Fitness Seller

Lompe Stappers

  • Topic starter Xto
  • Startdatum
  • Reacties 22
  • Weergaven 971
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Zucht.. oud!

Wanneer komt die ecto terug?
 
1 week gelede nog gepost volgens mij.. maar idd echt super groot
 
lol, sorry :eek:
 
meest geposte video op DBB :P
gister werd die link me een paar keer gegeven over msn, van mensen die niks met BB hebben :P zo bekend is die dus al
 
haha nog nooit gezien..

Gruwelijk lelijk trouwens..
 
Ik had 'm ook nog niet gezien, echt wel goed afgetraind lijkt me geen synthol.

Wat LOMP xto???
Wat lelijk Brutez???

Dit is gewoon massa zijn jullie bodybuilders of breezahs?
 
Big_T zei:
Ik had 'm ook nog niet gezien, echt wel goed afgetraind lijkt me geen synthol.

Wat LOMP xto???
Wat lelijk Brutez???

Dit is gewoon massa zijn jullie bodybuilders of breezahs?

Het spijt me, maar dan ben ik toch liever een breezah :D
 
dat je het zelf niet wilt begrijp ik maar dit is nu eenmaal bodybuilding???
 
Big_T zei:
dat je het zelf niet wilt begrijp ik maar dit is nu eenmaal bodybuilding???


Ligt aan de interpretatie Big T
Das het klote aan i-net, je weet niet precies wat iemand bedoelt
Ik vind zijn poten niet mooi, maar die van Jay cutler wel
Heeft dus niks te maken met massa of niet
 
Tja... ik zal niet zeggen dat iedereen dat doel heeft martie. Ik bedoel maar als je pro-bodybuildig bent, dan zie ik niet in waarom dit "lelijk" of "lomp" zou zijn.
Vandaard vind ik de reacties tot nu toe nogal vreemd op dit filmpje, dezelfde mensen vinden Cutler en Coleman geweldig. Als je de camera op hun benen in die positie zou houden zien die benen er net zo "lomp" of lomper uit.

Ik zie hier reacties alsof het om een synthol maniac gaat, echter dit zijn gewoon benen waar velen hier jaloers op mogen zijn imo.
 
Big_T zei:
Tja... ik zal niet zeggen dat iedereen dat doel heeft martie. Ik bedoel maar als je pro-bodybuildig bent, dan zie ik niet in waarom dit "lelijk" of "lomp" zou zijn.
Vandaard vind ik de reacties tot nu toe nogal vreemd op dit filmpje, dezelfde mensen vinden Cutler en Coleman geweldig. Als je de camera op hun benen in die positie zou houden zien die benen er net zo "lomp" of lomper uit.

Ik zie hier reacties alsof het om een synthol gek gaat, echter dit zijn gewoon benen waar velen hier jaloers op mogen zijn imo.

Eerlijk gezegt heb ik nog nooit echt de benen van een BBer van zo dichtbij gezien, ik dacht inderdaad dat het synthol was omdat hij zo'n gaatje in zn been had en die spier zo bol stond.

Is er nog een verklaring voor dat gaatje in zijn been? ziet er wel vreemd uit als ik eerlijk moet zijn.
 
Ik vind dit geweldig mooie poten! Heerlijk om te zien! Bouwens62 is jaloers :mad:
 
@ martie: Zou kunnen dat het deels synthol is, maar dan niet overdreven, spieren zien er ook goed getraind uit verder...
 
ieder zijn smaak neem ik aan

ik vin het iets minder mooi
Hij zal zeker wel moeite hebben om goede passende broeken te vinden?
 
Back
Naar boven