onderliggende borstspieren.
 
Het kan ook werken als je hele hoge reps draait (50+), maar aangezien ik niet denk dat er iemand hier z'n borst traint met setjes van 50 is het dus volkome BS
 
komkommertijd? borstklieren worden het allerlaatste aangesproken, aangezien de meeste vrouwen niet op 4 % vet zitten zullen ze dus niet snel hun borsten verliezen.
Globaal kunnen ze natuurlijk wel meekrimpen met de rest als er ook veel onderhuids vet is.
 
tja, nu weet ik zeker waarom ik zo'n mags niet meer koop :D
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

OMG, nou heb ik net vandaag 3 d.b press setjes van 2x14 kg gehaald, moet ik nou alvast maatje AAAA alvast gaan aanschaffen? Of kan ik de sportschool 'suen', omdat ze gewichten hebben die zwaarder zijn dan 3 kg, terwijl het toch echt niet verantwoord is voor mij om mijn borst zwaarder dan dat te trainen! :lol:

(Denk overigens dat ik nog wel naar de B ipv A zal moeten, want A-80 past nu al maar net meer en B-75 schijnt vergelijkbaar te zijn met A-90 bijv. ... Erg hè! Zal ik dat naar dat tijdschrift schrijven? ;))

Originally posted by 3XL

Dit bereik je door de borsten minimaall te trainen

Mmm, zie ik nu pas .. je borstEN trainen! Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Ik kan veel, maar ik kan echt niet met mijn borsten tillen hoor :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven